דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לשווק כמעט בלי להיפגש 

מאת    [ 15/01/2012 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 2458 פעמים ]

בעל עסק קטן או בינוני, רצונך להפיק כמה שיותר מכירות והכנסות בכמה שפחות הוצאות של כסף ושל זמן? אם בשביל כל מכירה תצטרכו להיפגש פיסית עם הלקוחות הפוטנציאלים, ואם ניקח בחשבון שרק חלקם יבצעו בסופו של דבר רכישה, ההוצאות שלך יהיו גבוהות מאוד.

אז מה עושים? יש בכלל מה לעשות? כן, בהחלט יש מה לעשות. תגרום לכך שגם אם יש כורח בפגישה פיסית לביצוע המכירה, הפגישה תתקיים אך ורק אם מי שכבר כמעט החליט סופית לבצע את הקניה. מי שעדיין מאוד מתלבט עדיין לא תבזבז זמן וכסף ל פגישה אתו.

אבל איך נמנעים מפגישות פיסיות מיותרות? לשם כך נעזר באינטרנט ובטלפון. אבל רגע, זהירות, גם טלפון יכול להיות בזבזן של זמן, השתדל גם את ההגעה אליו לדחות לשלב מתקדם יותר, ולא עם כל אחד לשוחח קולית.

אז בעצם נשאר לנו רק האינטרנט. במה נשתמש באינטרנט? הכלים המועילים לשם כך הם: אתר, בלוג, פייסבוק, לינקאדין, קמפיינים ודפי נחיתה ורשימות תפוצה.

באתר ובבלוג (וגם במאמרים שתפרסמו במקומות אחרים ובסרטוני וידאו שתיצרו) פשוט תספקו הרבה מידע והרבה ערך לגולשים, ובאמצעותם תיצרו לעצמכם מוניטין חיובי ומשמעותי. אנשים שיגלשו ויקבלו מכם מידע בדרך זאת, ומידע זה יראה להם טוב ותורם מבחינתם יבינו שאם יבררו אפשרות לרכוש מכם מוצר בו הם חפצים, סיכוי גבוה שיפיקו לעצמם תועלת גדולה בדרך זאת.

בפייסבוק ובלינקאדין גם תחלקו מידע ותתנו ערך לגולשים, אבל שם גם תהייה לכם כבר אינטרקצייה של ממש אתם. הם יראו שהם פונים אליכם בבקשת עזרה או בשאלה בה הם מתחבטים ומקבלים מענה מועיל זמן לא רב לאחר שפנו, הם יראו שמלבדם רבים אחרים מתקשרים אתכם ועוד. זה עוד יותר יגרום להם להאמין בכם ולסמוך עליכם. אם הם סומכים עליכם, עולים הסיכויים שגם ירצו לרכוש מכם.

קמפיינים ודפי נחיתה יכולים להגדיל את רשימת התפוצה שלכם, לרשימת התפוצה גם תספקו הרבה מידע וערך בחינם, וזה גם יגדיל את ערככם בעיניהם. שוב, יוביל אותם לרצות לקנות מכם.

בדפי נחיתה אפשרת כמובן גם לבצע מכירה, או לאפשר להזמין הצעת מחיר, עוד צעד לקראת רכישה כמעט ודאית.

אז אם משתמשים נכון בכלים הנכונים, גורמים לגולש לשקול קניה מאתנו. עכשיו ניתן לעבור לתקשורת אחד על אחד. נסו להתחיל את התקשורת הזאת במסנג'ר או במייל, במסרים בפייסבוק או בלינקאדין או כל אפשרות כזאת. הגיעו ככה לשלב מתקדם, יתכן אפילו שכבר בדרך זו תצליחו להגיע לסגירה, אבל אם יש צורך להתקדם עוד שלב לפני המכירה הסופית, עכשיו זה הזמן לטלפון או לפגישה הפיסית, אבל אז תגיעו לשלב הזה רק עם לקוחות כמעט ודאיים.

בהצלחה!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב