דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Face The Future - כל מה שרציתם לדעת על קורס פייסבוק ורשתות חברתיות 

מאת    [ 19/01/2012 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2415 פעמים ]

"We lived on farms, then we lived in cities, and now we're going to live on the internet! "
(שון פרקר, מתוך הסרט " הרשת החברתית" ).

בתאריך ה- 11 בספטמבר 2006, נפתח פייסבוק בחסות מארק צוקרברג לשימוש אזרחי כל העולם ושינה לעד, לא רק את הדרך שבה אנו מתקשרים אחד עם השני, והשפיע על התקשורת הבינאישית (בנינו, נשארו עוד אנשים שמתקשרים לאחל חג שמח במקום לכתוב על ה- Wall?.. או לחילופין, מישהו מהדור שלנו מחזיק, פיזית אלבום תמונות?) אלא השפיע רבות על הדרך שבה חברות ועסקים מפרסמים את עצמם.  באותה שנה, ייסד ג'ק דורסי את טוויטר, רשת חברתית המושתתת על שליחת מסרים קצרים, והפכה את הכפר הגלובלי הקטן ממילא, לכזה שמנהל שיחות שוטפות לא רק בין "האנשים הפשוטים", אלא אף מאפשר דיאלוג עם אישיים מפרסמים מתחום הספורט הבידור והפוליטיקה, לחוות דעה על כל דבר ועניין ובעיקר- להיות מכוונים ומעודכנים.  כניסתו אגב, של אתר היוטיוב לחגיגה שנה לפני כן ב- 2005, סגר את השילוש הקדוש בכל מה שקשור לשיווק במדיה החברתית - להעלות סרטונים לדף המפרסם, לשתף ולהגיב. 

שש שנים לאחר מכן, המדיה החברתית בכלל ופייסבוק בפרט, הן כבר חלק טבעי בחיינו. קורס פייסבוק ורשתות חברתיות מציע לכם, שוחרי המדיה החברתית, להפוך את התחביב- למקצוע. הקורס מציע את האפשרות ללמוד את אחד המקצועות הפופולאריים, המעניינים והמדליקים ביותר בשוק ? כיצד לשווק מותג ברשתות החברתיות. הקורס פונה לקהל הרחב, אבל יתאים במיוחד למי שמגיע מתחום התקשורת ו/או מנהל העסקים, בשל זיקתו הרבה של תחום המיתוג ברשת החברתית לתחומים אלו.


קורס פייסבוק ? לומדים למתג ברשת
אז מה כוללת תוכנית הלימודים? במסגרת השיעורים תלמדו כיצד לפתוח עמוד בפייסבוק למותג שלכם , כיצד לקדם אותו על ידי פרסום ושיווק וכיצד ליצור את הבאזז הדרוש סביבו ולצבור כמה שיותר אוהדים ( במקרה זה ? "חברים").  חשוב לציין מבחינת תוכן הקורס, כי הוא מתמקד ברשת החברתית פייסבוק, אך בחלק מן המכללות תוכלו להעשיר את הידע, וללמוד גם על מקורות נוספים באינטרנט לשיווק חברות מסחריות ומוסדות, כגון, טוויטר וכיצד להעלות סרטים ליו-טיוב.

קורס פייסבוק ? היכן לומדים והיכן ניתן להשתלב?
סיימתם את הקורס ואתם מכירים כבר את הרשת כמו את כף ידכם, ומה עכשיו? בהיותו תחום פופולארי ומבוקש, ישנן מכללות בצפון הארץ, מרכז ודרום שבהם ניתן ללמוד את הקורס. כעת פרוסות בפניכם מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה וחברות שבהם תוכלו  להשתלב: מגוון משרדי פרסום ויחסי ציבור, משרדי אינטרנט ומדיה חברתית. והנה החלק שיעלה חיוך מספק על פניכם ? יש חברה שתמיד חלמתם לעבוד בה ולשווק אותה אונליין במדיה החברתית? ? זו ההזדמנות שלכם לשלוח את קורות החיים, שכן ישנן חברות שמחפשות מנהלי מדיה חברתית פרטיים משלהם, שיעבדו מתוך החברה.

קורס פייסבוק ? אופציות ללימודי המשך

במידה ונדבקתם בחיידק הפרסום והשיווק ואתם מעוניינים להרחיב את ידיעותיכם וללמוד עוד, ישנן אופציות מגוונות ללימודי תעודה בתחום. למשל, לימודי שיווק, פרסום וקופירייטינג שדרכם תלמדו עוד על עולם הפרסום והשיווק ותוכלו להשחיז את יכולות הכתיבה בפלטפורמת האינטרנט.  אם טרם רכשתם תואר ראשון וגם רוצים להישאר בתחום ולהרחיב את הידיעות, תואר ראשון בכלכלה וניהול גם יכול להתאים לכם.

ייעוץ ומידע על לימודים  http://www.michlalot.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב