דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארגון יום כיף בספא - יום כיף בצפון 

מאת    [ 26/01/2012 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 3371 פעמים ]

חברות גדולות ועסקים רבים מארגנים לעובדים ימי כיף כמו טיולי ג'יפים, ערבי שירה, סיורים, טיולים לצפון, טיול לים המלח ויום כיף ספא לעובדים בו העובדים מקבלים חבילת ספא. מטרת ימי הכיף היא ליצור גיבוש בקרב העובדים, ליצור אחוות עבודה וקשרים אישיים והפוגה משטף העבודה הרגיל. אם התרגלנו לראות ספא כיום פינוק רק במסגרת של מסיבת רווקות ספא, אז מסתבר שיש עוד כמה אירועים לניצול הטיפול המיימי.

יום כיף בצפון

הצפון מכיל מגוון אתרים מעניינים ומסקרנים וכמובן הוא צבוע בירוק, והנוף הפסטורלי של העצים, ההרים, הנחלים והנהרות משרה אווירה טובה ומשפר את מצב הרוח לעומת הנוף היומיומי של משרדי העבודה, של הבניינים הגבוהים בלב העיר או באזור התעשייה.

אם אתם מארגנים יום כיף בצפון, דעו כי האפשרויות רבות וניתן לארגן שלל פעילויות בצפון. יש חברות ואנשים בעלי עסק פרטי שפורסים בפניכם אפשרויות רבות כדי להנעים את זמנם, ולנצור את הפעילות כחוויה מהנה וחיובית. בצפון למשל ניתן לצאת לטיול גי'פים, טרקטורונים או רנג'רים ולסייר בשטח המישורי והררי.

פעילות נפוצה היא אתר החרמון, המציע לא מעט מתקנים כמו הרכבל, סקי באמצעות מחלקיים או באמצעות סנובורד. לצד זה ניתן לאכול במסעדה טובה, בצפון נמצאות מסעדות רבות אותנטיות המציעות מאכלים מיוחדים של עדות, ומעניקים נדבך נוסף לטיול ולאוכל, כי הם סופגים או מכירים לראשונה תרבות נוספת.

כמובן שכחלק מהסיורים האלה שנמשכים כמה שעות, אפשר לקחת את העובדים לספא טוב בקרבת המקום ובצפון קיימים מכוני ספא רבים המציעים מגוון פעילויות וסוגי עיסויים רבים, כגון: שיאצו, ווטסו, עיסוי פנים, עיסוי רך או קשה ועוד. מכוני הספא גם כוללים בריכה, סאונה וג'קוזי.

יום כיף בירושלים

אופציה אלטרנטיבית ליום כיף לעובדים היא טיול לעיר הבירה של ישראל – ירושלים. כמו כן גם בירושלים מומלץ לחוות את מהטעמים המיוחדים שמציעות המסעדות, הדוכנים והחנויות. מארוחת הבוקר ניתן להמשיך הלאה לאחד ממרכזי הספא שנמצאים בירושלים. משום שזו עיר תיירותית ונמצאים בה הרבה מלונות טובים, נמצאים בהם גם מרכזי ספא איכותיים המציעים חבילות ספא טובות ומפנקות הכוללות: בריכות רחצה, בריכות חמות, סאונה, ג'קוזי, עיסויים ואווירה נעימה.

ספא בים המלח

מלונות ים המלח מציעים חבילות ספא עשירות ומגוונות, ומומלץ מאוד לארגן לעובדי העסק שם ימי כיף בספא כי הם מאוד מגבשים ומהנים. כחלק מיום כיף בספא סטנדרטי מוצעת ארוחת בוקר, ובו זמנית קיים מזנון בו מוגשת שתייה, גלידות וקרטיבים.

הספא כולל סאונה יבשה או רטובה, ג'קוזי, בריכה מחוממת המכילה את מי ים המלח, חדר כושר, בריכת רחצה, מיטות שיזוף, מיטות מנוחה, לעיתים גם הספא מציע חוף פרטי לים המלח. הספא כולל גם עיסויים לגוף, לפנים, לרגליים, עטיפות בוץ, פילינג ושיאצו.

בנוסף למזנון הפתוח, מוצעים במהלך יום הכיף בספא גם שתייה חמה, דוגמת קפה, שוקו חם, צ'אי או תה צמחים. וקינוחים, כמו עוגת שוקולד חמה, עוגת גבינה, עוגיות בית. בנוסף לשתייה החמה ישנם מיצים שונים ושתייה חריפה הכוללת בירות ויינות.

פארטי-אפ בניית אתרים והקמת פורטלים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב