דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוספת שיער - פתרון לנשירת שיער 

מאת    [ 14/01/2012 ]

מילים במאמר: 350   [ נצפה 3003 פעמים ]

נשירת שיער

נשירת שיער היא תופעה אשר יש לנו עליה שליטה מאוד מעטה, כמעט ולא. אנחנו וודאי לא יכולים למנוע אותה לחלוטין. הסיבות לנשירת שיער הן רבות, ומתחילות מגנטיקה ותורשה שהיא הסיבה המשפיעה ביותר ולצערנו גם זו אשר אין לנו שום שליטה עליה.

בנוסף לגנטיקה, גם בעיות עור שונות הקשורות לקרקפת לוקחות חלק בנשירת שיער וכן חוסר איזון של בלוטות והורמונים בגוף. גם תזונה לקויה ובעיות בזרימת הדם לקרקפת הן חלק מהסיבות לנשירת שיער. כך גם מחלות ארוכות וטיפול תרופתי אינטנסיבי מסוגים שונים.

בנוסף לאלו, משפיעים על נשירת שיער גם גורמים כמו נזקים קוסמטיים אשר אנו עושים לשיער וכן עישון, סמים ואלכוהול. לחצים ומתחים נפשיים מהווים אף הם גורמים לנשירת שיער אצל גברים ונשים.

תוספת שיער – פתרון לנשירת שיער

אמנם אין לנו דרך לעצור את נשירת השיער, מקסימום נוכל להאט אותה במידת מה, אבל הכתובת – התקרחות חלקית/מלאה – כתובה על הקיר כבר מתחילת הנשירה. בסופו של דבר אנחנו נשארים עם שיער דליל מאוד, עם קרחות במינון כזה או אחר, ורוצים פתרון.

יש שפע של 'פתרונות' בשוק אשר הם מאוד יקרים ובעיקר, לא עוזרים – מפתחים ציפיות רבות מאוד, מרוקנים לנו את הארנק ובסופו של דבר משאירים אותנו עם אותו שיער  (כלומר, בלי השיער).

תוספת שיער היא פתרון מצוין למצב של נשירת שיער מואצת ושל התקרחות. תוספת שיער יכולה להיעשות במגוון דרכים – חרוזים, הדבקה, השחלה והשיטה החדשנית ביותר – הלחמה. השיער אשר כיום נעשה בו שימוש במקומות מקצועיים הוא שיער טבעי, אשר כך הוא גם נראה – טבעי לחלוטין. לא ניתן להבחין בין השיער שלכם לשיער הנוסף.

תוספת שיער חייבת להיעשות במקום מקצועי ואמין אשר יודע את העבודה, משום שתוספות שיער יכולות לצאת מאוד לא טבעיות ולא מקצועיות. כאשר היא נעשית בצורה טובה, תוספת השיער נראית מאוד טבעית ואמיתית ואינה מגבילה את האדם בשום פעולה – חפיפה, סירוק, רחצה בים או בבריכה, ספורט ועוד. הכול.

לסיכום

את נשירת השיער אנחנו לא יכולים לעצור אך אנחנו יכולים לפתור. נכון שלא נוכל להחזיר לעצמנו את השיער שלנו או לגרום לו להפסיק לנשור ולהקריח, אך נוכל לבצע תוספות שיער אשר עשויות משיער טבעי ומולחמות בשיטות חדשניות שמאפשרות לנו ליהנות משיער הנראה טבעי לחלוטין.

איי ווב - שירותי אינטרנט אודות כותב המאמר: מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb?  אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט. בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב! נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך. משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו. כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך.  אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב