דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חובה טובה: כיצד בוחרים בביטוח החובה הזול ביותר? 

מאת    [ 17/01/2012 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 2020 פעמים ]

חובה טובה: כיצד בוחרים בביטוח החובה הזול ביותר?

זה לא סוד שבין חברות הביטוח השונות שוררת תחרות עזה. לאור התחרות הזו, בין ביטוחי הרכב השונים המוצעים בשוק ניתן למצוא פערי מחירים וכן, זה כולל גם את ביטוחי החובה. בתור לקוחות, ברור שאתם מעוניינים למצוא ביטוח חובה הכי זול ולכן, עריכת השוואה בין הביטוחים השונים המוצעים בשוק היא בגדר מאסט ללקוח שמעוניין למצוא ביטוח חובה הכי זול בשוק.

מהן הבעיות בחיפוש ביטוח חובה הכי זול – אם כך? ובכן, ביטוח חובה הכי זול הוא איננו בהכרח הביטוח המתאים ביותר עבור צרכיכם כלקוחות ולכן לבדיקת המרכיבים השונים בפוליסת ביטוח החובה שלכם, חשיבות גבוהה מאוד.

ביטוח חובה זול וטוב: מה חשוב לבדוק?

אז למה הכי חשוב לשים לב בעת ההשוואה בין הביטוחים השונים? כיצד נבחר ביטוח חובה הכי זול שהוא גם הכי מתאים לנו? לשם כך, נצטרך להתחיל – כמובן, מהשוואה בין הפוליסות שמציעות חברות הביטוח כיום. ראשית נתייחס לחברת הביטוח עצמה: עד כמה החברה ידועה ומוכרת? עד כמה נציגיה מיומנים, מנוסים ומקצועיים? האם אתם מכירים אנשים שחיפשו ומצאו ביטוח חובה הכי זול אצל חברה זו? ואם כן – מה יש להם לספר אודות החברה? נתונים אלה הינם נתונים קריטיים בעת קבלת ההחלטה לבטח אצל חברה זו ולא אצל מתחרותיה.

לאחר שביררתם אודות המוניטין של חברות הביטוח השונות, הגיע הזמן לאתר ביטוח חובה הכי זול – כי בכל זאת, חבל לשלם תוספת תשלום לחינם. אם אתם חוששים מבדיקה והשוואת מחירים, תוכלו להסיר דאגה מלבכם; כיום קיימות מערכות אינטרנטיות שמאפשרות לערוך השוואה בין הפוליסות המוצעות בידי חברות הביטוח השונות וכך לקלוע למטרה ולאתר ביטוח חובה הכי זול ומשתלם.

לאחר הזנת מספר נתונים, תבצע המערכת חישוב מהיר ותציג בפניכם רשימת אפשרויות ארוכה שכוללת את כל ביטוחי החובה הרלוונטיים לחיפוש שלכם. ביטוח חובה הכי זול יופיע בראש הרשימה שתיתן המערכת, ואילו ביטוח החובה היקר ביותר – יופיע בסופה.

המלצתנו היא לבחור כחמש עד שבע הצעות מתוך אלו שהתקבלו בתהליך הבדיקה ולאחר מכן לבדוק את ההצעות הללו באופן יסודי ומקיף. על מנת לוודא שבחרתם ביטוח חובה הכי זול תצטרכו לפנות אל חברות הביטוח. חלק מחברות הביטוח, יאפשרו לכם לפנות אליהן באמצעות האינטרנט ולקבל הצעות מחיר במהירות. כך תוכלו להשוות בין ההצעות שדליתם מתוך מערכת ההשוואה בין ביטוחי החובה להצעה שניתנה לכם מאתר חברת הביטוח ולהיות בטוחים שאכן תבחרו ביטוח חובה הכי זול – כי כאמור, הבדיקה המקיפה היא שם המשחק. חשוב לציין שפנייה אל חברות הביטוח באינטרנט אינה מספיקה; הקפידו להרים טלפון אל חברות הביטוח שהצעותיהן עומדות על הפרק ולקבל את הפרטים המלאים בנוגע להצעות שניתנו לכם. רק כך, תוכלו לקבל את כל הפרטים החשובים בנוגע לביטוח המוצע ולוודא שאכן בחרתם בטובה ביותר.

מחיר – לא על חשבון האיכות

בסיכומו של דבר, כל נהג יודע שביטוח החובה הוא ביטוח סופר-חשוב ולראייה: הוא נדרש על פי חוק. יחד עם זאת, זכותכם המלאה כצרכנים לחפש ביטוח חובה הכי זול ולשם כך, מומלץ לכם להיעזר בכל הכלים שמציעה הטכנולוגיה של ימינו; מערכת השוואות מחירי הביטוח היא כלי נפלא שיסייע בידיכם להיות בטוחים שאכן בחרתם ביטוח חובה הכי זול ולצד בחינת נתונים חשובים נוספים (כמו מידת האמינות של חברת הביטוח, ניסיונה וכו') מובטח לכם כי תצליחו למצוא ביטוח חובה שהוא לא רק הכי זול, אלא גם הכי טוב. בהצלחה!

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב