דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בר קפה לאירועים - חובה לכל אירוע 

מאת    [ 16/01/2012 ]

מילים במאמר: 394   [ נצפה 2300 פעמים ]

בר קפה לאירועים – לאירוע מתוק ונעים

אם אתם מתכננים אירוע, ולא משנה אם מדובר באירוע גדול המצריך הפקה מרשימה כמו חתונה, או באירוע מצומצם יותר כגון אירוע אגף או אירוע חברה, הדבר שאולי הכי חשוב שיהיה במקום הוא בר קפה לאירועים. וכל כך למה? מהסיבה הפשוטה, שכמו שאתם בוודאי יודעים, כל האנשים, או לפחות רובם, אוהבים לשתות את המשקה הברזילאי החם הזה על צורותיו השונות, או את רעהו – התה, שמחממים את הלב ועושים טוב לנפש. למעשה, אם חושבים על זה, כמעט אין מפגש חברתי שאין בו קפה, ועל אחת כמה וכמה אירוע, שהוא מפגש חברתי רב משתתפים, וככזה כדאי מאוד שיספק למוזמנים את האפשרות ליהנות ממשקאות חמים וטעימים.

גם כשהקייטרינג בשרי

כשאנחנו אומרים למכרים ולחברים שלנו שמתכננים אירוע, שחשוב מאוד שידאגו להצבת בר קפה לאירועים במקום, חלקם נזעקים ואומרים, שמדובר באירוע עם קייטרינג בשרי ולכן אין באפשרותם לעשות זאת. הם מעלים חשש, משום שהם מבינים כמה חשוב שיהיה בר שכזה באירוע, ונראים קצת אבודים, עד שאני מסביר להם, שהיום אפשר להציב באירוע גם בר קפה לאירועים שכל כולו פרווה. קודם כל – תה אינו מצריך בחלב ושנית, ישנם היום מלביני קפה שעושים יופי של עבודה גם מבחינת הטעם וגם מבחינת הצבע, והם פרווה לגמרי מבחינת הכשרות. לכן, גם באירוע שבו הקייטרינג בשרי, כל מי ששומר יכול להזמין בר קפה לאירועים שמציע משקאות חמים וטעימים שאינם חלביים וכל האורחים שלו יכולים ליהנות גם מאוכל טעים וגם מקינוח ומכוס קפה לסיום מוצלח של האירוע.

לא רק קפה

אמנם, אותן עגלות קפה לאירועים כוללות בשמן את המילה קפה, אבל הן בהחלט יכולות להציע הרבה מעבר למשקאות. למעשה, אם אתם פונים לחברה המתמחה בתחום, תוכלו לבחור את תכולת העגלה שתוצב באירוע שלכם ולמלא אותה בכל טוב עבור האורחים שלכם. כך למשל, תוכלו להחליט שמלבד קפה ותה יוגשו באותו בר קפה לאירועים גם מיצים טבעיים, כריכים ו/או מאפים, כיד התיאבון הטובה עליכם. כמובן שמומלץ מאוד להתאים את תכולת הבר לאופי האירוע, ולא להציע לאורחים הכול רק כי אפשר. לדוגמה, אם מדובר באירוע המתקיים בחוץ באמצע היום, דווקא קפה ותה הם לא המשקאות שהיינו ממליצים להציע בבר הקפה; ביום שכזה היינו ממליצים דווקא על מיצים טבעיים מרעננים, בשילוב כריכים קלילים שישביעו את הרעב אבל לא יכבידו על הקיבה. באירועי ערב הכוללים ארוחה טובה, כמובן שמומלץ להציב לצד השולחנות שעליהם יוגשו הקינוחים עגלות קפה לאירועים בהן יוגשו קפה ותה להנאתם המושלמת של האורחים.

שיהיה הרבה מזל טוב ושנתראה בשמחות! 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב