המעסיקים בודקים את הפייסבוק שלכם - תהיו מוכנים: מיתוג באמצעות הפייסבוק - יורי גנקין
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

המעסיקים בודקים את הפייסבוק שלכם - תהיו מוכנים: מיתוג באמצעות הפייסבוק - יורי גנקין 

מאת    [ 15/01/2012 ]
מילים במאמר: 451   [ נצפה 2079 פעמים ]

המעסיקים בודקים את הפייסבוק שלכם - תהיו מוכנים: מיתוג באמצעות הפייסבוק - יורי גנקין

הפייסבוק הוא כבר מזמן לא רק עוד רשת חברתית – מדובר בעולם ומלואו המאפשר לכל אחד מאיתנו לשתף את חברינו ומכרינו בהתרחשות האחרונה מאתמול בערב, למצוא את האהבה החדשה וכמובן לייצר שיתופי פעולה מקצועיים ולמצוא עבודה. זאת ועוד, מספר לא מבוטל של מעסיקים בודק את עמוד הפייסבוק שלכם מייד כשהוא רואה את שמכם בקורות החיים ועל כן חשוב מאוד לדעת כיצד להיערך למצב כזה – במיוחד כאשר אתם נמצאים בתקופה של בין עבודות ושולחים קורות חיים ללא הפסקה. ברשותכם – כמה טיפים שימושיים:

פרסמו תמונות מקצועיות ושלטו בתיוגים שלכם – אין עוררין על כך שהפייסבוק הוא כלי ויזואלי – על אחת כמה וכמה בעיצוב הטיימלין החדש ששינה את התצוגה המוכרת. בדיוק מהסיבה הזו יש חשיבות גדולה לפרסום תמונת Cover ותמונת פרופיל מהוקצעות ומקצועיות ככל הניתן ולהימנע מהבלטת התמונות שעשויות להרתיע מעסיקים פוטנציאליים. טיפ חשוב נוסף בהקשר הזה הוא לשלוט בתיוגים שלכם. בנוסף, הקפידו לפרסם אלבום תמונות המנציח אתכם במהלך העבודה (במידת האפשר). לבסוף, דאגו לכך שלא ניתן יהיה לתייג כל תמונה שלכם באופן אוטומטי, כיום הפייסבוק מאפשר לכם לתת אישור מפורש לתיוגים מסוג זה לפני שהם יופיעו בפרופיל האישי שלכם. נצלו את האפשרות הזו.   

אין כמו המלצה איכותית – אם אתם שכירים המרוויחים את כספכם בעבודה שעל תוצריה אפשר להמליץ (למשל שפים או מדריכי אירובי) אל תהססו לבקש מלקוחות עבר לפרסם המלצות על הקיר שלכם והגיבו להמלצות מסוג זה על מנת לייצר שיח מתמשך. חשוב מאוד שההמלצות יהיו בעלות גוון אותנטי ולא מאולץ. אם נתתם בעבר שירות טוב – אין סיבה שלא תתוגמלו על כך.

צרו קשר עם עמיתים לשעבר – נטוורקינג הוא דבר חשוב מאין כמוהו והפייסבוק מקל עלינו לבצע אותו על הצד הטוב ביותר. תוך מספר דקות תוכלו למצוא את הקולגות לשעבר ולהוסיף אותם לרשימת החברים שלכם – במידה והם מכירים אתכם ואת האיכויות המקצועיות שלכם – עדכנו אותם כי אתם מחפשים עבודה ובקשו מהם לסייע לכם.

חפשו קבוצות רלוונטיות לתחום העיסוק שלכם – הפייסבוק מכיל אינספור קבוצות ודפי אוהדים שיכולות להיות רלוונטיות לתחום העיסוק שלכם. אתרו אותן, הצטרפו אליהן והשתלבו בדיונים המתקיימים בהן. תחילה, הכירו את הקודקודים המובילים את הדיון והציגו את עצמכם לחברי הקבוצה.

התוכן הוא המלך – גם בפייסבוק – בגוגל טענו כבר לפני עשר שנים שהתוכן הוא המלך של האינטרנט. הם צדקו, והאמת, שגם בפייסבוק נכון הדבר. פרסמו בפרופיל הפייסבוק שלכם תכנים הנוגעים במישרין לתחום העיסוק שלכם – והפיצו אותם לחברים, לקבוצות ולדפי אוהדים רלוונטיים. באם תעשו זאת בצורה עקבית ומקצועית לא ירחק היום בו מישהו יאתר את כשרונכם ויציע לכם משרה – או שאולי תחליטו שאם כבר התחלתם – עדיף שתהפכו להיות עצמאים.

כותב הפוסט הוא יורי גנקין – יועץ אסטרטגי המתמחה בתחום המיתוג האישי והעסקי -  מייסד ומנהל The Brand 


מתמחה במתן ייעוץ בתחום המיתוג האישי והעסקי. מנהל בלוג פוליטי בכתובת: http://www.yurigankin.com בוגר תואר ראשון במדע המדינה ותקשורת ותואר שני בדיפלומטיה מאוניברסיטת תל אביב.. לשעבר עוזר ליועצה הפוליטי הבכיר של שרת החוץ ציפי לבני, עוזר אישי למנהל האגף לקשרי חוץ באוניברסיטת תל אביב ומנהל תוכן בחברת TOP-G העוסקת בייצוג בכירים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב