דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה סיבות טובות לבקר במכון ספא 

מאת    [ 25/01/2012 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2919 פעמים ]

 לרובנו חיים עמוסים, מלאי עשייה, המון פעמים אנו לא מוצאים בכלל זמן לעצמנו. חשוב לקחת הפסקה ולעשות משהו כדי להתאזן. המון אנשים עושים הירגעות זו בדרך של ספא. ספא לכמה שעות או ליום שלם, זהו של תרפיה לגוף ולנפש, סוג של ריפוי ואיזון לעצמנו מנטלית ופיזית, אנו הולכים למכון ספא, ועוברים עיסוי וחווית ג'קוזי ועוד סוגי טיפול אותם אנו לא עושים ביום יום, כי לא יוצא, אין זמן, אין כסף, מזניחים, לפעמים דוחים את זה.
חשוב לזכור שגם לנו מגיע, גם לנו מותר להתפנק. ללכת למכון ספא להירגע לעבור עיסוי מפנק ומשחרר ולחזור לשיגרה. השגרה לא תברח היא תחכה לנו תמיד ולכן גם לה מותר לעשות סטופ ולעשות דברים אחרים, כדי לא להרגיש את כובד השיגרה. ספא מרגיע ומפנק היות והטיפולים מרגיעים יש מגע, יש קשר למים היות וכידוע ראשי התיבות של ספא הם בלטינית- סאלוט פרה אגואה, בתרגום לעברית בריאות דרך מים. ישנם אנשים שלא מוותרים על ספא ועושים זאת לפחות פעם בחודש אם לא יותר. ישנם אנשים שלא הולכים אולי ליום ספא אבל בהחלט הולכים למעסה לקבל עיסוי טוב, אם אין זמן לספא וליום שלם ומפנק.
ספא ידוע כנמצא במכוני ספא, ישנם מכונים עם מטפלים במקום שמעבירים ימי ספא או טיפולי ספא ללקוחות, אנו רק צריכים למצוא את מכון הספא הרצוי, המתאים, הקרוב אלינו, מכון ספא בו נמצא מחיר הגיוני לתמורת הטיפולים שנקבל. ישנם המון מכוני ספא הרבה מהם מרוכזים באזור המרכז אבל לא רק. במלונות בהם אנו מתארחים לרוב תיהיה אפשרות במקום של טיפולי ספא, בדרך כלל טיפולי ספא באים בזוג, טיפול ספא זוגי, שמתאים לזוגות חברים, לזוגות נשואים, לזוגות צעירים ורווקים, לאמא ובת אבא ובן וכו'.
אין דבר יותר משחרר וחיובי מטיפול ספא, לא משנה באיזה מצב אנחנו אנו תמיד נשמח לקבל. ישנם אנשים שלא אוהבים עיסויים כל כך ויותר מתחברים לישיבה בג'קוזי או סאונה ודברים דומים. קשה שלא להתחבר לעיסויים ולא לאהוב אותם, הרי מי לא רוצה להשתחרר מבחינה פיזית כשיש שרירים תפוסים לאלו שעוסקים בספורט במיוחד, ומבחינה נפשית להקדיש זמן לעצמנו לתת לעצמנו זמן רגיעה, זמן איכות. קשה להיות בשיגרת עבודה ו/או לימודים או בשיגרת עשייה ולתת כל הזמן מעצמנו למשהו, אנו צריכים גם לקבל וניתן לקבל כמו שצריך כל מה שאנו זקוקים לפעמים במכון ספא, אם יחס אישי ותשומת לב מלאה ועיסוי ורגיעה והתפנקות וכל מה שטוב ויכול לעזור לנו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב