דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית עם מדבקות קיר מעוצבות 

מאת    [ 26/01/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2406 פעמים ]

מדבקות קיר הן דרך נפלאה ופשוטה, להעניק מגע של אמנות לכל חדר. זו אפשרות מקבילה לעיצוב קירות, בציורים בעבודת יד ולהבדיל מהם, לא נדרשת מיומנות מיוחדת או חומרים נלווים, כדי להדביק אותם. רעיון של מדבקות קיר באו מתחום תעשיית השלטים. הדוגמאות מוצאות ממכונה ממוחשבת, מוכנות לעבודה על ויניל (סוג של חומר פלסטי), מה שמאפשר יצירת דוגמאות עשויות בדיוק וברמה גבוהה.

הדבקה של מדבקות קיר היא פעולה פשוטה ואפילו מהנה, הרבה פעמים פשוטה יותר מתליה של וילונות יפים בחדר, שגם הם תורמים לעיצוב, אך דורשים יותר זמן התקנה. כל מה שצריך לעשות הוא להדביק את המדבקה באופן מאוזן. לאחר מכן מורידים את דף הכיסוי והמדבקה עצמה נדבקת לבד, כאשר מה שנשאר הוא להחליק אותה במקום הרצוי על הקיר. ניתן להיעזר בכרטיס אשראי או כל חתיכת פלסטיק אחרת. ללא כתמי צבע או שאריות דבק על הקיר ובפעולה של מספר דקות בלבד.

בשוק חיפויי הקיר קיים מבחר רחב של דוגמאות, שיתאימו לכל סגנון עיצובי, ממדבקות עליזות, מעולם הילדים ועד מוטיבים פרחוניים, במראה יוקרתי. תוכלו למצוא אפילו דוגמאות של ציורים של ציירים מפורסמים, פורטרים של אלילי מוסיקה, כמו הביטלס ואפילו מדבקות מעולם הצומח והחי, כדי להביא את החוץ אל תוך הביתה.

מדבקות קיר מתאימות גם לעיצוב בתים וגם לעיצוב משרדים. הן נותנות פתרון משלים לטפטים, לעיצוב וילונות יפים בחדר ולריהוט מרשים, כשהכל מתחבר יחד לחבר מעוצב ומתוכנן. בנושא של חברות ומשרדים, ניתן להזמין מדבקות מיוחדות עם לוגו של העסק ולתפוס שתי ציפורים במכה. חיפוי קיר ופרסום.

בנוסף, המדבקות הן דוחות רטיבות ומתאימות גם להדבקה על קירות חדרי אמבטיה ומטבחים.

רוב מדבקות הקיר ניתנות להשגה במגוון של צבעים ואם אתם לא מוצאים את הגוון האהוב והמתאים לכם, תוכלו בחנויות מסויימות, אף להזמין את המדבקה בגוון המועדף עליכם.

בהתייחס למחירן של מדבקות הקיר, ראוי לציין כי עלות המדבקות קשורה לגודלן ולמורכבות העיצוב שלהן, אך אין הן יקרות יותר מאשר ליטרים של צבע והאביזרים הנלווים להם או לגלילי טפט.

יתרון נוסף למדבקות קיר הוא, שאם תרצו ביום מן הימים לרענן את מראה החדרים בבית, תוכלו בקלות רבה מאוד להסיר את המדבקה מהקיר, מבלי שהיא תשאיר אחריה סימנים או שאריות דבק. זה אומר, שלא צריך לצבוע מחדש את הקיר שוב ושוב, במקום שבו המדבקות ירדו.

טפטים, מדבקות קיר מעוצבות ובחירת וילונות מרשימים, זו דרך נפלאה לעיצוב חדר הילדים שלכם, כאשר עם התבגרותם, סביר להניח שישנו גם את טעמם ודרישתם לגבי העיצוב בחדר.

פארטי אפ בניית פורטלים וקידום אתרי אינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב