דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות אירוסין מעוצבות 

מאת    [ 23/01/2012 ]

מילים במאמר: 449   [ נצפה 2810 פעמים ]

התקופה אשר בין הצעת הנישואין לבין החתונה מכונה אירוסין. במהלך תקופה זו נהוג לבצע את ההכנות לחתונה ולחיים המשותפים של בני הזוג. טבעות אירוסין משחקות תפקיד ראשי בהצעת הנישואין. הגבר לרוב רוכש את הטבעת בעצמו ומפתיע את האישה בהצעה.

השוק מציע כיום מגוון רב של טבעות אירוסין בטווחי מחירים משתנים. ישנן טבעות משובצות יהלומים, טבעות משובצות אבני חן, טבעות זהב לבן ועוד. משימת בחירת הטבעת היא משימה מורכבת היות וטבעת זו עתידה ללוות את האישה למשך תקופה ארוכה.

טבעת אירוסין נהוג לענוד על קמיצת יד שמאל. פרט לטבעת זו במהלך טקס החתונה מוענקת לכלה גם טבעת נישואין. המנהג קובע כי על טבעת נישואין להיות טבעת זהב חלקה ללא כל יהלומים או עיטורים נוספים.

את טבעת הנישואין החתן מחויב על פי המסורת היהודית לרכוש בעצמו ובמהלך טקס החופה עליו לענוד את הטבעת על האצבע המורה של כלתו. לאחר החתונה נשים נוהגות לענוד את טבעת הנישואין על הקמיצה ביד שמאל במקום טבעת האירוסין.

איך לבחור טבעות אירוסין?

הטבעת עתידה ללוות את האישה לאורך כל החיים ועל כן נהוג לרכוש טבעת זהב עם אבן טובה. יחד עם זאת, ראוי לציין כי פעמים רבות אין  לזוגות צעירים יכולת כלכלית לממן טבעת יקרה. עיצוב קלאסי של טבעת אירוסין הוא טבעת זהב אשר במרכזה ממוקם יהלום.

טבעת יהלום היא מצרך יקר ופעמים רבות הגברים אינם יודעים כיצד לבחור את הטבעת והיכן כדאי לרכוש אותה. בעת רכישת יהלום אמיתי תוענק לרוכש תעודה אשר מעידה על פרטי היהלום שרכש.

טבעות אירוסין כיום קיימות בשלל עיצובים ומחירים. השלב הראשון לבחירת הטבעת הוא הקדשת מחשבה לטעמה האישי של האישה. בעזרת התבוננות בקופסת תכשיטים של אישה ניתן לקבל מושג כללי אודות סוג התכשיטים שהיא מעדיפה.

לשם בחירת טבעת במידה מתאימה כדאי לקחת טבעת של האישה ולבקש בחנות טבעת במידה זהה. גברים רבים נוהגים לבקש את חברתה הטובה של הכלה המיועדת או אחותה להתלוות אליהם לבחירת הטבעת.

איך לבחור יהלום?

ישנם ארבעה פרמטרים קבועים להערכת יהלומים בכל רחבי העולם. ארבעת הפרמטרים הם: קראט – משקל היהלום, צבע היהלום, ניקיונו ורמת הגימור. מחירו של היהלום מרקיע שחקים בהתאם לגודלו ורמת הגימור. רכישת יהלומים היא רכישה לכל החיים, יש לבחון היטב את טיב היהלום והטבעת.

יהלום אשר אינו מוצמד כראוי לטבעת עלול ליפול וללכת לאיבוד. ישנה אפשרות לרכוש יהלומם בלבד מסוחר יהלומים ולאחר מכן לגשת אל חנות התכשיטים ולבקש שירכיבו עבורך טבעת בעיצוב אישי.

טבעות אירוסין בעיצוב אישי

ישנה אפשרות לעצב טבעות אירוסין ונישואין אישיות וייחודיות. בעזרת פנייה למעצב תכשיטים תוכל להכין עבור אשתך לעתיד טבעת מיוחדת. טבעת בעיצוב אישי יכולה להכיל חריטה מיוחדת, מסר אישי מיוחד או שיבוץ יהלומים ואבנים בעלי משמעות סנטימנטלית לבני הזוג. טבעת זו מייצגת את הצעד הראשון אל תוך ברית הנישואין. מומלץ לקחת בכל רכישת יהלום או תכשיט תעודת אחריות ופתק החלפה מחנות התכשיטים.

טבעות אירוסין מעוצבות ומשובצות ביהלומים, לעוד מידע על יהלומים באתר diamondinfo.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב