דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סנדלי בירקנשטוק - פנקו את הרגליים שלכם: 

מאת    [ 18/01/2012 ]

מילים במאמר: 425   [ נצפה 2605 פעמים ]

סנדלי בירקנשטוק - פנקו את הרגליים שלכם:
הרגלים שלנו ובעיקר הרגליים שלנו הנשים עברו כל כך הרבה סבל בשנים האחרונות. הן סבלו עקבי פלדיות, עקבים דקים וגבוהים, מגפיי עקב מעור או מזמש, סגורות ולוחצות עד הברכיים כמעט, נעלי סירה צמודות אשר מועכות את האמצעות ועוד ועוד נעליים שפשוט הכאיבו לרגל בכל יום מחדש. כולנו סבלנו ואף סובלים מהזעת יתר ברגליים, גירוי בעור ואף פטריות בכפות הרגליים ובאזור הציפורניים ולכן - סנדלי בירקנשטוק באות לנו טוב.


סנדלי בירקנשטוק - ההבדל הגדול:
סנדלי בירקנשטוק היו בגדר מהפיכה. סוף סוף נעל שיוצרה לא למטרת יופי (בלבד אלא נעל נוחה, איכותית, המתאימה לכולם (נשים, גברים, ילדים וקשישים). סנדלי בירקנשטוק הן פטנט עולמי חדש בתחום ההנעלה. המבנה שלהן, המבנה ההאוורירי שגם תופס את הרגל ומאפשר תמיכה איתנה לכל הרגל יחד עם פתחי האוורור המאפשרות לעור הרגל לנשום ולא מאפשרים לזיעה להתפתח ולהשאר באזור הרגליים. הגומי הייחודי ממנו עשויות סנדלי בירקנשטוק מאפשר לכם לדרוך על הנעל במשך שעות ארוכות מבלי לחוש בכאב של מגע עם רצפה קשה. העקב הרך מרכך את המגע והופך את העמידה וההליכה לפעולה נוחה - אתם מרגישים כאילו שאתם דורכים על טרמפולינה או חול יבש ורך ולא על רצפות בלטות או על בטון קשיח.


סנדלי בירקנשטוק הטרנד האופנתי:
סנדלי בירקנשטוק הפכו מייד למצרך מבוקש בכל בית, משפחות שלמות הכניסהו את הסנדל החדש בברכה והוא כבר הפך לטרנד אופנתי (לא אופנתי / אנטי אופנתי) בפני עצמו. יחסי הציבור ומסעות הפרסום הרבים שהושקעו בתהליך החדרת סנדלי בירקנשטוק הצליחו לשכנע את כלל הציבור לוותר על נעליים יפות, אופנתיות ו"איניות" לטובת הסנדל הצבעוני המצחיק למראה אשר בנוסף לגזרתו המשונה גם הגיע בשלל צבעי רמזור בוהקים: אדום, כתום,כחול,  ירוק...סנדלי בירקנשטוק הפכו בין לילה להצהרה אופנתית של אנשים צעירים כמבוגרים שאומרים - אני לא צריך לסבול בכדי להראות טוב ובכלל למה לי לענות את הרגליים שלי כשאפשר לפנק אותם. סנדלי בירקנשטוק הן סמל לחיים הטובים והם ההוכחה לכך שבריאות ואופנה יכולים לבוא בכפיפה אחת.


סנדלי בירקנשטוק לאנשים שעובדים עבודה מאומצת על הרגליים:
נעלי בירקנשטוק אומצו מייד על ידי אנשים שעובדים קשה, עבודה מאומצת על הרגליים ובכלל משמרות ושעות לא קונבנציונאליות. רופאים, אחיות, רוקחים, מורים, מוכרים ועוד ועוד... אנשים אשר העבודה שלהם מצריכה עמידה על הרגליים הם אלו שנוטים לבעיות רגליים והם שסובלים מכאבים לכן הם היו הראשונים לאמץ את הטרנד החדש של סנדלי בירקנשטוק הם נעליים המתאימות לבילוי קייצי הן לשעות הערב והן לשעות היום.ניתן לראות אנשים צעירים הולכים לים בנעלי בירקנשטוק וכן אנשים הולכים לעבודה ולסידורים כולל יציאות ליליות לבתי קפה ולחברים. נעלי בירקנשטוק מוכיחות כי אופנה היא לא בהכרח ההיפך מנוחיות אלא שיש גם אופציה לשילוב והוא מהר מאוד הופך לשילוב מנצח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב