דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד מיתוג אישי עוזר לך בשוק עבודה תחרותי? 

מאת    [ 15/01/2012 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 2379 פעמים ]

שוק העבודה הופך להיות יותר ויותר תחרותי ומקצועי בשנים האחרונות, מה שהוביל ליצירת הרעיון של "מיתוג אישי". מטרתו של המיתוג האישי ליצור בידול ערכי של דורשי עבודה המעוניינים בפתרון יצירתי ואפקטיבי דרכו יוכלו להתבלט מעל מתחריהם על העבודה הנחשפת.

הפילוסופיה שעומדת מאחורי הרעיון היא להבליט את הערך הייחודי שאתה מביא אתך למעסיק. אם עושים זאת בצורה נכונה - המוניטין, הכישורים הייחודיים והתדמית הנתפסת, יעזרו לך להתבלט מתוך הקהל, וליצור סביבה בה הזדמנויות התעסוקה כבר יגיעו אליך, במקום שאתה תגיע אליהן.

מה זה מיתוג אישי, ומדוע חשוב ליצור מיתוג ייחודי?

מיתוג אישי מבוסס על יצירת מיקוד, בידול עניין. חיבור של שלושת אלו יחד יעזור לך משמעותית להתבלט ולהבדיל את עצמך מול העמיתים/הקולגות שלך. עליך לבנות מוניטין מקצועי ומוצק, תוך הבטחה בערך הייחודיות שלך. ישנה חשיבות רבת ערך ליצירת מיתוג אישי בעל יתרונות שלא ניתן לקנות בכסף והם שייכים לך בלבד! ולמה זה חשוב? מכיוון שיש עוד אלפים אחרים אשר הגדרת היכולות שלהם דומה לשלך, ואותם אנשים מתחרים על אותן משרות שאתה שואף להגיע אליהן. הדרך היחידה כאמור, היא להצליח להתבלט מעל כולם ולהגדיל את הסיכויים שלך לקבל את המשרה המבוקשת.

אם אתה לא בגוגל – אתה לא קיים !

חשוב מאוד לשווק את עצמך במקומות שונים באינטרנט בכלל וברשתות המדיה החברתית בפרט. המידע הזמין עליך באינטרנט הוא זה שיוצר את התדמית הנתפסת עליך בעולם הוירטואלי ולכן חשוב מאוד לדאוג שמה שמופיע שם אכן מקדם את המטרות שלך. ברשתות חברתיות כגון פייסבוק ו-LinkedIn הפעילות העסקית גוברת מיום ליום, ושמירה על פרופיל גבוה ונוכחות באתרים חברתיים תעזור גם לפרופיל שלך באינטרנט. לא חייבים להתמכר לשהייה ארוכה באתרים אלו, ולבלות בהם שעות רבות במשך היום. די בביקור שבועי תוך תחזוקה בסיסית לפרופיל שלך, והעיקר – שידעו שאתה שם. 

האינטרנט הפך להיות היד השלישית שלנו...

השתלטות האינטרנט והמידע החופשי על כל פינה בחיי היומיום, זוהי גם המציאות בעולם החדש של העבודה. כל הנתונים הסטטיסטיים מראים כי לקוחות, עמיתים, מנהלים, מעסיקים, מגייסים ועובדים, כולם לומדים אחד על השני באמצעות המידע ברשת. LinkedIn ושאר אתרי הרשתות החברתיות מאפשרים לך לפרסם את הפרופיל שלך, להתחבר עם אנשים אחרים במערכת, וכך אנשים המחפשים אתכם יוכלו למצוא בקלות את הפרטים שלך. בכדי לא להחמיץ הזדמנויות עסקיות, אתה צריך שהפרופיל שלך יהיה גלוי בכל אתרי הרשתות החברתיות הרלוונטיות, כך בעתיד לא תצטרך לחפש עבודה, מכיוון שהם כבר יגיעו אליך.

מה עוד אפשר לעשות?

מלבד חיזוק הפרופיל בכרטיסים האישיים ברשתות החברתיות, יש עוד מספר פעולות אותן תוכל לעשות כדי לחזק את מעמדך ברשת: שלח כתבות לאתרי המאמרים ודאג שתהיינה אלו כתבות מעניינות בעלות ערך מוסף לגולש. קוראים אשר יתעניינו בידע שלך או בשרות אותו אתה מציע, יוכלו לפנות אליך באמצעות הפרטים שתציין בכתבה. הכנס לפורומים מקצועיים בתחום והבע דעתך בנושאים שונים רלוונטיים, תוכל גם לפרסם בלוג ובו לכתוב את כל העולה על דעתך ועוד.

דרור הדדי - מומחה למיתוג - מנכ"ל חברה למיתוג, מאמן אישי/עסקי מוסך מטעם איק"א (האיגוד הישראלי לקואוצ'ינג) ומנחה קבוצות   www.drorhadadi.co.il עסקים:מיתוג אישי לעצמאים ועסקים מתחילים קטנים | אימון, ליווי וייעוץ לעסקים קטנים ובינוניים | אימון קריירה | אנשים:אימון אישי למיצוי פוטנציאל, אימון זוגי, אימון לזוגות | אימון, ליווי וייעוץ להקמת משפחה אלטרנטיבית




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב