החידוש האחרון בגוגל - מתייחסים לפריסת המסך שלכם
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

החידוש האחרון בגוגל - מתייחסים לפריסת המסך שלכם 

מאת    [ 24/01/2012 ]
מילים במאמר: 361   [ נצפה 2449 פעמים ]

 
 

כמשווקים באינטרנט, אנחנו כבר הרבה זמן יודעים שעל מנת להצליח לשווק באופן יעיל במנועי חיפוש -

צריך לחשוב על המשתמש.

למה?

כי מאות מהנדסי התוכנה של גוגל יושבים ימים כלילות על מנת להיטיב עם אותו המשתמש,

וכי בסופו של דבר - מטרת האלגוריתם של גוגל הנה שירות טוב יותר לגולש,

והפנייה לאתרים שיתנו את המענה הטוב ביותר לשאילתה של הגולש.

 

כך - כאשר משווקים באינטרנט חושבים על הגולש, ולא על מנוע החיפוש, הם מצליחים לפעמים להקדים בצעד אחד את מנועי החיפוש - ולהיות שם גם, ואולי בעיקר אחרי שינויים והתפתחויות באלגוריתם.

 

השבוע - בישר לנו הבלוגר הראשי של גוגל - מאט קאטס,

על שינוי ספציפי באלגוריתם - שמטרתו גם היא להיטיב עם הגולד, ומתייחס בעיקר לממשק האתר או דף הנחיתה.

לינק לפוסט המקורי

 

ומה הוא מספר?

הוא מספר שהשינוי האחרון באלגוריתם החיפוש של גוגל - מתייחס לעניין של יחס שבין מודעות או פרסומות לבין תוכן בדף, ובמיוחד בחלק הדף שנמצא לפני הסקרול הראשון,

או בשפה המקצועית 

above the fold.

 

ומה במסגרת השינוי?

- דפים אשר "דוחפים" את כותרת הדף והתוכן שלו למקום נמוך יחסית בדף, דפים אשר מעדיפים קודם להציג פרסומת - יקבלו סוג של ענישה מגוגל, וידורגו נמוך יותר.

 

ובמילים של קאטס:

So sites that don’t have much content “above-the-fold” can be affected by this change. If you click on a website and the part of the website you see first either doesn’t have a lot of visible content above-the-fold or dedicates a large fraction of the site’s initial screen real estate to ads, that’s not a very good user experience. Such sites may not rank as highly going forward.

ובתרגום חופשי:

אתרים שלא מציגים הרבה תוכן לפני הסקרול ישולים להיפגע משינוי זה. אם אתה מקליק על תוצאה בגוגל, והמסך הראשון שאתה רואה אינו מציג הרבה תוכן לפני הסקרול הראשוןת או מקדיש חלק גדול מהמסך למודעות, זו לא חווית משתמש טובה. אתרים כאלה עלולים לקבל דירוג נמוך יותר בגוגל לאחר העדכון.

 

ומה אתם יכולים לעשות?

פשוט מאוד- להסתכל על האתר שלכם בתצוגה סטנדרטית של דפדפן (רזולוציה 1024), ולהבין איפה אפשר לשפר - איזה תוכן אפשר להעלות גבוה יותר, ואילו מודעות אפשר להוריד בדף.

בהצלחה!

 

 

מיכל מורנו הנה מנהלת פרוייקטים בחברת מורנו'ס שיווק באינטרנט ועורכת ראשית באתר מאמרים - הספרייה הגדולה בישראל להפצת מאמרים לשימוש חופשי ברשת האינטרנט

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב