דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שמלות כלה וערב: טיפים לבחירה מוצלחת 

מאת    [ 17/01/2012 ]

מילים במאמר: 476   [ נצפה 2832 פעמים ]

מזל טוב על אירוסייך! אחד הדברים הראשונים שאת בוודאי מדמיינת כאשר את חושבת על יום החתונה שלך, הוא השמלה. וגם חברותייך בוודאי מתחילות כבר עכשיו לתכנן קנייה רצינית של שמלות ערב חדשות, אותן ילבשו ביום החתונה. לפני שאתן פותחות במסע לקניית השמלה המושלמת, כדאי שתדעו מה אתן מחפשות. הנה כמה צעדים שאת וחברותייך תוכלו לעקוב אחריהן, כדי שכולכן תוכלו לבחור את השמלות המתאימות ביותר.

 

החליטו על הגזרה. שמלות ערב ושמלות כלה נתפרות במגוון רב של דגמים וגזרות. בטרם תחשבו על כל דבר אחר, עליכן לדעת איזה סוג של שמלה יחמיא לגזרתכן בצורה הטובה ביותר. המליצי לחברותייך שלא יתעקשו ללבוש שמלות ערב אשר גזרתן נראית נפלא בתמונה- אך איננה מחמיאה להן. המלצה טובה היא לחפש תמונות של נשים בפורומים של שמלות כלה וערב או בפורומים של תכנוני חתונה, כדי לראות כיצד גזרות שונות נראות על נשים שונות.

 

דמיינו את החתונה. דמייני את יום חתונתך, והמליצי לחברותייך לדמיין אותו גם הן. מה אתן לובשות? באיזה צבע השמלות שלכן? מאיזה בד הן עשויות? האם יש להן רקמה או חרוזים? מה הגזרה שלהן? כאשר יש כל כך הרבה אפשרויות, המשימה של בחירת שמלות ערב או שמלות כלה עלולה להראות קשה ומתישה. ישנן כלות אשר אומרות שאחרי שמדדו עשרות ואפילו מאות שמלות כלה, כולן התחילו להראות אותו הדבר. לכן, לפני שאתן בכלל מתחילות למדוד שמלות, כדאי לכן לדמיין את יום החתונה ואת המראה של השמלות שלכן, ולהכין רשימה של דברים אשר מתארים את שמלת החלומות שלכן. אתן לא חייבות להכיר את כל המושגים המקצועיים המדברים על שמלות ערב או שמלות כלה, פשוט כתבו על הניר תיאור של השמלה שאתן מדמיינות. כתבו, למשל: "שמלה של נסיכה, מסאטן, קצת מנופחת למטה, בלי חרוזים, עם רקמה על החזה" וכדומה.

 

קחו בחשבון את הנסיבות הקיימות. מגוון נרחב של משתנים יכול להשפיע על מה שהופך שמלות כלה וערב מתאימות לכל סוג של חתונה. למשל, טקסי חתונה רשמיים בעלי אופי "מכובד", מזמינים שמלות ערב ארוכות, שמלות כלה בעלות שובלים ארוכים וכדומה, בעוד חתונות רשמיות פחות (למשל כאלו הנערכות בחוף הים או בגינת הבית)- הן מקום נפלא ללבוש בו שמלות כלה קצרות יותר, ללא שובל. דוגמה נוספת הנה שמלות ערב בגזרת סטרפלס, אשר יכולות להתאים מאוד לחתונות מסויימות- אך להחשב כלא הולמות בארועים אחרים.

אם למשל את עומדת להתחתן בחורף, ייתכן שאת וחברותייך לא תרצו ללבוש שמלות העשויות מבדים דקים מאוד, אלא אם אתן מתכננות לשהות רק בתוך האולם המחומם לאורך כל החתונה. אך אם את מתכננת להתחתן על החוף באמצע יולי, ייתכן שכדאי לכן להמנע מלבישת בדים עבים וכבדים, או מלבישת בדים המעודדים הזעה כמו לייקרה.

 

וטיפ אחרון לסיום: נכון אומנם שטקסי חתונה מסורתיים מזמינים אותך ללבוש שמלה לבנה, אך במקרים רבים- שמלות כלה לא חייבות עוד להיות לבנות לחלוטין! כיום, נשים רבות בוחרות לקנות שמלות כלה בצבעים אשר הולמים את צבע עורן בצורה הטובה ביותר, בטווח צבעים הנע מלבן-קרם, דרך שנהב ושמפניה, ועד לצבעים אמיתיים כמו כחול, ורוד וזהב. בחרי את הצבע בו את חשה הכי יפה!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב