דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרציתם לדעת על צמחיה מלאכותית 

מאת    [ 17/01/2012 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2755 פעמים ]

האם אתם מתעניינים ברכישת זר פרחים בחנויות פרחים בחולון? תוכלו לבחור באופציה המקובלת של רכישת זר פרחים מפואר. בחנויות פרחים תוכלו גם למצוא אפשרות יותר אקזוטית ומאריכת ימים: צמחיה מלאכותית. הנה כמה תשובות לשאלות נפוצות אודות צמחייה זו:

מדוע לרכוש צמחייה מלאכותית? צמחיה זו אמנם עשויה לרוב מחומרים סינטטיים, אך היא כל כך דומה למקור, שהיא מפילה בקסמה עוברי אורח רבים. תהליך ההרכבה של צמחייה איכותית נעשה בעבודת יד ובתשומת לב מרבית כדי לשוות לה מראה הקרוב ככל אפשר למקור. המטרה היא אוטנטיות מדויקת. צמחייה זו מושלמת עבור כל מקום שסובל ממחסור בתאורה או בתשתית מתאימה.

למה משמשת צמחיה מלאכותית? צמחיה מלאכותית היום משמשת למגוון רחב של מבנים וגינות. היא מוכרת בעיקר מבתי קפה שרוצים לשדר אווירה כפרית, מרחבים מסביב לבריכות בבתי מלון, קישוט גינות בגני אירועים לצד מפלים ודגיגים גדולים וסקרנים, פינות נוי במשרדים ועוד. היום כמעט כל עסק בוחר בצמחייה מלאכותית שניתן למצוא בחנויות פרחים בחולון או בכל עיר אחרת. הסיבות הן רבות: החל ממחירם היקר להחריד של המים ועד חופש מוחלט מהתעסקות עם חרקים, גיזום וטיפול בריקבון של עלים.

האם צמחיה זו מתאימה גם לבתים? הצמחייה המלאכותית מתאימה לא רק לעסקים למיניהם, אלא גם למרחב הביתי. תוכלו למצוא מבחר רחב של צמחיה מלאכותית שתכניס צבע ועניין לסלון ביתכם. במידה והעציץ המיועד אמור לשמש לנוי בכניסה לבית, כדאי לוודא שהוא עמיד בפני פגעי מזג האוויר. צמחיה המיועדת לשימוש בחוץ יכולה להגיע במגוון כדים וכלי חרס מעוצבים ומרשימים. צמחיה זו גם נראית נפלא במרפסות ובגגות לצד מערכות הישיבה והיא מתאימה גם כקישוט לאדניות בצד.

אילו סוגי צמחיה ישנם?
עצים:
רבים מאלו שמתעניינים בתחום צמחיה מלאכותית רוכשים עצים. עצים מתחלקים למינים רבים. במידה ותרצו לקשט את ביתכם בעץ, תוכלו לבחור עץ מיוחד ואקזוטי, שאין סיכוי שהייתם יכולים לגדל בביתכם, לו היה אמיתי. למשל, עץ עם עלים אדמדמים. אין כמו עץ בשביל להפוך את הפינה העגמומית, האפורה והמדכדכת ביותר בבית, ליער טרופי מקסים ורענן.

צמחים: בקטגוריית הצמחים תוכלו למצוא דמויי-צמחים רבים המדמים צמחייה מקומית ישראלית. יתכן שתרצו צמחים מיוחדים שפחות מוכרים בארצנו.

שרכים נחשבים לצמחייה מוכרת ושכיחה מאוד בארצנו. מדובר בצמח נשפך ומתפתל, שצומח כלפי מטה בחן רב ותורם לתחושה אורגנית, נינוחה וטבעית. מומלץ למקם את השרכים בעיקר על גבי מדפים וארונות או לקשט בעזרתם את הכניסה לבית, המשקיפה על הרחוב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב