דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בבית חכם יש תאורה מתאימה 

מאת    [ 21/01/2012 ]

מילים במאמר: 485   [ נצפה 2540 פעמים ]

איך אפשר להגדיר בית חכם? אלמנט הכרחי ויעד חשוב במטרה של בניית בית חכם הוא תאורה חכמה. שאלו את עצמכם האם אתם מרגישים בנוח ורגועים בביתכם? האם התאורה מתאימה לצרכים שלכם? מה הם הצרכים שלכם מבחינת תאורה בבית? תאורה חכחה מעניקה לכם מענה לצרכים האישיים שלכם.

בית חכם = תאורה נכונה

תאורה מעוצבת

תאורה מעוצבת מעניקה לבית דברים שאולי לא הכרתם קודם לכן. כאשר אתם מוסיפים בתוך הבית נגיעות של תאורה איכותית, מעוצבת ויוקרתית מדובר ביותר מסוג המנורה וצבע האור והשליטה שלכם על כמות האור בבית, מדובר בסוג של אומנות ובעיצובים מיוחדים שחשבו עליכם בדיוק כאשר עיצבו אותם.

ההשפעות של תאורה לא טובה

תאורה לא טובה יכולב לגרום לכם לכאבי ראש, מחסור בשינה, מוטיבציה ירודה ומצב רוח ירוד. היום במיוחד בחורף אתם לא מקבלים מספיק חשיפה לאור ישיר. זה כבר יכול לגרום לכם לכאבי ראש וירידות בהרגשה. מומלץ מאד להיות קצת בשמש בשעות היום לפחות פעם ביום. סוג האור בתוך הבית שלכם ישפיע ישירות גם על דברים אלו.

ידוע למשל שאורות ניאון חזקים כמו שיש בכיתות של מוסדות לימוד, נותנים אור בוהק ולבן שבמהלך היום תורם מאד ליכולות הריכוז ולערנותם של התלמידים. אך תאורה שכזו בבית בתוך חדר בשעות הערה לפני השינה תגרום לכם לקושי גדול להירדם. האור הבוהק הלבן משפיע עד לרמה המוחית, המוח לא מפריש את החומרים הנחוצים על מנת להירדם בקלות ואתם לא ישנים כמו שצריך.

אם יש לכם בתוך חדרי השינה תאורה מסוג אורות ניאון מומלץ מאד לכבות אותם לגמרי כבר בשעות הערב כמה שעות לפני השינה ולקנות אורות אחרים בשביל שעות הערב. מומלץ למצוא תאורה שמתאימה לכם ומשרה רוגע ושלווה בשעות אלו. משהו עם אור שלא בוהק מידי ובגוון האור הצהוב.

ההשפעות של תאורה בהתאמה אישית

כאשר יש ברשותכם מנורה יוקרתית אשר נותנת לכם כמה כיווני אור עם שליטה על בוהק האור וצבעו תוכלו להנות משלל דברים. תוכלו במהלך היום להשתמש בתאורה על מנת לשמור על ריכוז ועירנות ובערב כבר לעמעם את האורות ולכוון את העמודי תאורה למצב בו אתם מרגישים את הרוגע שאמור לבוא בצורה טבעית בגלל חוסר באור בשעות הערב.

המוח שלנו עדיין לא מורגל לחשיפה ממושכת לאורות בוהקים בשעות הערב. משם מגיעים כאבי הראש וחוסר המנוחה וכמו כו הקושי בהירדמות. בעזרת תאורה נכונה תוכלו אתם לשלוט באור ולא האור בכם.

ההשפעות של אור על חיינו

תחשבו על זה. בשעות הערב, כאשר הראש אולי קצת כואב, הגוף והנפש מלאים בסטרס של יום עבודה ארוך מפיגים את הרעש של הראש בעזרת אור עמום, צהוב שיוצא ממנורה מעוצבת במיוחד בשבילכם. בשעות הבוקר לפני הנסיעה לעבודה בחוץ השמש עוד לא ממה עלתה ואתם יכולים להדליק את האור הלבן המיוחד של עמודי תאורה מעוצבים בתוך ביתכם על מנת להתעורר כבר לפני היציאנ מהבית ליום החדש.

תאורה איכותית

תאורה איכותית תספק לכם בדיוק מה שאתם צריכים מבחינת תאורה בבית ובחדרי השינה. האיכות שבתאורה חכמה הופכת את הבית שלכם לבית חכם לכל דבר. איכותית ונוח יותר ממה שהיה קודם לכן. בשל כך תאורה בבית בצורתה האיכותית יותר נותנת לכם המון.

 

מה הוא בית חכם? אחד מהמרכיבים ההופכים בית לבית חכם הוא אלמנט התאורה של הבית. בתים עם תאורה לא מתאימה לא נותנים לדיירים בתוך הבית להרגיש הרגשה נינוחה ורגועה. תאורה חכחה מעניקה את הדברים האלה. כמו כן חשמלאים רבים מסכימים שאכן כאשר הם עוברים בין הבתים של הלקוחות שלהם הם רואים כיצד התאורה משפיעה רבות על ההרגשה בתוך הבית.


תאורה חסכנית - בימינו ניתן למצוא התקנים של תאורה חסכונית גם בתוך תאורה של מעצבים. תאורה איכותית אינה מבזבזת יותר חשמל, ההיפך הוא הנכון. 


רוצים לקרוא עוד מאמרים איכותיים? תבקרו באתר מאמרים target-in.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב