דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס TOEFL להיות או לא להיות 

מאת    [ 24/01/2012 ]

מילים במאמר: 323   [ נצפה 2522 פעמים ]

מבחן TOEFL הוא מבחן אשר בודק את שליטכתם בשפה האנגלית בדיבור,קריאה,כתיבה ושמיעה. מבחן TOEFL מתקיים בלמעלה מ-5000 מוסדות שונים ברחבי העולם ובניהם ישראל. במידה ואתם רוצים ללמוד בחו"ל או להגר למדינה זרה, מוסד הלימודים בו תלמדו מעוניינים לדעת האם הינכם שולטים בשפה האנגלית (לאנשים שאינם דוברים אנגלית שפת אם). מכיון שבמהלך הלימודים תצטרכו להשתמש בשפה האנגלית בכל מישוריה וברמה גבוהה כגון- מאמרים אקדמאיים בשפה האנגלית, לנהל שיח ברמה אקדמאית עם חבריכם לכיתה, עם המורים הצוות מוסד הלימודים. מבחן TOEFL עוזר למוסד הלימודים לדעת שאתם מוכנים לעמוד בהצלחה באתגר זה ושרמת האנגלית שלכם תואמת את הרמה הלימודית.

וכן אם תרצו להגיר למדינה זרה תצטרכו להוכיח יכולות שילוב בכישורי השפה השונים כדי לתקשר עם הסביבה בדרכים שונות. נכון להיום מבחן TOEFL הוא בגירסת הIBT שהיא גירסה יותר קשה ויותר ארוכה מהגירסאות הקודמות לה. מבחן TOEFL הוא מבחן ארוך הנמשך ארבע שעות ושמירה על ריכוז מוחלט לכל אורכו אינה משימה קלה כלל.

בעזרת  קורס TOEFL ממוקד שמועבר על ידי מורים דוברי אנגלית שפת אם שהוכשרו לללמד את קורס TOEFL למבחן TOEFL והינם בעלי נסיון רב בהוראה, למעשה יתאפשר לכם לצבור ביטחון בשפה ויהיה מוכן להתמודד עם כלל המשימות המאתגרות. החל בהעשרת אוצר מילים אשר ממוקד לבחינה ועד ניהול דו שיח בשפה האנגלית ברמה אקדמאית. ולכן קורס TOEFL הינו חיוני כדי לעבור בהצלחה את המבחן. לכל אורך קורס TOEFL תבקשו לכתוב חיבורים ברמה אקדמאית, לנהל שיחה דרך מיקרופון שמחובר למחשב ולקרוא טקטסים ברמה גבוהה ולהגישם למורה.המורה יבדוק את עבודתכם יציין במה הינכם מתקשים והיכן טעיתם. המורה ילמד אתכם טיפים והמלצות בנוסף לחומר הלימודי כיצד להוציא את הציון המקסימל ולשרוד את את כל ה4 שעות הארוכות בריכוז מלא עם מינימום טעויות.

בקורס תלמדו עם תלמידים אשר מתמודדים עם אותו אתגר שלכם, תוכלו ליצור קבוצות לימוד מעבר לשעות הקורס שתורמות באופן משמעותי להצלחה, מדרבן אתכם להמשיך הלאה גם שקשה ולקבלת ציון מקסימלי במבחן. זה אינו סוד  כי תלמידים רבים פיתחו יכולות טובות יותר בשפה האנגלית ומצליחים לבטא את דעותיהם בשפה האנגלית בזכות קורס TOEFL ממוקד לבחינה.

 

מאמר זה נכתב בחסות בית הספר האמריקאי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב