דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך מעצב תעשייתי ישדרג את המוצר שלכם 

מאת    [ 25/01/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2202 פעמים ]

בעבר לא היו הרבה מותגים בשוק וחברות התמקדו בעיקר במחקר ופיתוח של המוצרים עצמם. כיום בעידן השוק הגלובאלי, כאשר רשתות בינלאומיות מפוזרות במדינות שונות על פני העולם כולו, התחרות גוברת והמוצרים הנמצאים על המדפים הפכו דומים מבחינת איכותם. לכן הבינו היצרנים והחברות השונות, שאם הם מעונינים שהמותג שלהם יועדף על ידי הצרכן על פני מותגים מתחרים, עליהם להשקיע בעיצוב המותג. עוד בשלהי המאה ה-19, עם הופעתה של המהפכה התעשייתית, החל תפקיד המעצב התעשייתי לקחת חלק בפיתוח המוצר. אך עדיין ההתמקדות היתה בפיתוח המוצר עצמו. במאה ה-20 החלו מעצבים תעשייתיים לעצב מוצרים באופן מודרני יותר, על מנת להתאים עצמם לרוח התקופה וככל שחלפו השנים והתרחב קו המותגים על המדף, תפקידו של מעצב תעשייתי הפך להיות משמעותי יותר ויותר. לאור זאת, נשאלת השאלה, מהו חלקו של המעצב התעשייתי בפיתוח המוצר ועד כמה תפקידו משמעותי?

חלקו של מעצב תעשייתי בפיתוח ושדרוג מוצר

המעצב התעשייתי אינו אחראי רק על עיצוב יצירתי של מוצר זה או אחר, אלא מדובר על תפקיד מורכב הכולל מחקר מעמיק, חשיבה חדשנית, יצירתיות, תכנון ופיתוח, השבחת שמישות המוצר ועוד. למעשה, אם הנכם יצרנים או מתכננים ייצור מוצר כלשהו, הנכם חייבים לשכור מעצב תעשייתי אשר ילווה אתכם החל מהעיצוב הראשוני ולאורך כל שנות דרכו של המוצר. במידה ולא תשכרו שירותי מעצב תעשייתי, רב הסיכויים שמוצרכם, גם אם יצליח בתחילת דרכו, בשלב כלשהו ישאר מיושן, בעוד המותגים המתחרים יתעדכנו וישתכללו.

 כיצד מעצב תעשייתי ישדרג את המוצר שלנו?

 במידה ויש לכם רעיון למוצר חדש, חשוב שתכירו בכך, שגם אם מוצרכם טוב בצורה משמעותית ממותגים מתחרים, מעטים יקנו את המוצר שלכם, אלא אם הוא ימשוך את עינו של הצרכן על פני המותגים המתחרים ואף יהיה קל יותר לשימוש. אם נקח לדוגמא טלוויזית LCD, מכשירים אלו פזורים בכל חנויות החשמל והאלקטרוניקה של עשרות חברות במאות דגמים שונים ומגוונים. כאשר אנו באים ליצור מוצר זהה, ברב המקרים, בהם אין שינוי דרמטי מבחינת המוצר עצמו, המעצב התעשייתי עשוי לשדרג את המוצר שלנו פלאים. אם מבחינת עיצוב עתידני ואם מבחינת שלט קל לתפעול עם מספר פונקציות אשר יקלו על השימוש וכדומה.

לסיכום, חשוב מאד להדגיש, כי מעצב תעשייתי אינו אחראי רק על העיצוב הראשוני של המוצר החדש, אלא עליו ללוות את המוצר לאורך כל השנים, כיוון שאנו חיים בעידן המשתנה מדי יום ואנו חייבים להשאר מעודכנים ויצירתיים לפני כל שאר המתחרים.

<p>לינקשייק - פרסום ושיווק ברשת</p>



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב