דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: טיפים להצלחה 

מאת    [ 12/01/2012 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2301 פעמים ]

החלטתם שנמאס לכם לנסוע ברכב מיושן ומשעמם (בצבע לבן כבר אמרנו?). הגעתם סופית למסקנה שהחלום על רכישת רכב חדיש, מעוצב ועכשווי עם גג נפתח כנראה לא יתגשם. תוכלו להתנחם בכך שבחברות השכרת רכב בארץ תוכלו להגשים את החלום הזה, גם אם לזמן קצר... החיסרון העיקרי הוא שהאוטו לא בבעלותכם כלל ולמרות שהייתם רוצים להציע לו נישואין בזה הרגע, סביר להניח שזו יותר מערכת יחסים לזמן קצר, לצערכם הרב.

כל חייכם חלמתם על רכב אדום-לוהט (או כסוף פנינה, כיאה לקלאסיקה אמיתית. שחור-אבסולוטי – כמחווה לסרטי גנגסטרים ותכלת עז כי זה פשוט חמוד). רכב אופנתי ו"סקסי" שימשוך את כל המבטים בכביש. אולי אלה יהיו מבטים של קנאה, של תאווה, של עניין – בכל מקרה, אלה מבטים של "הלוואי שהייתי במקומו". אז הפעם, לשם שינוי, אתם לא תהיו בצד המתבונן והמריר (והמרייר).
אז לפני שאתם רצים "לחטוף" את הרכב הראשון, האדום והנחשק ביותר במגרש החנייה של חברת השכרת רכב בארץ, חכו רגע, תנשמו עמוק. קראו את הטיפים שלנו להשכרת רכב:

אמנם שנים על גבי שנים טיפחתם באדיקות על החלום על הרכב השווה והנוצץ. אבל במידה שהרכב אמור להיות מיועד לנסיעות ארוכות ולטיולים בארץ, קחו בחשבון את הנוחות. האם אתם באמת רוצים לשבת צפופים במושבים במערבולת של איברים? האם אתם רוצים לקום מנסיעה ארוכה כשכל גופכם דואב, כואב ובכללי מרגישים כמו קשישים בני 80? אם לא, הניחו את הנוחות בראש מעיניכם. כן, גם אם היא מתנגשת בעיצוב...

אם המטרה היא לטייל, בחרו ברכב עם תא מטען גדול ומכובד. כמובן, תוכלו לבחור ברכב קומפקטי וקטנטן ולשבת צמודים למזוודות שלכם. האם טיול שכזה יהיה כל כך כיף?

במידה ותמיד חלמתם על מכשירGPS  שינחה אתכם בנאמנות מיעד אחד למשנהו, דעו כי רכישה של אחד יכולה להיות פחות יקרה מהשכרה מחברת השכרת רכב בישראל.

נכון שאתם נורא מקווים, אבל לא, אם תחרשו את כביש 6 לאורכו ולרוחבו ותימנעו מלשלם את התשלומים, תמצאו שחברות השכרת רכב בישראל יגבו מכם קנס שילך ויצמח...

...ולא, גם אף אחד לא יעלים עיניים ממיכל הדלק הריק. אתה לא הישראלי הראשון שחושב "אף אחד בטח לא חשב על זה קודם, להחזיר אוטו בלי דלק, איזו גאונות", סביר להניח שתחויבו גם על דלק וגם על תעריף של דמי שירות.

אמנם הילוכים זה תענוג מפוקפק לחלק מהאנשים, אבל בררו אם יש אפשרות להשכיר רכב בעל מנוע דיזל. השכרת רכב בישראל היא זולה יותר כשמדובר במנוע דיזל, ששותה פחות דלק. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב