דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: איך בוחרים מכונית שכורה 

מאת    [ 12/01/2012 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 2126 פעמים ]

פתגם שחוק וחבוט אומר – אמור לי מי חבריך, ואומר לך מי אתה. אותו דבר אפשר להגיד על הרכב הצמוד שלך. הרכב שלך אומר עליך הכול. אם הוא ישן, מלא אבק, שרוט וחבוט – לא נתפלא אם הבעלים שלו הוא אדם אדיש כמו פח מתכת. אם הוא מטופח, נקי ומצוחצח – כנראה שבעליו הוא אדם שמאוד דואג למכונית ואכפת לו מהמראה החיצוני שלו, ממה שאומרים עליו השכנים.
רכב מבריק, חדש ומצוחצח יכול גם להעיד דבר אחר – שהוא מושכר...

כשאנחנו באים לשכור רכב אנו לפעמים מתבלבלים, מהססים, מתלבטים ונעמדים דום מול שפע המכוניות המוצעות. כולן עומדות מולנו, מסתכלות, מחכות ומשתוקקות. איך תוכלו לבחור את הרכב המושלם לאופייכם, הרכב שיגרום לכם להרגיש בנוח, כמו מלכים ליום (או שבוע) אחד שלם?  קבלו מספר טיפים לבחירה חכמה של רכב:

במידה ואתם משפחה עם כמה ילדים היוצאת לטיול ואתם מתלבטים לגבי השכרת רכב בארץ, כדאי לבחור ברכב גדול, נעים ומרווח. חיכוכים מיותרים יהיו, אבל למזער את הנזקים אפשר, נכון? מרחב אישי יכול לצמצם את החיכוכים ואי הנעימויות.

במידה ואתם חבורה של חבר'ה צעירים (גם צעירים ברוחם), שרוצים לשכור מחברות השכרת רכב בארץ אוטו נחשק ומנקר עיניים, מה דעתכם על רכב ספורט אופנתי וטרנדי? אם חשבתם שתצטרכו לחכות עד הגלגול הבא כדי להרגיש איך זה לנסוע באחד שכזה, תחשבו שוב...

החלטה חשובה ביותר כשמגיעים אל מגרשי השכרת רכב בישראל היא – אוטומט או גיר רגיל? יש אנשים שנשבעים בסבר פנים (באמת) שאין כמו התחושה המדהימה של להעביר הילוך ושזה נותן להם סיבה לא להירדם במהלך הנסיעה בכביש, מעניק להם אתגר. אנשים אחרים מעדיפים אוטומט כי הם נמלאים אימה בכל פעם שהם צריכים לעושת זינוק בעלייה או להתחיל נסיעה ברמזור אדום, כשעוד פעם התחושה של המנוע שבק חיים וכל מצפצפים-צופרים-צועקים-צורחים מאחורה. לאיזה טיפוסים אתם שייכים?

האם הרכב מיועד ליום של סידורים בתל אביב? האם אתם רוצים לצאת לבלות במקום סואן וגדוש בעיר הגדלה? האם אתם יודעים מראש שתצטרכו להתמודד עם בעיות חנייה קשות? במקרה זה, תוכלו לבחור בקופסת גפרורים ניידת על גלגלים. אבל עד שחברות השכרת רכב בישראל ישחררו דגם שימושי ואוטנטי שכזה, כדאי לבחור ברכב קטן מידות.

במידה שהרכב מיועד לטיולי שטח על חופי ים, בין סלעים ואבנים, במדרונות הרריים, השכרת רכב בישראל מציעה מבחר של ג'יפים המיועדים לנסיעה בשטח.  הנסיעה באוויר הצח יכולה להיות מרעננת מאוד, לשם שינוי. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב