דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך הופכים את החצר למקום בילוי לכל המשפחה ? 

מאת    [ 25/01/2012 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 2131 פעמים ]

תמיד רצית לצאת מהעיר, לגור בסביבה כפרית. כמה עצים, מדשאה, גינת תבלין, גריל אוסטרלי, נדנדה לילדים, ככה בשביל הנפש... היא לעומת זאת פחות התלהבה. רצתה לגור ליד "מרכז העניינים". הרבה זמן ניסית לשכנע אותה, להסביר להורים שלה שיהיו בריאים למה נכון להתרחק, בסוף הצלחת.  עברה עוד איזה שנה של כיתות רגליים אחר היישוב הנכון, הבית הנכון, השכן הנכון. איכשהו מצאתם משהו ששניכם אוהבים. ממש תכף נכנסים רק צריך לחכות שעורכי הדין יגמרו להתמסר עם ההסכם… יש איזו בעיה שקשורה למס רכוש או אולי מס רכישה… לא חשוב. אמרו צריך להוסיף כסף, הוספתם, העיקר שיתקדמו כבר. עכשיו מחכים עוד קצת שהדיירים הקודמים יצאו ואז שיפוצון קטן שהפך כמעט מיד לשיפוץ בינוני, וזהו.  תתחדשוו, יש לכם בית קרקע.

הכי כיף בבית פרטי זו הקרקע, האדמה, הירוק, המרחבים, אפשרויות האירוח המגוונות את כל זה אתה כמובן כבר יודע שנים, על זה בדיוק חלמת  !!

חבר המליץ לך על "נבות אדריכל הגינות" אמר שהוא עושה פלאות. אין ספק האיש כשרוני רק חבל שבמקום איזו הדמיה מרשימה של גינתך העתידית, זו עם המסלעות, המפלים וה בית עץ לילדים הוא הגיע עם חרמש מוטורי. לא נורא.

עשיתם סיבוב יחד החלטתם על אופי הגינה. אתה רצית הרבה דשא שהילדים יוכלו להתרוצץ, לשחק בכדור להנות על נדנדת ילדים.. כן ברור שצריך לחסוך במים אפילו המשרד פרסום שבו אתה עובד היה מעורב בפרסומת עם ההיא, היפה שהפנים שלה תוך כדי סלוגן "ישראל מתייבשת" הופכים לחרבים ומחורצים. אז כן - הכנרת חשובה, אבל החלום שלך לא פחות. לדנה, אשתך לעומת זאת היה חשוב כמה דקלים אמרה שזה מזכיר לה את תאילנד אחרי הצבא, שיהיה.

הגינה מוכנה. במילה אחת – חלום. בשתי מילים - חלום שהתגשם.

עכשיו ממש הגעתם אל המנוחה והנחלה. יש רק את העניין הקטן הזה, הלא ברור, אפילו קצת מוזר... איכשהו אחרי כמה ימים של התלהבות כולם חזרו להתכנס בבית. שוב הטלוויזיה הזו תופסת את מירב שעות הפנאי של הילדים. הגדול אפילו פתח לעצמו פרופיל בפייסבוק. רק הצרה הזו הייתה חסרה, פסק דין מוות לחיי חברה תקינים. איפה הוא ואיפה אתה כאשר היית בכיתה ג' - אם זה ימשיך ככה כוכבי כדורגל יהיו לך בבית רק בפיפ"א של הפלייסטישן.

והקטנה, מה איתה - מסכנה, בקושי עומדת. נכון בת 7 חודשים אבל אמרו שבמושב מתפתחים הרבה יותר מהר.

אכן יש מצוקה.

ת'שמע רעיון. מה דעתך להציב בגינה מתקן משחקים לילדים - מה פתאום מפלסטיק - מעץ מלא (Cidar ), מעוצב. שיתאים  לריהוט הבורמזי שדנה התעקשה לקנות. מתקן משחקים הכולל 2 נדנדות ילדים. ככה לא נוסיף לגדול והסנדוויץ' עוד סיבה לריב. מגלשת גינה מהירה היוצאת מתוך ביתן עץ. מתחת לבית עץ יש ארגז חול שהקטנה תוכל לשחק מיד אחרי שתלמד לשבת. אחרי שראית בדיוק מה עושים הכלבים בארגז החול בגינה הציבורית אין סיכוי שהבת שלך תשב שם.

דרור דקל - הכותב הוא בעלי חברת Backyard Stories המייבאת ומשווקת בארץ את מתקני השעשועים מעץ של המותג הקנדי הנודע Big Backyard עבור החצר הפרטית, וייצרנית נדנדות משפחתיות מעץ לגינה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב