דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניו ויזן מדיה 

מאת    [ 22/01/2012 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 2867 פעמים ]

מה חדש בניו ויז'ן?

ניו ויז'ן הוא בית דפוס חדש וצעיר בתל אביב שמציע מחירים זולים לכל סוגי ההדפסות. ניו ויז'ן הוא אינו סתם בית דפוס אלא בית דפוס שמציע שירותים של הדפסות ופירסום לגופים ועסקים רבים. ניו ויז'ן הוא בית דפוס שמצליח ליצור אוירה חדשנית בכל מה שהוא עושה. שלושת השותפים שאחראים על יצירת בית הדפוס הכי זול בארץ יצרו גם משרד מפואר לניו ויז'ן שכיף לבקר בו ויצרו גם חלל נעים מאוד לשבת בו עם גרפיקאים ולהזמין מוצרי דפוס. ניו ויז'ן הוא בית דפוס שדואג כל הזמן להיתעדכן עם מוצרים חדשים ולצאת עם רעיונות חדשים על מנת להציע ללקוחות יותר שירותים ולע מנת להגדיל את הנתח שוק שלו.

ניו ויז'ן מדיהדואגים כל תקופה מסויימת לצאת עם מבצעים חדשים. כל חודש יש מוצר חדש ששווה מאוד להיתעדכן לגביו ולהזמין אותו בניו ויז'ן כמובן שיש מבצעים משתלמים גם במצבים בהם מזמינים חבילה של מוצרים שגם המבצעים הללו הם מבצעים משתלמים. לקוחות שפותחים עסק חדש יכולים להנות מכל המבצעים שמוצעים ללקוחות באתר החברה. שווה להיתעדכן מדי פעם לגבי מבצעים חדשים בניו ויז'ן. באתר האינטרנט של החברה קיימת כל האינפורמציה החשובה לגבי כל מה שמתעדכן בניו ויז'ן. אתר האינטרנט עצמו של ניו ויז'ן מתעדכן מידי פעם ושמנה את צורתו ואת התכנים שלו.

ניו ויז'ןבתור בית דפוס מתקדם מציע לאחרונה שירותי הדפסה דיגיטלית להדפסות בהולות. השירות הזה שמציע ניו ויז'ן מדיה הוא שירות שמתאים מאוד ללקוחות שנזכרים ברגע האחרון. לקוחות שנזכרים ברגע האחרון הם לקוחות שבדרך כלל זקוקים לשירותי הדפסה דיגיטלית דחופה. אפשר להזמין שירותי הדפסה דיגיטלית דחופה מניו ויז'ן ולהנות ממוצרים מהיום למחר. ניו ויז'ן מדיה הוא בית דפוס שיכול לעזור לחברות ועסקים שנתקעים ברגע האחרון וזקוקים להדפסות דחופות. לעיתים אנחנו צריכים לארגן כנס חשוב ולהדפיס עבורו פליירים, יש מצבים בחיים בהם שכחנו להדפיס משהו חשוב, או שהבית דפוס איתו החלטנו לעבוד בסוף לא ביצע עבורנו את עבודות ההדפסה. במצבים כאלו ניו ויז'ן מדיה עומדת לשירותי כל מי שזקוק להדפסות בהולות.

עוד שירות חדש בניו ויז'ן הוא שירות משלוחים שמגיע למקומות רחוקים מאוד בישראל. אם בעבר המשלוחים של ניו ויז'ן היו משלוחים ברדיוס צר מאוד  בעולם קידום אתרים בגוגל היום אפשר להנות ממשלוחים ברדיוס רחב ולקבל מוצרי דפוס מניו ויז'ן לכל מקום בארץ. העובדה הזאת מאפשרת לכל הלקוחות בישראל להנות מהמחירים הזולים של המוצרים של ניו ויז'ן. אם בעבר לקוחות שגרים רחוק מתל אביב היו צריכים לשלם מחירים גבוהים להדפסות מכיוון שלא היה להם דרך לאסוף את הסחורה. היום ניו ויז'ן מדיה הוא בית דפוס שמאפשר לבצע מישלוחים מכל הארץ לכל מקום ולהנות ממוצרים עד הבית.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב