דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח סיעודי - דאגה לעתידי 

מאת    [ 17/01/2012 ]

מילים במאמר: 330   [ נצפה 2203 פעמים ]

סיעוד- ככה תדאגו ליקירכם,ככל שאנו מתבגרים אנו מבינים כי יש צורך לדאוג ולהבטיח את עתידנו,אנו עובדים רוב מהלך חיינו וצוברים זכויות פנסיוניות,דואגים לקיצבה החודשית,אנו מתאמנים ושומרים על כושר גופני בתקוה שגופנו יהיה בריא וחזק ונזכה להרבה שנים טובות ולא נידקק לשירותי אחות מוסמכת,אנו משקיעים בילדנו בתקוה שיגדלו להיות אנשים טובים ויקימו משפחה,רובנו לא דואגים לשירותי סיעוד – ליום בו לצערנו ניזדקק לעזרה של מטפל מוסמך אשר ידאג לצרכנו.

אז מתי זה זמן טוב לעשות ביטוח סיעודי? כמו כל סעיף בביטוח הכי טוב זה להתחיל כמה שיותר מוקדם על מנת שהתשלום החודשי,פרמיה, יהיה נמןך ככל הניתן.אנו יודעים שכאשר אנו צעירים בשנות העשרים או השלושים לחיינו גיל העמידה נראה רחוק ולא מאיים,אני ממליץ לכולנו לעשות טיול יום אחד לבית אבות על מנת לקבל קצת קנה מידה לגבי מצב בריאותי בגילאים מבוגרים.האזרחים המבוגרים השוהים בבית האבות לא זקוקים בהכרח לעובד זר שידאג לצרכם,חלקם הקטן נמצא במצב סיעודי המצריך עזרה של ודאגה בפעולות יומיומיות כגון : עזרה בהחלפת בגדים,עזרה במקלחת ובשירותים,עזרה באכילה ועוד...לכן מומלץ להוסיף לביטוח סעיף סעד.

חוק הסיעוד אשר נחקק בשנת 1986 ונכלל בחוק הביטוח הלאומי וחל על הרשויות המקומיות בשיתוף עם קופות החולים השונות גורס כי לכל אזרח מגיע אשר הגיע לגיל פרישה ומתקשה בביצוע פעולות יומיומיות,העזרה המוצעת על ידי הביטוח הלאומי אינה מתבטאת בכסף אלא בעזרה ממשית בפועל,כלומר לאחר הערכה של איש מקצוע מטעם הרשויות (בדרך כלל עובד סוציאלי אשר מגיע לבית הקשיש ומעריך את מצבו הבריאותי) ובהתאם למצב הבריאותי מחליטים על מספר שעות שבועיות בהן יקבל המבוטח עזרה.את העזרה המיוחלת מקבלים על ידי מטפלים מוסמכים אשר נשלחים לבית המבוטח,עובדים זרים ממדינות מזרח הרחוק (בעיקר פיליפינים) ומארצות מזרח אירופה (רומניה,פולין) גילו את שוק הסעד הישראלי והם עובדים במרבית המשקים.מדובר באנשים שעברו הכשרה מקצועית במתן עזרה ראשונה ובהגשת תמיכה וסעד לאוכלוסית הגיל השלישי.

איפה אפשר לקבל עזרה? ישנם כיום הרבה בתי אבות או דיור מוגן המציעים את שירותיהם תמורת סכום חודשי,הם מציעים סעד חלקי או מלא והתושבים במקום נהנים כמובן מחברה בת גילם.התשלום החודשי הוא יחסית גבוה ובהיעדר ביטוח סיעודי ימומן מכיסו הפרטי של הנתמך.

לפרטים נוספים וייעוץ חינם ניתן לפנות למתן שירותי רווחה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב