דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פעילויות לפורים לשנת 2012 

מאת    [ 17/01/2012 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2576 פעמים ]

חג פורים הוא חג שמח ומבדח, ולכן מדי שנה מתקיימות שלל פעילויות לפורים ברוח החג. ילדים וילדות, נערים ונערות, נשים וגברים, כולם יוצאים להשתתף בפעילויות לפורים. גם השנה, מתוכננים אירועים רבים לחג בהם כל אחד יכול להתחבר למסורת היהודית, לעטות על גופו איפור, תחפושת או לפחות מסיכה, לצאת לשמוח ולחגוג.

פעילויות לפורים

ברחבי הארץ צפויים להתקיים מגוון רחב של קרנבלים ותהלוכות. קרנבל פורים המיועד לילדים כולל בדרך כלל שלל פעילויות לפורים כמו לדוגמא דוכני יצירה ותחנות פעילות לפורים נושאות פרסים. בתחנות היצירה הילדים יכולים לדוגמא ליצור ולקשט ליצן מעץ, לעצב מסכות כראות עינהם, לעצב כובעים ועוד ועוד. כיאה לרוח הפורימית, במרבית הקרנבלים הילדים יכולים להנות גם מעמדת איפור וקעקועים בה כל אחד מוזמן לבחור איפור או קעקוע לפי דמיונו ורצונו. הקרנבלים ויתר הפעילויות לפורים לרוב מלווים גם במוסיקה שמחה והילדים מוזמנים לרקוד ולשמוח ברחבת הריקודים. פעמים רבות, מארגני הפעילויות לפורים והקרנבלים מוסיפים אטרקציות צבעוניות ומרשימות כמו דמויות שטח או בובות ענק שתורמות לאוירת החג ומשעשעות את הבאים ושבים. אירועים אלה הם בדרך כלל פתוחים ומרווחים, ומאפשרים לילדים לקחת חלק במגוון פעילויות לפורים, על פי העדפותיהם.


לצד הקרנבלים, מדי שנה מתקיימות ברחבי הארץ תהלוכות צבעוניות לפורים, המכונות עדליאדות. עדלאידע היא למעשה אחד מהאירועים המסורתיים והמזוהים יותר עם חג הפורים והיא נערכת בערים רבות ברחבי הארץ. העדלידא כוללת מגוון פעילויות לפורים והיא צועדת לאורך הרחובות. היא נחשבת לאחת מפעילויות הפורים ההמוניות ביותר והיא כוללת מספר רב של משתתפים בהם להקות, אקרובטים, רקדנים, תזמורות ועוד. במהלך התהלוכה, הצופים יכולים להתרשם מתיאטרוני רחוב, ממופעי סנפלינג, ממופעי אקרובטיקה ומשלל דמויות מוכרות ומשעשעות.

מסיבת תחפושות

פעילויות לפורים מיועדות לכל הגילאים ולכן גם נשים וגברים מוזמנים לנשפים ולמסיבות פורים, אם במסגרת העבודה או במסגרת פרטית. למסיבות אלה הם מתבקשים להגיע מחופשים ומאופרים כי הן כוללות לרוב תחרות תחפושות נושאת פרסים. פעילויות לפורים כמו מסיבת תחפושות מעלות את השאלה- למה נתחפש השנה? התלבטות זו היא לא מנת חלקם של ילדים בלבד ואנו מוצאים מבוגרים רבים שמתחבטים גם הם באותה שאלה. אחת הדרכים לפתור את הדילמה היא פשוט לסרוק את האפשרויות הקיימות בשוק. בכל שנה נכנסות דמויות חדשות ותחפושות נוספות לארסנל הקיים, אך עם זאת, תמיד אפשר למצוא את התחפושות המסרותיות והותיקות, כמו קאובוי או נסיכה, שאינן יוצאות מהאופנה ומככבות בכל שנה.


עולם התחפושות הוא עשיר וצבעוני וכדי לעשות קצת סדר בראש, מומלץ לצמצם את הבחירה ולהחליט ראשית על הנושא הכללי של התחפושת. כל התחפושות מחולקות למעשה לקטגוריות ראשיות כגון: תחפושות קלאסיות, תחפושות של דמויות מהטלוויזיה, תחפושות של חיות, תחפושות של בעלי מקצוע ועוד. תחת הקטגוריה של תחפושות קלאסיות תוכלו למצוא לדוגמא שלל תחפושות כמו אינדיאני, קאובוי, מלאך, שטן, נסיך, נסיכה, ליצן או מלכה. בתחפושות מהטלוויזיה ומהקולנוע תוכלו למצוא דמויות כמו פיטר פן, זורו, שלגיה, כיפה אדומה, סינדרלה ושלגיה והתחפושות לחיות כוללות לדוגמא את הקוף, החתול, הפיל, הכלב, הארנב והזברה. השפע העצום של התחפושות נותן מענה גם לאוהבי הסגנון השיגרתי והמסורתי וגם לחובבי האקסטרים ולכן כל אחד יכול למצוא את התחפושת המועדפת עליו.

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל SEOneto.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב