דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פולדרים: כל מה שצריך לדעת 

מאת    [ 12/01/2012 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 2664 פעמים ]

בעולם רחב הידיים של מוצרי דפוס כאשר מדובר על פולדרים מדובר למעשה על סוג של מעטפות בגודל מיוחד: מעין תיקים עשויים מסוג של קרטון. אלו הם תיקים שאפשר לפתוח ושבהם נמצא  כיס פנימי מתאים להנחה של חומר מיתוגי, שיווקי ואינפורמטיבי. החומר הזה יכול להיות על ארגון, על בית עסק, על אירוע או על מוצר או על שירות וכן הלאה. ניתן להזמין פולדרים בגדלים שונים, במגוון רחב של עיצובים וברמות משתנות של גימור. פולדרים גם נבדלים זה מזה בחומר שממנו הם מיוצרים, האיכות שלו וגם, כמובן, בעלות ובמחיר שלהם.

נשאלת השאלה, כמובן: אז מי צריך פולדרים?

התשובה,בקיצור נמרץ, היא: כל מי שזקוק למיתוג ולפרסום.

פולדר הוא למעשה מנשא שנועד לחומר האינפורמטיבי והשיווקי שבעל עסק או כל אדם שמעוניין בכך מעוניין להעביר הלאה. פולדרים הם אמצעי שיווקי איכותי ומקצועי שמאפשר יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ו/או משקיעים פוטנציאליים. בעזרתם ניתן להציג את הארגון, את בית העסק, את המוצר, את השירות או כל דבר אחר שאותו אנחנו מעוניינים לפרסם. המראה המקצועי ורב הרושם מצד אחד והיכולת האינפורמטיבית שמציע כלי זה מצד שני יוצרים ביחד כלי איכותי במיוחד להעברה של מידע באופן אסתטי ויעיל כאחד למשקיעים או לקוחות פוטנציאליים.

כל מי שזקוק לשיפור, ועל אחת כמה וכמה אם הוא זקוק לבסיס, לפרסום ולמיתוג של העסק שלו יכול להיעזר בכלי הזה. הדבר נכון במיוחד אם הוא מבקש למתג את עצמו ו/או את הארגון ו/או המוצר שלו באופן איכותי במיוחד. למעשה, לא רק אנשי עסקים זקוקים להדפסת פולדרים: גם מי שרוצה לפרסם כל אירוע משפחתי או מסיבה ומחפש דרך מקורית ומרשימה לעשות זאת יגלה שהדפסת פולדרים היא דרך טובה ומקורית לפרסם כל דבר וכל אירוע.

ישנם כמה דברים שכדאי  לשים אליהם לב כאשר מזמינים פולדרים:


    • חשוב שהם יהיו נוחים לשימוש גם למפרסם – מתאימים לחומר השיווקי, לגודלו ולסוג שלו; ונוחים לקהל היעד – נוחים לקריאה לנשיאה וכן הלאה.
    • במידה ומדובר במרכיב אחד בתוך מכלול מיתוגי של עסק או מוצר מומלץ לבחור פולדרים שהעיצוב שלהם זהה לזה של מוצרים אחרים כמו, לדוגמא, כרטיסי ביקור. שמירה על אחידות במראה של כלל המוצרים יוצרת רושם רציני יותר באמצעות האסתטיקה המתאימה.
    • לא כל מה שמתאים להזמנות לחתונה מתאים גם לפרסום מוצר או שירות; בסופו של דבר אין אסתטיקה נכונה או לא נכונה אלא רק אסתטיקה מתאימה ולא מתאימה – לאופי המוצר המפורסם ולרושם שאנחנו מעוניינים ליצור.
    • חשוב להתאים את העיצוב של פולדרים לקהל היעד ולטעמו. חשוב שהעיצוב הזה יהיה נעים לעין ולא יהווה מטרד וויזואלי במשרד או בכל מקום שהפולדר מונח.
    • העולם של מוצרי דפוס, כפי שכבר אמרנו, הינו עולם עשיר ומגוון. אפשר היום להתאים את העיצוב של הפולדרים לטעם האישי של המזמין. במקום להסתפק בתבניות שחוקות אפשר וכדאי למצוא משהו מקורי ומתאים לטעם האישי שלנו.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב