דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור בצורה נכונה סולם מתקפל לעליית גג 

מאת    [ 25/01/2012 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2945 פעמים ]

כיצד עליכם לבחור סולם מתקפל לעליית גג המתאים ביותר עבורכם ?

סולם מתקפל לעליית גג משמש פתרון מעולה לכל מי שיש בביתו עליית גג המשמשת לאחסון חפצים כמו: מזוודות, קופסאות, מזרנים, בגדים ישנים, צעצועים ועוד.
גודל הפתח שתקבעו לפני שהקבלן יוצק את התקרה צריך להיקבע על פי מידת הנוחות המתאימה לצרכים שלכם ולא עקב גודלו או צורתו של סולם מתקפל כזה או אחר. זאת משום שההבדל במחירי סולמות במידות שונות הוא למעשה חסר משמעות.
ככל שהפתח עבור הסולם גדול יותר כך מתאפשר מעבר של מגוון גדול יותר של חפצים.
המידות לסולמות עבור עליית גג הן סטנדרטיות וקיים מבחר גדול למדי של מידות, גדלים וצורות.

סולם לעליית גג מתקפל הוא מוצר נפוץ למדי ולא רק בשנים האחרונות. אמנם כאמור ישנו מבחר גדול של מידות אבל קיימים 3 סוגים שונים של סולמות מתקפלים. הנקודה החשובה ביותר בבחירת סולם מתקפל היא תדירות השימוש בו.

בכל פעם שהלקוח נשאל, בחנות שמתמחה בסולמות מתקפלים, מה תדירות השימוש, עונים רובם: "אני משתמש בסולם בתדירות נמוכה מאד" אבל בעצם, רוב הלקוחות רוצים להפוך את עליית הגג שלהם למקום אחסון ולא יודעים שהסולם המתאים למטרה זו חייב להיות סולם חזק יותר מסתם סולם מתקפל כזה המשמש לעלייה פעם בחודש לגג.

סולם מתקפל עשוי מאלומיניום או פח הוא סולם המתאים לתדירות שימוש נמוכה מאוד. סולם כזה רוכשים לרוב אנשים שיעלו לעליית הגג שלהם פעמים בודדים בשנה ולא משנה אם מדובר בסולם בעל פרופיל פתוח או פרופיל סגור, מדובר בסולם עדין למדי.

סולם מתקפל עשוי ברזל מגולוון הוא הסולם המומלץ ביותר לשימוש ביתי וזאת משום שהוא מתאים מאד לתדירות שימוש גבוהה והוא  הרבה יותר חזק מסולם אלומיניום או פח. ניתן להשתמש בו מספר פעמים בכל שבוע, הסולם מסוג זה יציב בהרבה לעומת אלומיניום או פח, והוא קיים רק עם פרופיל פתוח. ידוע שסולם מתקפל בפרופיל סגור עשוי מתכת חזקה פחות  לעומת פרופיל עשוי ברזל.

לסיכום נושא זה: משום שההבדל הכספי בין סולם עשוי האלומיניום לבין הסולם מברזל המגולוון הוא לא באמת משמעותי ומשום שברגע שהלקוח מתקין את הסולם בביתו מה שהופך את הגישה לעליית הגג הרבה יותר נוחה וזמינה, אזי השימוש עולה ולכן עדיף חד משמעית לבחור בסולם מתקפל לעליית גג עשוי ברזל מגולוון.

לעומת הסולמות שהוזכרו עד כה, סולמות לעליית גג עשויים פלדה הם הסולמות החזקים ביותר בנמצא. בדרך כלל לא משתמשים בהם לשימוש ביתי רגיל למעט אם בונים יחידת דיור או חדר עבודה בעליית הגג ואין מספיק מקום להקים מדרגות קבועות. השימוש העיקרי בסולמות פלדה נעשה על ידי חנויות או עסקים משום שתדירות השימוש בסולמות אלה גבוהה מאד.

המידות המומלצות, אם הבית עדיין בבניה, הן המידות הארוכות, כלומר ככל שהפתח בתקרה יהיה ארוך יותר, ככה הוא יהיה נוח יותר למעבר אנושי ולהעברת ציוד, אבל אם הבית כבר בנוי והפתח כבר קיים ניתן להתאים סולם מתקפל מאחת המידות הקיימות.

לסיכום: משום שההבדל במחירים בין סולם עשוי פח או אלומיניום לסולם ברזל קטנים מאוד, אזי כאשר מחליטים להתקין סולם, מתברר שתדירות השימוש בעליית הגג גבוהה יותר, לכן סולם מדגם מברזל מגולוון הוא המומלץ ביותר לשימוש ביתי בשל היותו חזק מאוד, מסיבי, יציב וקל לשימוש. לכן הבחירה בסולם ברזל היא הבחירה הנכונה.

 

הילל קניגשטיין
מוצרי עליות גג
יבואנים ישירים של חברת VELUX.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב