דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרמפולינה למתחילים 

מאת    [ 12/01/2012 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 3152 פעמים ]

טרמפולינה לחצר מהווה דרך נפלאה להציג פעילות שהיא זרה ו"חייזרית" למשפחה שלך: פעילות גופנית. אמנם טרמפולינה ידועה לרוב כבילוי, הנאה לשעות הפנאי, אך תופתע לגלות כי היא משפרת את שיווי המשקל והקורדינציה ומספקת אימונים אירוביים אינטנסיביים. אין ספק שהיא תירוץ טוב לנער את האבק מעל בני משפחתך הבוהים בעגמומיות באייפון/כבלים/פייסבוק, ולהוציא אותם החוצה לאוורור בשמש. 

בחירה של טרמפולינה שתשמש אותך ואת משפחתך היא החלטה חשובה ולא קלה. בחיפוש אחר טרמפולינה לחצר באינטרנט תמצא שפע של דגמים לבחירה, גדלים, צורות ומחירים לבחור מביניהם. כיצד למצוא את הטרמפולינה המושלמת? ברשת מציעים עודף אינפורמציה, שפע של עצות והצעות לבחירה המושלמת. אך גם עם כל המידע הזה, קשה לדעת אם המכשיר באמת איכותי ומהווה תמורה הולמת לכספך. אתה עשוי לגלות שמה שיקר הוא לאו דווקא אומר הכי טוב ולכן אתה צריך להכין את שיעורי הבית שלך היטב לפני שאתה מחליט על דגם. אחרי הכל, אתה רוצה למצוא את הטרמפולינה שגם עומדת בתקציב אבל גם מושלמת עבור המשפחה שלך.

איזה סוגי טרמפולינות יש: טרמפולינות עגולות הן הפופולאריות ביותר, אך יש טרמפולינות אחרות, מעוצבות בצורת טרפז. הן מגיעות בדרך כלל עם רשת בטיחות. רשתות אלו מקיפות את הטרמפולינה ומונעת ממך ליפול החוצה. יש סוגים רבים של רשתות, והן לרוב מצריכות תשלום נוסף. 

איזו צורה כדאי לבחור? לביצועים מרשימים יותר בחרו בצורת טרפז. הקפיצות הן גבוהות יותר. טרמפולינות מקצועיות תמיד מגיעות בצורת טרפז. יש להן כוח הרמה מרשים וזמן תגובה קצר יותר. הן מומלצות בשביל מספר רב של משתמשים. החיסרון הוא שיש מבחר קטן יותר של טרמפולינות בצורת טרפז מאשר עגולות.

מה באשר להגבלות של גיל ומשקל? ככל שהקופץ שוקל יותר, כך גם הנחיתה תהיה גדולה יותר והעומס על הקפיצים יגבר. במידה ומישהו ששוקל מעבר להגבלות המשקל לטרמפולינה, אזי עלולים להרוס את הקפיצים. אם יש ספק – תמיד בחרו טרמפולינה לחצר גדולה יותר. זוהי החלטה עליה לא תתחרטו. 

איך לבחור יצרן? בחרו בחכמה את היצרן. בגלל חלקי החילוף כדאי לבחור ביצרן מבוסס ואמין, שכנראה לא יפשוט רגל בשנים הבאות. בנוסף, לא כדאי לרכוש טרמפולינה שאינה סטנדרטית, כמו אחת שיש לה 5 או 6 רגליים בניגוד ל-4 רגליים סטנדרטיות, או כזו שמגיעה בגודל ייחודי, בגלל שיהיה קשה  יותר למצוא לה חלקי חילוף ואביזרים. כמובן, גם עניין השירות הוא חשוב, אל תבחרו בחברה עם שירות מזלזל, מכיוון שזה לא "סטוץ", וסביר להניח שתצטרכו את השירות שלה גם בעתיד. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב