איות ודקדוק - בניית אמון מול לקוחות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איות ודקדוק - בניית אמון מול לקוחות 

מאת    [ 16/01/2012 ]
מילים במאמר: 179   [ נצפה 2409 פעמים ]

 
 

איות ודקדוק - הם שני הכלים הראשונים בבניית האמון מול הקורא. מאמר שמכיל טעויות איות ודקדוק - פשוט לא עושה את העבודה.

למה?

כי הכתיבה שלך היא המקום הראשון בו נפגש אתך הקורא,

כי קורא שמגיע למאמר שלך צריך קודם כל להבין שאתה יודע על מה אתה כותב ואיך לכתוב זאת.

אמנם מאמרים ובהם טעויות איות ודקדוק נדחים מפרסום באתר, אולם ישנן כמה סוגים של טעויות עליהן אנחנו עוברים לסדר היום ומאשרים. החלק שלכם בעסקה - הוא לדאוג שיהיו מינימום של טעויות

מה עושים?

מבקשים מעמית לעבודה, חבר טוב או בן זוג לקרוא את המאמר שנית ולתקן טעויות - אם יש.

ושתי טעויות נפוצות מהן ניתן להמנע:


    • "אל לעומת "על" - יש הבדל בין שתי המילים, וחשוב להקפיד. אל תעשה את זה - מלשון שלילה של דבר, כותבים בא', ו"על אנושי" או "מונח על" כותבים בע'.
    • נקודה, פסיק ורווח -  נקודה או פסיק צריכים לבוא מיד לאחר סיום מילה, ואחריהם תמיד רווח. לעולם לא יהיה רווח לפני נקודה או פסיק, ולעולם לא יהיה תו אחר מלב רווח אחרי נקודה או פסיק.

שיהיה לכולנו בהצלחה בשיווק מאמרים!

 

 

מיכל מורנו הנה מנהלת פרוייקטים בחברת מורנו'ס שיווק באינטרנט ועורכת ראשית באתר מאמרים - הספרייה הגדולה בישראל להפצת מאמרים לשימוש חופשי ברשת האינטרנט

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב