דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקציב יחסי הציבור של חברת דגת הארץ למשרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור 

מאת    [ 22/01/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2520 פעמים ]

משרד יחסי ציבור רונן הלל נבחר לנהל את הפעילות התקשורתית של חברת דגת הארץ, החברה המובילה והגדולה בישראל לשיווק פילה דג ישראלי טרי.

בימים אלה השלימה חברת דגת הארץ מיתוג מחדש והיא שכרה את שירותי הייעוץ והתקשורת של משרד רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור כדי להרחיב את פעילותה השיווקית ולהגדיל את המודעות ליתרונות הצרכניים והבריאותיים של דג טרי מתוצרת ישראלית.
כיום, צריכת הדגים השנתית בארץ עומדת על כ-20,000 טון דגים טריים וכמות משולשת של כ-60,000 דגים קפואים המיובאים מחו"ל.

לדברי שי אגוזי, מנהל השיווק של חברת דגת הארץ: "הקונספט שפיתחנו בדגת הארץ בא לענות על חסמים צרכניים בשוק הדגים הטריים. עבור רוב הישראלים, דג טרי הוא מוצר עם זמינות ונגישות נמוכה – אפשר לרכוש אותו רק בחנויות דגים מתמחות או בשווקים, בשעות ובימים מצומצמים. נוסף על כך ישנה בעיית מהימנות אצל הצרכנים בכל הקשור לטריות ולמקור של הדג. פילה דג ישראלי טרי זמין בכל יום ושעה ברשתות השיווק, ההכנה קלה ומהירה ולא נדרש ידע קולינארי מקדים כדי ליהנות מנתח טרי וטעים של דג"

לדברי רונן הלל: "חברת דגת הארץ זיהתה באמצעות מחקרי שוק שערכה את החסמים שבקניית דגים טריים ברשתות השיווק והצליחה לפתח קוסנפט חדש של דגים טריים המוצעים במגשית אטומה, במשקל 400 גרם. מגשית זו שומרת על טריות הדג ועל איכות המוצר ומהווה הזדמנות לקהל הרחב לחזור ולאכול דגים טריים ובריאים אותם ניתן לרכוש ברשתות המובילות".

שי אגוזי הוסיף ואמר כי: "צריכת דגים טריים בישראל אינה מפותחת ונמוכה בהשוואה למערב אירופה וארה"ב, כשהסיבות העיקריות לכך הן חוסר זמינות של דגים טריים ברשתות המזון הגדולות, חוסר נגישות למקורות של דגים טריים, וחשש של הצרכנים לגבי מהימנותם של מקורות הדג וטריותו. כיום כ-70% מהמזון שנמכר בארץ נרכש ברשתות הגדולות והמאורגנות (שופרסל, מגה, חצי חינם, רמי לוי, יינות ביתן ואחרים) בעוד שרק 2-3 אחוזים מהדגים הטריים נמכרים ברשתות אלו והשאר נמכרים בשווקים ובחנויות דגים מתמחות. אנו, בחברת דגת הארץ, בחרנו כמטרה להעלות את המודעות לערכים הבריאים של הדג הישראלי הטרי יחד עם היתרונות המעשיים שיש לדג טרי מפולט מוכן להכנה ביתית".

אודות דגת הארץ
דגת הארץ החלה לפעול באוגוסט 2008 והיא בבעלות קבוצות מגדלי הדגים המובילות בישראל, אשר שמו להן למטרה לפתח את שוק הדגים הטריים בארץ התמקדות בפיתוח מוצרים בעלי ערכים מוספים בנושאי איכות ובריאות, כשרות, פיקוח וטרינרי הדוק על כל שלבי הגידול,
מוצרי החברה כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

לאתר דגת הארץ: www.d-h.co.i

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב