דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקציב החתונה, הפקה של פעם בחיים 

מאת    [ 17/01/2012 ]

מילים במאמר: 1071   [ נצפה 1575 פעמים ]

הפקה של פעם בחיים תקציב החתונה שלכם                           

אז הנה הגיע הרגע הגדול, עבור הכלה זה החלום שמתגשם, היא מתחילה את הלילה בחלומות על שמלת הכלולות המעוצבת, היא מדמיינת את הפרטים הקטנים ואז מופיע בחלום הפקיד בבנק שאומר לה חלומות לחוד ומציאות לחוד....והגיע הזמן להתחיל לחסוך. 

אין ספק שחתונה היא עסקת חבילה שטומנת בחובה ריגוש, רומנטיקה ולא מעט כסף. 

לכל החדשים בתחום אל דאגה, הדרך להצלחה תלויה בכם, בארגון ותכנון נכון המתאים לכם ולקהל היעד שלכם. כמובן שהכל מתחיל מהצעת הנישואים, הבחור קנה טבעת אירוסין במיטב כספו, אם תשאלי אותו מה הנזק הוא לא יענה, זה מין סוד כזה שהולך איתם לקבר.

אז יש פרפרים והתרגשות ופתאום מבינים שהזמן קצוב ושצריך להתחיל לזוז .    

בשלב הראשון מתחילים לחשוב מתי נתחתן? עכשיו נדמה שכולם סביבך מתחתנים, לכל אחד יש עצות וטיפים  "תתחתנו בספטמבר, אולי עדיף באביב, מה קרה לך יותר זול בחורף" אולי חתונת דקה 90 תתפלאו או לו אבל זה אפשרי גם בשיא העונה. בסופו של דבר מתקבלת החלטה של הזוג בהתאם לתקציב בשילוב עם הפנטזיות שלהם.

צריך להבין שלכל דבר יש מחיר, חתונה בקיץ יקרה יותר מאשר חתונת חורף.

תענוג נוסף שמשלמים עליו יותר הוא חתונה ביום חמישי אשר מייקר  את העלות בכ -20% ,

מצד שני זה יום שלמחרת אין עבודה והרי מי נשאר עד הסוף בחתונות? הצעירים כמובן. חתונות בימים פחות ''חמים'' יהיו אטרקטיביות יותר, השאלה על מה מתפשרים.

מחירי המנה יכול להתחיל מ- 200 ש"ח בהתאם למיקום, תנאי מזג האוויר, והתאריך.

אחרי שהחלטתם על תאריך מועדף מתחיל החיפוש אחרי הלוקיישן הנבחר  אולם / גן או השילוב ביניהם,רוב המקומות יספקו לכם את האוכל הבר החופה המלצרים והעיצוב ובחלק תאלצו לשלם על כל סעיף בנפרד מה שמייקר את העלויות, שימו לב לתשלומים נוספים כמו הגברה תאורה מסכים עמלות טיפים ועוד תבדקו, תטעמו, תשאלו והכי חשוב תשמעו לקולות הקטנים האלה בבטן, לדבר הזה שנקרא אינטואיציה.

עכשיו תתחילו להפיץ את התאריך בכל דרך אפשרית, מומלץ ברשתות החברתיות, כמה שתמהרו יותר תבטיחו את ההגעה של המוזמנים, הרי זה ברור שתשמעו לפחות על 3 אנשים שמתחתנים בתאריך הזה.

עכשיו שנבחר המקום לחתונה שלכם, זה הזמן לבחור את האחד שיכניס אתכם לקצב, ה- DJ ללא ספק אחד האנשים הכי חשובים להצלחת האירוע. גם כאן פערי המחיר יכולים להיות של אלפי שקלים בין תקליטנים מקצועיים מנוסים ומבוקשים לבין כאלה שפחות, בין תקליטנים שידעו לקרוא אתכם ואת הקהל שלכם ולהיות מוכנים לכל תרחיש שימו לב הים בעידן האינטרנט כמעט כל אחד יכול להיות די ג'יי שימו לב אל תתפתו ואל תתפשרו  כאמור  הDJ הוא ללא ספק אחד המרכיבים החשובים להצלחת האירוע

גם הדי ג'יי הכי הכי לא יוכל לעשות הרבה ללא מערכת הגברה ותאורה, כיום כמעט בכל מקומות האירועים מותקנות מערכות הגברה ותאורה עליהן תדרשו בדרך כלל תידרשו לשלם סכומים החל מ1500 ש"ח ומעלה, שימו לב בחלק מהמקרים התקליטן גובה גם עבור ההגברה תוודאו שאתם לא משלמים פעמיים, הערה חשובה נוספת בדרך כלל התקליטנים לא משלמים עבור התאורה במקום אלה אתם,בנוסף ישנו תשלום בסך 209 ש"ח  עבור זכויות יוצרים אותו תשלמו לאקום את אישור התשלום תראו למנהל המקום בו אתם מתחתנים.

נתקדם לכוכבים הראשיים של הערב –החתן והכלה-נא להתלבש בהתאם!! 

הכלה בוחרת שמלה, תסרוקת, איפור ועוד אביזרים נלווים. זה מתחיל מסלון כלות ועד שמלות מעוצבות בתחרה מיוחדת עם אבנים משובצות. האופציה של סלון כלות מיועדת לכלות שלא רוצות לשבור את הראש, הכל מוכן ומזומן לקראתך מא'-ת'.  האופציה השנייה מיועדת  לכלות שמעדיפות להתפרע ולבחור את שמלת המעצבים החלומית, ספר ומאפרת צמודים ביום החתונה ואז נאמר שהתקציב הולך להשמין. בקטגוריה הזו המחירים משתנים, זה מתחיל מ- 8000 ש"ח ומעלה. 

נכון שאומרים שבסוף מסתכלים על הכלה, אז זהו שלא בדיוק! החתנים של היום מגיעים במראה מרשים, סוג של דוכס בחליפה עם אביזרים מנצנצים למיניהם, לאלו שפחות מנצנצים החליפה תעלה סביב ה-1500 ש"ח .  (יש נעליים שצריך להוסיף-מתחיל מ- 600 ש"ח לשניהם)     

המזכרת הכי חשובה מהאירוע

התרגשנו, אכלנו, השתוללנו מה נשאר בסוף?

התמונות וכמובן הסרט, צריך לבחור בקפידה את מי שהולך לתעד עבורכם את הערב המיוחד הזה

ראשית לוודא שאתם מרגישים בנוח עם הברנשים מאחורי המצלמה אשר הולכים ללות אתכם מהשעות המוקדמות של ההכנות ועד השעות הקטנות,האם יש גיבויים האם מספר הצלמים מתאים לגודל האירוע, שרותי הצילום לחתונה יגדילו את התקציב לפחות ב-7000 ש"ח גם כאן מגוון אלבומים כמות התמונות ועוד ישנו את המחיר.

לכל חופה צריך רב, כזה שיקדש וירגש. יש כל מיני סוגים של רבנים: קלילים, מאריכים, מזמרים, כל אחד בוחר על פי הטעם האישי שלו. התשלום על רב הוא תשלום צנוע. ואם כבר מדברים על רבנים, לא לשכוח את פתיחת תיק ברבנות-3 חודשים לפני החתונה- מה שמוסיף לתקציב שלכם 600  ש"ח אלא אם אתם סטודנטים וכמו כל סטודנט טוב –הנחה קלה תמיד תעזור. אם שניכם לא מאותה העיר תוסיפו לתקציב עוד 150 ש"ח על תעודת רווקות.                                   

זוג יקר, הגיע הזמן לפתוח את הכספת בבית לאורחות החדשות-טבעות הנישואין שלכם, מומלץ לקנות קרוב לחתונה,3 חודשים לפני פן ישרפו, יגנבו, יעלמו וכו'..הכנסתם לכספת, ווידאתם שרק אתם יודעים את הקוד, התקציב יעלה בסדר גודל של 3000 ש"ח, אלא אם בחרתם עיצובים וחריטות מיוחדות ואז תקציב יגדל.    

 

                                             הפריטים של הרגע האחרון

הזמנה לחתונה

הדפסה בצד אחד או שניים, הזמנות מתקפלות, מעוצבות, קלאסיות, הומוריסטיות ומאיזה נייר

מחירי ההזמנות מתחילים מ 2 ש"ח ומעלה ליחידה הכל תלוי בטעמכם האישי לגבי הכמות שימו לב שלא כל מוזמן מקבל הזמנה, במידה ואתם מכוונים לשלוח חלק מההזמנות בדואר קחו בחשבון את עלות המשלוח כ2 ש"ח נוספים.

שלחתם הזמנות איך תדעו מי מתכוון להגיע כיום קימות חברות שונות מספקות שירות וידוא הגעה בתשלום כמובן, אפשרות נוספת היא לבקש מהחברים לעשות זאת עבורכם ואז תצתרכו לדאוג לכיבוד ולשלם על  שיחות הטלפון...

ועכשיו עוד כמה דברים כדי להשלים את החגיגה:

האורחים טרחו והגיעו בהרבה חתונות מקובל להעניק מתנה לאורכים – מזכרת מהחתונה  בעלות של כבין 4-8 ש"ח ליחידה.

רחבת הריקודים המקום המרכזי – גימיקים ואטרקציות שונות לחלוקה ומצב רוח קחו בחשבון 300 – 600 ש"ח

נגנים בקבלת פנים בין 800 ל4000 ש"ח תלוי בסוג ההרכב ומספר הנגנים.

זיקוקים ומופעי פירוטכניקה שונים בין 700 ל...... אל תתפשרו יש הרבה חאפרים ומדובר כאן בסכנה של ממש.

חולצות מדליקות לחתן ולחברים כ 45 ש"ח לחולצה איכותית

כל המסביב תורם לאווירה מגניבה, מיוחדת, אירוע שלא שוכחים-פשוט תבחרו משהו מזה שמתאים לכם.

אז שיהיה המון מזל טוב, תהנו מכל רגע, זה עובר כל כך מהר, הכי חשוב שזה יעשה אתכם מאושרים.

אז מה שנשאר עכשיו הוא לבנות את תקציב החתונה שלכם, בקובץ מסודר ופשוט להנות

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב