דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נפטרים מפטריות הציפורניים באמצעות טיפול לייזר פשוט ויעיל 

מאת    [ 14/01/2012 ]

מילים במאמר: 338   [ נצפה 2639 פעמים ]

פטרת ציפורניים היא תופעה נפוצה מאוד הפוגעת בכ-12% מהאוכלוסיה בארצות המפותחות. פטריות בציפורני הידיים והרגליים, עשויות לגרום לתחושת עקצוצים ואף לכאבים, אך יותר מהכל, חוסר הנעימות נובע מבושתם של הסובלים מהפטרת מלחשוף את רגליהם בחברה (בהליכה יחפה או עם סנדלים).

הבשורה הטובה: היום אפשר להיפרד לשלום ממראה הציפורניים החולניות והריח המאוד לא נעים שעולה מהן – יש טיפול יעיל ופשוט לבעיה.

מה גורם לפטריות בציפורניים?

הפטרת בציפורניים, נגרמת בדרך כלל מחדירה של פטריות אל הציפורן עצמה ושעם ידי כך גורמות לזיהומה. כאמור, התופעה היא שכיחה מאוד ולרוב מאופיינת בצבע ציפורניים כהה או במראה של ציפורניים מפוצלות ורב שכבתיות. במקרים קיצוניים, הציפורן עצמה אף מתחילה להתפורר ולהתפרק.

התנאים המובילים להופעתה של הפטרת כוללים בדרך כלל מערכת חיסונית חלשה או גוף לא בריא כתוצאה מסוכרת, השמנת יתר או מחלות בכלי הדם. כמובן שהגיינה לקויה היא קרקע פוריה לפטריות בגוף ובציפורניים בפרט. הליכה ממושכת עם נעליים ולחות וחוסר אוורור ממושכים לכפות הרגליים או הידיים – עושים את שלהם.

שימו לב שפטריות יכולות לעבור מגוף לגוף ולכן שימוש במקלחת משותפת לדוגמה, עם אדם הסובל מפטריות ברגליים – עשוי לגרום לכם להדבק בהן גם כן. חלק לא קטן מהסובלים מפטריות, מפתח ריח רע בכפות הרגלים, שנספג לתוך הגרביים והנעליים – לעתים עד למצב שהסובבים חשים בכך.

מכשיר לייזר חדשני לטיפול בבעיית פטרת הציפורניים

הפתרון היעיל ביותר קיים היום, אשר נמצא גם במרפאתי, הוא מכשיר הלייזר של חברת Fotona, המבוסס על לייזר מסוג ND:YAG. המכשיר הוא מהמתקדמים בעולם והוכח כיעיל ביותר בטיפול בבעיות שונות ובכללן גם פטרת הציפורניים.

המכשיר של חברת Fotona, פועל באמצעות גלי אור בעוצמה של 1064 ננומטר. באמצעותו, ניתן להשמיד סוגים רבים של פטריות – ללא כאב וללא מאמץ. הקרן חודרת אל מצע הציפורן, ללא צורך במשחות או חומרים למיניהם וללא חבישות ועזרים שונים. הטיפול מתבצע אחת לשבוע והוא אינו כרוך בכאבים.

שיטת הטיפול הלא חודרנית באמצעות הלייזר, הוכחה כיעילה בכ-90% מהטיפולים ומראה תוצאות כבר לאחר הטיפול השלישי. הטיפול אינו מצריך התאוששות כלשהי או החלמה, באים, מטפלים, הולכים וחוזרים לאחר שבוע לטיפול הבא.

ד"ר יאיר גילוני - מומחה ברפואה אסתטית, עיבוי שפתיים ומילוי קמטים

ד"ר יאיר גילוני רופא משנת 1975 השתלם בבי"ח בלינסון במחלקה הכירורגית לכלי דם עוסק באסתטיקה רפואית 18 שנים. עבר השתלמויות בצרפת אנגליה ובארה"ב בבי"ח המפורסם בעולם. Massachusetts General Hospital Dermatolgy Boston USA מהמובילים בארץ בתחום האסטתיקה הרפואית. מתמחה בכל סוגי ההזרקות למילוי קמטים, עיבוי שפתיים, מילוי שקעים, ובניית עצמות לחיים בחומרים זמניים וקבועים החזרת נפח ומילוי שקעים מתחת לעיניים. מנהל את המרכז הרפואי לבריאות העור בבית הרופאים בתל אביב העוסק בין השאר בלייזר להסרת שיער, פילינגים לחידוש והצערת העור. הסרת כתמים מהפנים והידיים. הנכם מוזמנים לבקר באתר: ד"ר יאיר גילוני




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב