כמי שעוסקת בשיווק שנים רבות , הבנתי
שאם אני באמת רוצה להשיג תגובה מהלקוחות שלי , אני חייבת לדעת מה הם רוצים.
והנה דוגמה מדוע זה מאוד חשוב!
קנית פעם למישהו מתנה מבלי לשאול אותו מה הוא רוצה?
אני לא רוצה לדמיין בעל שלא שואל את אשתו מה היא רוצה מתנה ליום ההולדת - ליום הניושאין ?אם הוא קונה לה מבלי לדעת מה היא בדיוק רוצה , הוא מסכן את חייו ואת נפשו.וחסר לו שלא יקלע בול!
אבל איך אפשר לקלוע בול אם לא שואלים , ומוודאים בדיוק מה היא רוצה ?
אז לבסוף הוא נותן לה כסף -שתקנה בדיוק את מה שהיא רוצה. אחרת?
( זה עלול לעלות לו בימים רבים של אי נוחות... )
כשזה נוגע ללקוחות , חשוב פי כמה לדעת ולגלות מה הם רוצים - אחרת? , הפסדנו ....
ולאור הבנה זו , אני רוצה לתת לכם כלי נהדר לגלות מה הלקוחות שלך רוצים .
ערוך סקר!
כמה פשוט!
תשאל אותם כמה שיותר שאלות , מה הם היו רוצים , למה הם מצפים - מה הם הכי רוצים שתספק להם?
סקרים זו דרך נהדרת לגלות מה רוצה קהל היעד שלך.
דרך נוספת לגלות נתונים לגבי רצון לקוחותיך הינה לבדוק בחשבוניות מה המוצר הנמכר ביותר.בדוק בחשבוניות , בצע הערכה של הנתונים - וכך תלך על בטוח.
לאחר שיש לך את כל הנתונים - קדם , קדם , קדם.
אם הלקוחות רוצים סדנא - תן להם סדנא
אם הלקוחות רוצים מוצר מסויים - הגש להם אותו
אם הלקוחות מצפים לשירות כזה או אחר - מצא דרך לספק להם את מבוקשם.
כל זאת על סמך נתוני הסקר שביצעת .
טכנולוגיית הסקרים - הכרחית לפני שיוצאים במסע פרסום.
אל תלך על עיוור- סקור - גלה - וצא למסע קידום בבטחה!
הדס כהן - יועצת עסקית בכירה , עוסקת בליווי עסקי ,אימון עסקי , אימון אישי למנהלים , אימון לאנשי מכירות ,לעסקים שרוצים ויכולים הרבה יותר .. www.upstat-business.com