דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ שיווקי בעולם תחרותי 

מאת    [ 17/01/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2116 פעמים ]

עולם העסקים של היום הוא הרבה יותר מורכב מפעם - לכן חברות רבות נזקקות לשרותי ייעוץ שיווקי, הרבה יותר מבעבר. התחרות בין עסקים גוברת מיום ליום ועסקים אלו נאבקים על קיומם, במיוחד עסקים קטנים. גם ערוצי הפרסום השתנו לגמרי. אם בעבר תעשיית הדפוס והטלוויזיה הייתה הדרך המקובלת לפרסם ולשווק, הרי שהיום חלק ניכר מהתקציב של הפרסום מוקדש לפרסום דרך האינטרנט.

היום כל חברת יעוץ שיווקי שמסייעת לעסקים אומרת בפירוש: כל חברה צריכה להחזיק אתר. לפי גישה של ייעוץ שיווקי, חברה שאין לה אתר מעוררת חשד בעייני הלקוחות. הרבה אנשים גולשים בגוגל ומחפשים את החברה, גם כדי לגלות מידע נוסף אודותיה באתר וגם בגלל שחיפוש בגוגל עשוי להעלות אינפורמציה על השמצות, תביעות ושאר עילות לא להתקרב אל בית העסק. סיבה שנייה לפיה חברות יעוץ שיווקי ממליצות על אתר היא בגלל שהיום הלקוחות משתמשים באינטרנט כדי לחפש חנויות וירטואליות ונותני שירותים. רכישה מקוונת היא פופולאריות יותר מאי פעם.

חשוב שתדעו, עצם העובדה שאתם מחזיקים באתר אינטרנט היא לא מספיקה בשביל להפוך את העסק שלכם לרווחי בין לילה. רוב העסקים לומדים על בשרם עובדה זו בדרך הקשה. הם מפרסמים בגאווה את האתר וממתינים למטר של לקוחות שישטוף את העסק ויביא למזל טוב ולשפע של מזומנים ומתאכזבים לגלות שזה לא קורה. מסיבה זו כדאי להיוועץ במומחים כדי שהתקציב שהוקדש לאתר (ולעיתים מדובר בעשרות אלפי שקלים) לא יבוזבז לשווא.

מדוע בעצם אתרים רבים נכשלים במטרה שלהם, להביא לקוחות? סיבה עיקרית לכך היא בגלל שאין מספיק תנועת גולשים באתר. חברת ייעוץ שיווקי טובה צריכה לוודא שהאתר יופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל.

גם העיצוב חשוב לא פחות ואם תשימו לב, אתרים רבים נראים כאילו עוצבו בבית ולא בין כתליו של סטודיו מקצועי ורציני שתופס מעצמו. גם תוכן האתר חשוב ואם אין במלל שום דבר אטרקטיבי ומושקע, הגולש אף לא יטרח לקרוא את הטקסטים ויתייחס אליו כאל קשקושים.

חברת יעוץ שיווקי צריכה לדחוף את האתר ולשווק אותו באמצעים שונים, האתר צריך להיות מכירתי ומפתה לרכישה. לדוגמא – אתר שאין בו שום ניסיון לתפוס לידים הוא חסר תועלת, עצם העבודה שאתם, בעלי האתר, רשמתם את הטלפון שלכם בגדול בכל עמוד היא לא מספיק טובה. טופס צור קשר הוא חובה כתנאי לקבלת לידים. ייעוץ טוב יבטיח שגם העיצוב וגם הקידום יהיו מקצועיים וטובים, ויביאו בסופו של דבר למכירות ולרווחים. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב