דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג חלבי: גם בשביל אלה שיודעים לבשל 

מאת    [ 12/01/2012 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 2308 פעמים ]

אתה יודע לבשל? יש לך הרבה ספרי בישול בבית? אתה יודע להכין פשטידות ומאפים, לזניה וסלטים ושאר מטעמים? יש לך מטבח מצויד במיטב המכשירים החשמליים ושבו ניתן למצוא את כל הסירים והתבניות, כל כלי המטבח ועזרי הבישול שמציעה לנו הטכנולוגיה המודרנית? אז למה שתחפש חברות שמציעות שירותי קייטרינג חלבי? אתה הרי יכול להכין לבד בלי שום בעיה ארוחה עבור אורחים רבים, למה לך לשלם כדי שמישהו אחר יעשה את העבודה? אתה באמת לא צריך חברות שמספקות קייטרינג חלבי.

ואולי כן? אולי יש סיבות טובות לכך שכדאי לך לחשוב על זה בכל זאת?

כי אתה לא יודע לבשל כמו המקצוענים

לדעת לבשל כמו המקצוענים שמציעים קייטרינג חלבי איננו מתמצה בידיעה כיצד לבשל פסטה, איך להכין בצק שמרים וכמה זמן צריך להשרות עדשים לפני ההכנה. האם אתה יודע כיצד לבנות ארוחה עבור אורחים רבים ולא עבור המשפחה בלבד? האם אתה יודע אילו מנות מתאימות לאילו אנשים ואילו לא? הטעם שלך אולי מעולה אבל להבין כיצד פועל הטעם של אנשים אחרים זה כבר יותר מסובך. אחד מהדברים שמגיעים עם קייטרינג חלבי הוא ההתאמה של התפריט למה שמתאים לאנשים רבים שלא תמיד חולקים איתך את אותו הטעם. המקצוענים לא יודעים רק איך להכין אוכל טעים, הם יודעים גם איך להכין אוכל שיתאים לאורחים שלך.

כי אין לך באמת זמן

לבשל ארוחת ערב זה דבר אחד אבל להכין כך וכך מנות עבור כך וכך אנשים זה כבר סיפור אחר. ההכנה עבור אורחים מרובים דורשת זמן רב שאולי אין לך. קייטרינג חלבי חוסך לך את הזמן הזה שאותו תוכל לנצל עבור דברים אחרים וחשובים. אירוע, כידוע בוודאי לכל אחד, איננו מתמצה בהגשת אוכל ותו לא. עליך להקדיש זמן גם לדברים אחרים שיוצרים את האירוע המוצלח. במקום להשקיע את הזמן שלך בהכנת אוכל – מה שאנשים אחרים יכולים לעשות במקומך – הקדש את הזמן שלך לדברים שעבורם אינך יכול למצוא מחליף.

כי לבשל להרבה אנשים זה משהו אחר

המטבח שלך מצויד היטב, כפי שכבר ציינו לעיל, להכנת ארוחה מושלמת לבני הבית ולאורחים שבאים לארוחת ערב ביום שישי. אלא שהכנת ארוחה עבור אורחים רבים איננה רק הכפלה של העבודה שאותה יש לבצע עבור אורחים מעטים; מדובר בסוג אחר לגמרי של בישול. לרובנו אין את הידע ו/או הניסיון שמאפשר לנו להכין אוכל עבור אורחים רבים. אין לנו גם את הכלים המתאימים ואת יכולת ההגשה הנדרשת. קייטרינג חלבי איננו רק הכנת ארוחת ערב עבור מספר גדול יותר של אורחים מאשר בערב שבת רגיל: זהו מקצוע שבו המקצוענים מבשלים בישול המוני שטעמו כאילו הוכן במטבח הביתי עבור בני המשפחה.

כי אוכל זה לא רק טעם

בעלי המקצוע הללו שמספקים לנו בעת הצורך קייטרינג חלבי באים עם ידע נוסף: הידע איך לעצב נכון את האוכל, איך להגיש אותו בצורה הנכונה והטובה ביותר ואיך ליצור חוויה שהיא הרבה יותר מהנחת אוכל על צלחת והגשתו לשולחן. ידע בבישול זה חשוב וטוב; ידע בהגשת אוכל ובעיצוב הסביבה בה הוא מוגש זה סיפור אחר לגמרי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב