דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים - פרסום באינטרנט בצורה ממוקדת 

מאת    [ 25/01/2012 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 4113 פעמים ]

לא לחינם פרסום באינטרנט הפך להיות הפרסום הנפוץ ביותר בקרב עסקים. רוב העסקים, גדולים או קטנים, יודעים לזהות את הפוטנציאל שקיים ברשת האינטרנט ומבינים שלטווח הארוך הפרסום באינטרנט משתלם להם הרבה יותר מפרסום בכל אמצעי תקשורת אחר.

פרסום באינטרנט מתחלק לשתי קטגוריות עיקריות: האחת היא פרסום בכפייה והשנייה היא פרסום ממוקד. פרסום בכפייה הוא למעשה כל אותן הפרסומות שהגולשים ברשת נתקלים בהן בזמן שהם נמצאים באתר מסוים ובלי קשר לסיבה שלשמה הם גולשים באותו אתר. פרסום ממוקד הוא כזה שמעניק לגולשים את מה שהם מחפשים ומתי שהם מחפשים את זה.

פרסום באינטרנט בשיטה הממוקדת מתבצע על ידי קידום אתרים במנועי החיפוש. קידום אתרים משחק לטובת העסקים בעיקר אך גם לטובת הגולשים. כאשר גולש מחפש מידע, מוצר או שירות מסוימים במנועי החיפוש השונים, מנועי החיפוש יכולים להציע לו מאות, אלפי ואף מיליוני תוצאות שתואמות למילות החיפוש שהוא הקליד. אתר של עסק יכול להיות בעמוד הראשון או השני, שאחריהם רוב הגולשים לא טורחים להמשיך לדפדף, והוא יכול להיות בעמודים הבאים, שבעצם הופכים ללא רלוונטיים ברגע שהגולשים מוצאים את מבוקשם בעמודים הראשון והשני.

קידום אתרים עוזר לעסקים להביא את האתר שלהם אל העמוד הראשון והשני, בהתאם למילות החיפוש שהגולשים הזינו.

קידום אתרים בגוגל הוא הטוב והיעיל ביותר מכיוון שרובם המוחלט של הגולשים מחפש מידע דרך מנוע החיפוש של גוגל.

ציינו שקידום אתרים מתבצע לפי מילות חיפוש, אך בעת קידום אתרים בגוגל אי אפשר לבחור כל מילה שרוצים ויש שתי נקודות שצריך לשים לב אליהן: ראשית, מילות החיפוש צריכות להיות קשורות באופן ישיר לתחום העיסוק של העסק. ושנית, יש מילות חיפוש פופולאריות יותר מאחרות ובעל האתר צריך לקחת בחשבון שככל שהמילה פופולארית יותר כך הקידום יהיה תחרותי וקשה יותר, מה שיבוא לידי ביטוי במחיר שיהיה עליו לשלם למקדם האתר שלו.

כן, בלי מקדם אתרים מקצועי הקידום לא ילך כפי שרוצים וכפי שצריך. קידום אתרים בגוגל הוא לא פשוט וגם אם קוראים את כל המדריכים שיש באינטרנט לא יכולים להסתדר לבד. רק מקדם אתרים מומחה ומנוסה יודע את כל המידע והטריקים שההסברים באינטרנט לא מספקים לגולשים.

אם כן, כמו כל פרסום אחר, גם פרסום באינטרנט כרוך בהוצאה כלכלית, אך משום שהיא קטנה כל כך, היא משתלמת לכל עסק, ובעיקר לקטנים שלא יכולים להרשות לעצמם פרסומת בטלוויזיה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב