דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המסת שומן ללא ניתוח 

מאת    [ 22/01/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 2676 פעמים ]

המסת שומן (או הצרת היקפים)  מתאימה למי שיש לו עודפי שומן שמקנים לגוף מראה שאינו פרופורציונאלי ולכן הם מפריעים מבחינה אסתטית.בשנים האחרונות פותחו טיפולים חדשניים של המסת שומן ללא ניתוח המבוססים על לייזר וגלי רדיו.  הטיפולים מבוצעים על ידי כירורגיים. שני סוגי הטיפולים מאושרים על ידי המנהל האמריקאי למזון ותרופות. מה היתרון של המסת שומן ללא ניתוח?

כולנו רוצים להיות חטובים. במשך שנים ניסו להיאבק בדרכים שונות לא רק בתופעת המשקל העודף אלא גם בהצטברות שומן באזורים שונים בגוף. בעבר, הדרך המרכזית להיפטר מהשומן שנצבר באזורים בעייתיים בגוף הייתה ניתוח שאיבת שומן. יחד עם זאת לניתוח היו לצד ההצלחות גם חסרונות רבים. העור לאחר הניתוח היה נוטה למראה מדולל, מצולק ובלתי אסתטי ובכך פוספסה את מטרתה העיקרית. בנוסף הייתה השאיבה גם פוגעת בכלי הדם מה שאילץ את המטופלים לחבוש את האזור המטופל במשך תקופה ארוכה. טיפולים חדשניים של המסת שומן ללא ניתוח, כגון המסת שומן בלייזר או בגלי רדיו, מונעים את האפשרות של פגיעה בכלי הדם, ואת הצורך בניתוח שעלול לגרום לסיבוכים כאלו ואחרים. הם מתבצעים בהרדמה מקומית בלבד, ומביאים לתוצאות מצויינות בזמן קצר.  

המסת שומן בגלי רדיו Body Tite

בודי טייט הינו טיפול חדשני להמסת שומן בטכנולוגיית RF המבוססת על גלי רדיו. שיטה זו מאפשרת מהפיכה של ממש בתחום הטיפולים האסתטיים, שכן היא מאפשרת לעצב את הגוף בהליך פולשני מינימאלי. בעזרת המכשיר ניתן לעצב אזורים גדולים ולהסיר שומן מהירכיים, מהבטן, מהחזה, מהסנטר, הזרועות והישבן. טיפול חדשני זה מבוצע באמצעות החדרת אלקטרודה זעירה אחת לאזור המטרה, והצמדת אלקטרודה נוספת לעור. גלי הרדיו שעוברים בין האלקטרודות מחממים את השומן להמסה והמכשיר מסלק אותו מהגוף. בחלק מהאזורים, טיפול המסת שומן זה מתבצע בהרדמה מקומית ולרוב לא יופיעו לאחר הטיפול נפיחות או שטפי דם. חימום העור יוצר מראה עור אחיד ומוצק משום שהוא מעודד את יצירת הקולגן ומהדק את הסיבים הקיימים.

המסת שומן בלייזר  Smartlipo  
 
שיטת סמארטליפו להמסת שומן בלייזר עושה שימוש בקרן לייזר כדי להמיס את עודפי השומן. המכשיר מבצע שלוש פעולות בו זמנית: 1. פירוק והמסה של השומן 2. קבלת מראה מוצק, אסתטי ומתוח באמצעות תהליך של מיצוק העור ומתיחתו. 3. סגירת כלי הדם בסיום. הטיפול אורך כ-20 עד 45 דקות ומיועד למצבורי השומן הבעיתיים בגוף בהם לעיתים אין די בפעילות ובתזונה נכונה לצורך הסרת השומן.

טיפול חדשני של המסת שומן ללא ניתוח, מבוצע בהרדמה מקומית בלבד, ותקופת ההחלמה ממנו עומדת על בין שלושה לשבעה ימים בלבד. בדומה, רוב המטופלים זקוקים לטיפול אחד בלבד לצורך השגת המטרה. בניגוד לניתוח, אין צורך באשפוז וניתן לחזור לעבודה תוך יום אחד תחת הגבלות מינימאליות. כשבוחרים מרפאה להמסת שומן, חשוב לבחור במרפאת מומחים בלבד עם מוניטין מוכח בתחום. חשוב לבצע סקר מחירים וכן לבדוק כי המרפאות משתמשות בטכנולוגיות ומכשור חדיש ומתקדם בלבד. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב