דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סדר עבודה של גרפיקאי כאשר הוא מכין כרטיסי ביקור 

מאת    [ 15/01/2012 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2178 פעמים ]

 

כרטיסי ביקור טובים מתחילים בעבודה מסודרת. על מנת שגרפיקאי יעבוד בצורה טובה ונכונה כאשר הוא מכין כרטיסי ביקור עליו לחליט מראש על סדר עבודה בו הוא הולך לעבוד על כל כרטיסי הביקור אותם הוא מעצב. אם גרפיקאי היה מכין כרטיס ביקור אחד כל חייו הוא לא היה עומד במצב בו הוא צריך לבחור נוהל עבודה לכרטיסי ביקור. מכיוון שגרפיקאי מעצב המון כרטיסי ביקור במשך הקרירה שלו עליו לבחור נוהל עבודה לכרטיסי ביקור ולעבוד בצור המסודרת.

בית דפוס מסודר הוא בית דפוס שמכין נוהל עבודה עבור כרטיסי ביקור שמאפשר לכל גרפיקאי להכין כרטיסי ביקור. במידה וגרפיקאי עוזב בית דפוס או שגרפיקאי אחר מחליף את מקומות יכול הגרפיקאי החדש להמשיך את כרטיסי הביקור של הגרפיקאי הקודם בדיוק מאותה נקודה בה הוא השאיר אותם. עבודה יעילה בבית דפוס מאפשרת לכל גרפיקאי גישה לכרטיסי ביקור על מנת לשפץ ולתקן אותם במידת הצורך.

יש מצבים בהם לקוחות מדפיסים כרטיסי ביקור והם רוצים לשנות את כרטיסי הביקור שישנים שלהם. לקוחות כאלו עיצוב כרטיסי ביקור בעבר בבית דפוס ועכשיו הם רק רוצים לשנות כתובת מייל על גבי כרטיסי ביקור ועוד כל מיני פרטים חשובים. במקרה כזה גרפיקאי צריך שתהיה לו תקייה במחשב שמתפקדת כמו ארכיון לכרטיסי ביקור. איןו סיבה שבית דפוס ידפיס עבור לקוחות כרטיסי ביקור מההתחלה מחדש ולכן חשוב מאוד שלגרפיקאים יהיה מאגר עם עיצובים ישנים של כרטיסי ביקור במידה ואחד הלקוחות ירצה להדפיס שוב כרטיסי ביקור עם תיקונים ושיפורים. כרטיסי ביקור יכולים להיות פריט קל מאוד לעיצוב ולתיקון ויכולים להיות פריט שצריך לשבת עליו מההתחלה על מנת להדפיס אותו שוב ללקוח.

גרפיקאי טוב הוא גרפיקאי מסודר. חשוב מאוד שגרפיקאי יבחר סדר עבודה על גבי כרטיסי ביקור ושיבנה לעצמו סדר בעבודה. רב הגרפיקאים מתחילים קודם כל במיקום טקסט על כרטיסי ביקור ורק לאחר מכן פונים להתחיל בעיצוב גרפי של גרפיקה בכרטיסי ביקורץאת החלק האומנותי בעיצוב כרטיסי ביקור גרפיקאים עושים בצורה חופשית ודואגים תמיד להתאים את העיצוב ללקוח, אבל עדין חשוב מאוד לבנות סדר עבודה שלפיו עובדים. הרי כל חברת אחזקה דואגת לכך.

עוד עניין שחשוב מאוד להכניס לסדר עבודה כאשר מעצבים כרטיסי ביקור הוא אישור מהלקוח. כאשר גרפיקאי מתחיל לעצב כרטיסי ביקור עליו לשלוח את כרטיסי הביקור שהוא מכין לאישור אצל הלקוח כאשר הוא מתחיל לעצב את כרטיסי הביקור שלו. ללא אישור ראשוני מהלקוח גרפיקאי יכול למצוא את עצמו במצב בו בוא מעצב ללקוח כרטיסי ביקור שלאחר מכן הוא זורק לפח מכיוון שהלקוח אינו אוהב בכלל את הקו העיצובי בו  בחר הלקוחץ כרטיסי ביקור הם כרטיסי ביקור של הלקוח ולכן חשוב מאוד שהוא יאהב ויתחבר לעיצוב של כרטיסי הביקור שהגרפיקאי מעצב עבורו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב