דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כסא מנהלים 

מאת    [ 25/01/2012 ]

מילים במאמר: 418   [ נצפה 2763 פעמים ]

הכיסא והשולחן הם שני הפריטים החשובים ביותר בכל משרד. עובדי המשרד ובעיקר מנהלים מבלים את מרבית שעות היום שלהם על הכיסא אל מול השולחן. בחירה נכונה של כיסא מנהלים ושולחן מנהלים מתבקשת בכדי לשמור על בריאות העובד ונוחות העבודה.

ישנו היבט נוסף לחשיבותם של רהיטי המשרד, הרהיטים משקפים את מעמדו של העובד בהיררכיה הארגונית. מנהל בדרגה בכירה יזכה לריהוט משרדי יוקרתי יותר מאשר הריהוט אשר יוקצה לעובדים זוטרים בחברה.

כיסא מנהלים איכותי הוא כיסא המספק חוויית ישיבה בריאה ונוחה. במהלך תהליך בחירת  כסא למשרד חשוב לבחון האם המשענת של הכיסא גבוהה וגדולה מספיק בכדי להעניק תמיכה עוטפת לכל אורך עמוד השדרה.

משענת קטנה אינה מומלצת ועלולה ליצור מצבים של עומס יתר על חוליות הצוואר. בשלב השני יש לבחון את נוחות הישיבה על גבי המושב, מושב מרופד אשר תואם בגודלו לגודל האגן של העובד הוא מושב אידיאלי.

יצירת סביבת עבודה משרדית נוחה למנהל כוללת פרט לכיסא גם שולחן מנהלים. יש להתאים את גובה השולחן לגובה הכיסא. ישיבה נוחה היא כזאת אשר במהלכה ניתן להניח את המרפקים על גבי השולחן בנוחות.

כיסאות מנהלים מאפשרים את שינוי גובה המושב בהתאם לנוחיותו האישית של המנהל. את גודל השולחן יש להתאים לאופי העבודה אשר בה עוסק המנהל. מנהלים אשר עוסקים בשרטוטים או בניית תכניות זקוקים לשולחנות גדולים ורחבים.

ישיבה מתמשכת מול מחשב

עיקר העבודה מתבצעת כיום באמצעות ישיבה מול מחשב. עובדי הייטק, עובדי משרדי ממשלה, עורכי דין, רופאים, אנשי שירות לקוחות ועוד רבים אחרים מבלים בכל יום שעות ארוכות אל מול צג המחשב. על החברה לספק לאותם עובדים ומנהלים רהיטי משרד נוחים המיועדים לישיבה ממושכת.

לא כל כיסא הוא כיסא אשר מיועד לישיבה ממושכת, ישנם כיסאות אשר אינם מעניקים תמיכה אורתופדית ואף מספקים חווית ישיבה אשר פוגעת בעמוד השדרה. כיסא אשר מיועד לישיבה ממושכת מול מחשב הוא כסא משרדי הכולל משענת רחבה, מושב מרווח ומרופד, משענות ידיים מרופדות וגלגלים. כיסא מנהלים פופולרי הוא כיסא בעל ריפוד עור או דמוי עור.

למנהלים אשר מבקשים כיסא בעל ריפוד קליל יותר ואוורירי יותר, ניתן להציע כיסאות מנהלים יוקרתיים ואורתופדים עם ריפוד בד רשת. כיסא מסוג הרמן מילר הוא כיסא מנהלים בעל ריפוד נושם ויכולת התאמה אישית של הכיסא למבנה הגוף של בעל הכיסא.

כיצד לבחור כיסא מנהלים

במהלך בחירת כיסא מנהלים וריהוט משרדי יש לבחון את נוחות השימוש בכיסא והמסר אשר מעניק הכיסא לאדם חיצוני הנכנס למשרד. היררכיה פנים ארגונית באה לידי ביטוי בריהוט משרדי, גודל המשרד ולבוש.

בכדי לרכוש מעמד בחברה על המנהל להציג את עצמו בצורה סמכותית ומכובדת. על המנהל להבדיל את עצמו מהעובדים הכפופים לו באמצעות סמלי יוקרה וקוד התנהגות. כך למשל במהלך ישיבה משותפת ליד שולחן ישיבות על המנהל לשבת בראש השולחן.

פיטרו ריהוט משרדי ומוסדי - פתרונות עיצוביים לכל חלל




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב