דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עמידה מול הנושים השונים 

מאת    [ 16/01/2012 ]

מילים במאמר: 317   [ נצפה 1708 פעמים ]

מאחר ויש לא מעט מקרים שבהם אדם מסוים לא זוכה לראות את הכסף תמורת סחורה שמכר או הלוואה שנתן הרי שאנו יכולים לראות כיצד המדינה מאפשרת תהליך של הוצאה לפועל. לא צריך להביט במדורי הכלכלה של העיתונים בכדי לראות כיצד לעתים גביה משפטית למשל מאפשרת את פירעון החוב.

די ברור שמצב של אי החזר חובות הוא כזה שיכול לפגוע במידה רבה באדם או בעסק ולכן באמצעות תהליכים כמו גביה משפטית וכמו של הוצל"פ מרגישים רבים כיצד הם יכולים להניח בצורה יותר בטוחה שהכסף שמגיע להם אכן יעבור לידיהם. הוצאה לפועל היא תהליך שהינו חלק מחוק שחוקקה המדינה.

עוברים לתהליך של איחוד תיקים

במקרה שבו יש חייב אחד אך יש מספר נושים אנו יכולים לראות כיצד החוק מציג אפשרות של איחוד תיקים. מי שכבר ניסה את כל הדרכים האפשריות לגבות חוב מאדם או מעסק כלשהם יכול לראות כיצד האיחוד יוצר מצב שבו כל הנושים הופכים לגוף אחד שבמסגרת חוק הוצאה לפועל מקבלים את כספם מאותו חייב.

חשוב לדעת שהמוסדות הממשלתיים קובעים את יכולת ההחזר של אותו חייב בכדי שהוא יוכל באמת לעמוד מול כל אלו שפתחו נגדו תיק של הוצאה לפועל. כך או כך אנו רואים כיצד מהלכים כמו גביה משפטית ואפשרויות לא נעימות אחרות הן אלה שיכולות לסלול את הדרך מכיסו של החייב אל כיסו של הנושה.

להכיר את המגבלות

יש כאלו שחושבים שפתיחת תיק של הוצל"פ היא מין פתרון קסם. די ברור שיש לא מעט חייבים שנבהלים ממהלכים חשובים כמו גביה משפטית וכד' אך ניתן לראות כיצד במקרים שונים אי אפשר לעשות הרבה. ישנם 3 מצבים שבהם תיק של הוצאה לפועל יתקל בקשיים שונים שיכולים למנוע מהחייב לשלם את חובו.

אנשי מקצוע המתמחים בתחום יכולים לכוון בצורה חשובה את הנושה בכדי לראות כיצד להימנע מפתיחת תיק הוצל"פ שיתקל במכשולים כמו מזונות, עניינים שאינם כספיים, או שטרות שמוצגת לגביהם התנגדות מסוימת ועדיין לא ניתנה החלטה סופית לגביהם. כך יימנע הנושה מעוגמת נפש ומהארכת הטיפול בעניינו.

משרד י.שפירא ושות' הנו המשרד הגדול והמוביל בתחום הגבייה המשפטית הוצאה לפועל בישראל.   המשרד הוקם בשנת 1987 ומונה כיום 19 עורכי דין, ארבעה מתמחים וכן צוות מיומן ועתיר ניסיון של כ- 150 פקידים ופקידות. לאחרונה נכנס המשרד לדירוג ה D&B והB.D.I  כאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בארץ. המשרד עוסק במגוון רחב של פעילויות, והוא בעל התמחות רחבת היקף בנושאי המשפט האזרחי בכלל, ובנושא גביית חובות וההליכים המשפטיים הכרוכים בכך, בפרט. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב