דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כירורגיה כללית בבתי חולים פרטיים 

מאת    [ 23/01/2012 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 3945 פעמים ]

חוק הבריאות הממלכתי בישראל קובע כי כל אזרח ישראלי זכאי לקבלת שירותים רפואיים באחת מקופות החולים. יחד עם זאת, פעמים רבות חולים אינם מקבלים בקופת חולים שירותים בזמינות מתאימה ובוחרים שירותי בית חולים פרטי על פני קופת חולים.

בתי חולים פרטיים מעניקים לחולים תורים מהירים וזמינים לביצוע טיפולים אמבולטוריים וניתוחים. בחירת בית חולים פרטי כרוכה בתשלום עלויות גבוהות על ידי החולה. במקרים בהם מבוטח החולה בביטוח רפואי פרטי ניתן לבחון אפשרות לכיסוי העלויות על ידי חברת הביטוח. אשפוז וביצוע ניתוחים בבית חולים פרטי מאפשרים לחולה לבחור את המנתח אשר ינתח אותו ולזכות בתנאי אשפוז טובים יותר.

האשפוז הפרטי מתבצע בחדרים פרטיים הכוללים ציוד רפואי חדיש, מקלחת ושירותים צמודים. הארוחות מוגשות מתוך תפריט לבחירה ושירותי האחיות והסיעוד זמינים לחולה 24 שעות ביממה במסירות ואדיבות.

כאשר מתעורר צורך רפואי לבצע ניתוח או הליך רפואי פולשני מבקש החולה לבצע את הטיפול אצל הרופא הטוב ביותר בתחום. טיפול בבית חולים ציבורי לא מאפשר לחולה את בחירת מועד הטיפול  והרופא המטפל, ישנם מקרים בהם הטיפול בבתי חולים ציבוריים מתבצע על ידי מתמחים.

מתי כדאי לפנות אל הרפואה הפרטית?

במצבים בהם ישנו צורך בהתערבות של רופאים מומחים כדאי לפנות אל הרפואה הפרטית. רוב הרופאים הללו עובדים גם בבתי החולים הציבוריים אך שם לא ניתן לבחור ברופא ספציפי ולא במומחה על פני מתמחה.

במקרים בהם מתעורר צורך רפואי לביצוע ניתוח רשאי החולה לבחור האם לקבל טיפול בבית חולים ציבורי או בית חולים פרטי. את עלות הטיפול בבית חולים ציבורי מכסה קופת חולים ואילו את עלות הטיפול הפרטית יהיה על החולה לשלם באמצעות ביטוח רפואי פרטי או באמצעות הון עצמי.

חולים רבים בוחרים שירותי בית חולים פרטי בעקבות קביעת תורים במועדים רחוקים בבתי החולים הציבוריים. ברגע גילוי הבעיה הרפואית, שואף כמובן החולה לבצע את ההליך הרפואי בהקדם האפשרי.

לעיתים אין באפשרותן של קופות החולים לספק את השירותים הרפואיים במועד המתבקש. כך למשל, ישנם מצבים בהם נקבעים תורים מרוחקים לביצוע ניתוח טחורים או ניתוח כיס מרה. הניתוחים הללו אמנם אינם דחופים אך בתקופת ההמתנה סובל החולה מכאבים חזקים.

ביצוע ניתוח פרטי מאפשר לחולה לבחור את אופן ביצוע הניתוח. לעתים ניתן יהיה לבצע ניתוחים בעזרת מכשירים חדישים אשר אינם דורשים ביצוע חתכים גדולים בגוף. השיטה הלפרוסקופית מאפשרת ביצוע ניתוח בקע, ניתוח כיס מרה, ניתוח תוספתן ושאר ניתוחי בטן ללא צורך בפתיחת הבטן. ההחלמה מניתוח לפרוסקופי היא מהירה יותר וכרוכה בפחות כאבים. בית חולים פרטי מאפשר לחולה לבחור גם את שיטת הניתוח.

כמה עולה לבצע ניתוח בבתי חולים פרטיים

התשלום בעבור בית חולים פרטי מתחלק לתשלום בעבור שכר המנתח ושכר בית החולים אשר כולל תשלום עבור אשפוז, חדר הניתוח, תרופות, שירותי אחיות, בדיקות, ארוחות והתייעצויות עם הרופא המנתח. הרופאים המטפלים בבתי החולים הפרטיים הם רופאים מומחים מובילים בתחום. התשלום בעבור הניתוח עשוי להיות גבוה אך ברוב המקרים ניתן לכסות את העלויות באמצעות ביטוח רפואי פרטי או ביטוח משלים דרך קופת החולים.


ברהצליה מדיקל סנטר פועלים בכירים המנתחים בישראל, למעלה מ-500 רופאים מומחים ופרטיים.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב