דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גיבוש עובדים וימי כיף לעובדים - החיבור הטבעי 

מאת    [ 26/01/2012 ]

מילים במאמר: 513   [ נצפה 2043 פעמים ]

גיבוש עובדים וימי כיף לעובדים - החיבור הטבעי

אין ספק שכאשר צוות העובדים בחברה או בארגון מגובש, הדבר מקרין על התוצאות וההספק המקצועי שלו בתוך החברה. מעסיקים רבים חושבים כי גיבוש חברתי במקום העבודה אינו מעניינם וכי מדובר על משהו שהעובדים עושים בינם לבין עצמם, בפועל , לצוות הניהולי והתפעולי בארגון, יש השפעה ניכרת על תהליך הגיבוש של העובדים.

כשמדברים על גיבוש עובדים או ימי כיף לעובדים, ניתן לחלק את הרווח הנקי ל-3 סוגי קשרים. אם גם אתם מחפשים לגבש את העובדים ולהפיק יותר מכל עובד, המאמר הזה בשבילכם.

גיבוש עובדים וימי כיף לעובדים, הקשר שבין עובד לעובד

 לא מזמן קראתי כתבה על דרך הגיבוש של חברת גוגל.  כחלק ממדיניות החברה, עורך כל אגף, יום פתוח משלו, הכולל פעילויות גיבוש עובדים, הצגת משרות פנויות והכרות עם תחומי ההתמחות של המחלקות השונות. היום הזה פתוח אך ורק לעובדי גוגל אחרים, כך שתמיד כל עובד מעורב במה שקורה בכלל החברה ויכול להעתיק עצמו ממשרה למשרה, מבלי לעזוב את המקום. דרך זו מבטיחה לגוגל עובדים נאמנים שאינם נופלים לשחיקה ונשארים במקום עבודה אחד, זמן רב יותר מכל מקום אחר.

התפיסה שעובד במחלקה אחת, צריך להכיר את האנשים שעובדים במחלקות המשיקות לו, יוצר תחושה של ליכוד ולויאליות מלאה לארגון, כך שנוצרת אצל העובד תחושה שהוא חלק ממשהו גדול הרבה יותר.

באמצעות ימי כיף לעובדים ופעילויות גיבוש עובדים, העובדים למדים להכיר את שאר הצוות בארגון, נחשפים לטיפוסים שונים ומרחיבים את תחושת המחויבות והליכוד כצוות. ארגונים רבים עמם אני עובדת, יוצרים ימי גיבוש או ימי כיף לכלל העובדים במקום, כך שהם מרווחים גם קשר אישי וחברתי רחב יותר, בין עובד לעובד.

ימי כיף לעובדים וגיבוש עובדים, הקשר שבין עובד לחברה. כמו כן, ימי גיבוש לעובדים או ימי כיף לעובדים, תורמים לחיזוק הקשר בין הארגון לפרט. כמו בכל תחום בחיים, גם בתחום התעסוקה, עובדים מרגישים טוב יותר לעבוד במקום שיוזם ופועל למענם. כאשר אתם מתכננים יום כיף לעובדים שאינו תלוי באופן ישיר בהספק או בתחום העיסוק של העובד, אתם למעשה עושים משהו עבורו באופן אישי. בדרך זו אתם עונים על הצורך הבסיסי של כל אדם להרגיש מוערך, לשבור מדי פעם את השגרה ולמלא מצברים. ימי כיף לעובדים מבטיחים תמיד עובדים רגועים ובעלי מוטיבציה והכול מתחיל ונגמר בגיבוש עובדים ובימי כיף לעובדים.

גיבוש עובדים וימי כיף לעובדים הקשר שבין עובד לעצמו. מחקרים רבים מראים כי כאשר אדם מרגיש טוב עם עצמו במקום העבודה, התפוקה שלו עולה פלאים. כשעובד מרגיש תחושת הערכה, הגשמה עצמית ועניין, הוא נוטה להיות עובד פרודוקטיבי הרבה יותר. ימי כיף לעובדים מסייעים לפתח תחושה זו, היות והעובד מרגיש שמעריכים ועושים עבורו וכך גם הוא מתחיל להעריך את עצמו ולהרגיש שהוא טוב במה שהוא עושה. מילה טובה, התייחסות, אטרקציה אישית או כל סממן הערכה ביום כיף לעובדים, יגרום לכל עובד לחייך לדמותו במראה ולאהוב את מה שהוא רואה. תתפלאו לגלות כמה ימי כיף לעובדים יכולים לשפר ביטחון עצמי ולהשפיע גם על הפרודוקציה בתפקיד בארגון.

אין ספק כי ימי גיבוש עובדים או ימי כיף לעובדים, חשובים מאוד לחיזוק ופיתוח שלושת סוגי הקשרים. כאשר שלושתם מתקיימים יחד, זה לצד זה, יש לכם צוות מנצח ותוצאות בפועל.

 

 

 

 

 

  סוזן בר, חוויה של אירוע- מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי!הפקת אירועים עסקיים ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט.לפני שאתם מתכנים אירוע, בואו לשמוע מה יש לנו להציע ! , href="mailto:suzanbar@netvision.net.ilsuzanbar@netvision.net.il">">suzanbar@netvision.net.il  050-8815115- לשיחת ייעוץ לא מחייבת  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב