דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חקירות לפני נישואין - אמיר אברמסון 

מאת    [ 18/01/2012 ]

מילים במאמר: 559   [ נצפה 2171 פעמים ]

הגבר שיצר מקשר היה תושב ארה"ב . ישראלי בעל ממון אשר השתקע באחת מהמקומות היפים בבברלי הילס , פניתי למשרד  החקירות שלך ציין לאחר שקבלתי המלצה מלקוח שלך שהוא קרוב שלי. שמי טומי (שם בדוי ) ואני יוצא תקופה של ספר חודשים עם ישראלית בשם עינב(שם בדוי ) האינטואיציות שלי בדרך כלל לא מטעות אותי. ויש מספר דברים שאני רוצה לבדוק בקשר לרקע שלה.

בשיחה מסר לי טומי כי עינב ספרה לו על משפחתה הגרה במרכז הארץ. והראתה לו תמונות , אולם יש חורים בעברה שאינו יודע מה עשתה באותה תקופה. ונראה לו כי היא מסתירה את עברה. בקשתי כי יעביר לי למייל את כל מה שהוא יודע עליה. ובנוסף הצעתי כי ישלח לי כתב יד של עינב על מנת להשלים את התמונה.

חוקרת פרטית של המשרד נשלחה לכתובת ההורים על מנת לנסות לדלות מידע. ההורים קשיי יום האב עובד כקצב שכיר האם מטפלת במט"ב. כאשר נציגתו באה בסיפור כיסוי של סקר. תוך כדי שיחה

ירדה בחורה צעירה קופי של התמונה של עינב. התפתחה שיחה , בה ספרה כי יש לה אחות תאומה שנסעה לארה"ב ועומדת להיות עשירה , ואז פלטה הגיע הזמן שהיא תמצא בסיס יציב , החוקרת הבינה כי האחות פטפטנית ותוך כדי שילה התברר כי היא שרתה בצבא כחצי שנה ושוחררה עקב אי התאמה. בנוסף נרמז כי אושפזה בשלוותה . אחרי שנציגתנו עזבה את הבית היו בידנו פרטים רבים על עינב .

הבדיקות שלנו היו מאד מקיפות, איתרנו בנות כיתתה ושמענו מהם כי עינב שרתה בחיל המודיעין אולם עקב התקף פסיכוטי שוחררה לאחר שנמצא כי היא  חולת מניה דפרסיה. ולכן גם אושפזה כחצי שנה בשלוותה. בנוסף הייתה לה מערכת יחסים בעת ובעונה אחת עם מספר גברים. והיא אף הרתה לאחד מהם וכאשר ילדה הילדה ניתנה לאימוץ. בנוסף היו לעינב מספר תלונות על תקיפות .  בחיפוש באינטרנט לפי מספר נייד ישן , הגענו לאתר הכרויות של סטוצים. ומין מזדמן ועינב שמספר הנייד שלה הופיע הצטלמה עם פלג גוף עליון חשוף, אולם תמונה מטושטשת.

בדיקות נוספות העלו כי היא בי סקסואלית וגרה מספר חודשים עם בת זוג בשכירות. בקיצור בחורה עם עבר מאד מורכב כאשר רוכז החומר בקשנו מטומי כי יסור אלינו בביקור הקרוב שלו בישראל. וסקרנו בפניו את הממצאים בלי להביע דעה אישית. טומי לא נראה מופתע, סיפר כי עינב אתו, וכי הוא מבקש במשך יומיים להתחקות על עקבותיה. היות והוא יהיה עסוק.

במשך יומיים ביצע משרד חקירות מעקב אחריה. היא נסעה ברכב שכור, ועוד ביום הראשון נפגשה בצימר מהודר עם גבר צעיר , המקום מיועד לאינטימיות של מי שרוצה להיות מספר שעות עם בן זוגו. ואכן עינב שהתה עמו מספר שעות, ותועדה שהם נכנסים לרכב כאשר הם מתנשקים. בזאת לא נגמר הספור , בשעות הערב נפגשה עינב עם גבר אחר. אכלה עמו במסעדת דגים, ונכנסה לדירתו לקראת חצות לאחר שבלתה עמו בבר קריוקי שהם נראים זוג  מאוהב לכל דבר.

כאן החלטתי לידע את טומי. טומי ביקש לפוצץ את הסיפור, וביקש כי נתעד את המפגש בניהם. לאחר כשעה הגיע טומי לבית שאליו נכנסה עינב. נקש בדלת, ואנו עם נסיון רב בנושאי מעמד אישי הצבנו מארב בחלקו האחורי של הבית. ובעת שעינב יצאה משם תועדה וטומי הגיע במהירות.

למחרת מסר לי טומי כי הצלתי את חייו, היות והתאהב בעינב , ולא ידע כי היא חולת נפש וחסרת מוסר. לדבריו רק הטבעת שקנה לה עלתה לו חמישים אלף דולר. וכי הוא מברך על כך ששעה לעצה לפנות אל חוקר פרטי. ועינב.? אחרי שהבינה כי טומי יודע עליה הכל, נכנסה ללחץ, קיבלה התקף פסיכוטי ונלקחה על ידי צוות רפואי.

ניתן לקרוא עוד סיפורי חקירות באתר של חוקר פרטי אמיר אברמסון.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב