דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מזרני לטקס - כל מה שרציתם לדעת ולא ידעתם את מי לשאול 

מאת    [ 10/01/2012 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 2975 פעמים ]

מזרני לטקס – כל מה שרציתם לדעת ולא ידעתם את מי לשאול

מזרוני לטקס משמשים אנשים רבים במדינות אירופה כבר שנים רבות, אולם רק בשנים האחרונות הם הפכו להיות פופולאריים בשאר מדינות העולם, כולל בישראל. אין ספק, כי מדובר במזרנים בעלי איכות גבוהה, המספקים תמיכה מצוינת לגוף ויכולים לסייע לאנשים הסובלים מבעיות גב, צוואר וברכיים, ובנוסף לכך גם תורמים מאוד לאיכות הסביבה משום שהם מיוצרים מהרבה יותר חומרים טבעיים ולא סינתטיים.

לטקס – קווים לדמותו

לטקס הוא חומר המופק מעץ שנקרא הוואה ברזילאית, או בשמם היותר מוכרים – "עץ הגומי" או "עץ המסטיק", וגדל באמזונס. לטקס טבעי, שלא מוסיפים לו חומרים סינתטיים שונים, הינו חומר מאוד גמיש מחד, אולם גם מאוד יציב מאידך (בדומה לגומי לעיסה, למשל). שתי תכונות אלה הן שהופכות אותו לחומר אידיאלי לייצור מזרנים, שכן מזרוני לטקס מספקים למי ששוכב עליהם הן את התמיכה הדרושה באזורים המועדים לכאבים (גב, צוואר, ברכיים) והן את הרכות הדרושה לשינה נוחה ואיכותית.

הסוגים השונים

חשוב לציין, שלא כל המזרונים שמכונים "מזרוני לטקס" הם כאלה העשויים אך ורק מלטקס. בחלק גדול מהמזרונים הללו משולבים לטקס טבעי עם חומרים סינתטיים, ואם חשוב לכם שהמזרן יהיה עשוי 100% לטקס טבעי, חשוב מאוד שתקראו את האותיות הקטנות שעל התווית המחוברת למזרן או שתתייעצו עם איש מקצוע, כדי שלא תתאכזבו כשתביאו את המזרן לביתכם. באופן עקרוני ישנם מזרוני לטקס העשויים 100% לטקס טבעי, כאלה שמשלבים לטקס טבעי עם לטקס סינתטי וכאלה אשר רק השכבה החיצונית שלהם עשויה מלטקס. כמובן, שמזרונים העשויים מ-100% לטקס טבעי הם המומלצים ביותר, משום שהם מגיבים בצורה טובה יותר ללחץ ולמשקל שמפעיל הגוף והם גם יותר אלסטיים, יותר נוחים וגם יותר עמידים. יתרונות אלה הינם חשובים מאוד כאשר מדובר במזרן והופכים את מזרני הלטקס הטבעי לאיכותיים ביותר מבין מזרוני הלטקס השונים. לעומתם, מזרוני לטקס מעורבב, הכוללים גם חומר טבעי וגם חומר סינתטי, מגיבים פחות טוב למשקלים כבדים יותר והם גם פחות עמידים.  

שילוב מנצח

ישנן שתי דרכים עיקריות לעיבוד לטקס; האחת נקראת Talalay והיא שיטה שבאמצעותה מייצרים חומר רך ואוורירי יותר שנחשב לאיכותי יותר, והשנייה נקראת Dunlop והיא שיטה שבאמצעותה מייצרים לטקס שהוא דחוס יותר ולכן גם קשה יותר ומספק תמיכה טובה יותר. על מנת שתוכלו לישון באמת טוב בלילה, המזרון האידיאלי שלכם צריך להיות כזה שליבתו עשויה לטקס המעובד בשיטת Dunlop, על מנת שהמזרן לא ישקע וישמור על צורתו, וששכבתו החיצונית ("שכבת הנוחות") תהיה שכבת לטקס Talalay, שתספק נוחות רבה יותר וגם תקל על נקודות הלחץ שבירכיים, במותניים ובכתפיים.

איכות מזרון שמשפיעה על איכות השינה

אין ספק, שעל מנת לבחור מזרון שיהיה טוב עבורכם אתם צריכים לנסות אותו. במידה ששכבתם על מזרון לטקס ומצאתם שהוא נוח, סביר מאוד להניח שאיכות השינה שלכם תשתפר באופן משמעותי. זאת משום שהמזרן יספק לגופכם את כל התמיכה הדרושה בדיוק בנקודות הרצויות, יחזיק מעמד לאורך זמן ויבטיח שאתם תוכלו לישון בשקט. כמובן שחשוב לוודא שאתם מקבלים אחריות על המזרן שאתם רוכשים, על מנת שבכל מקרה של בעיה יהיה לכם אל מי לפנות. שתהיה לכם שינה טובה ובריאה!

 

 

 

 

הקניון הוירטואלי www.bari-p2.co.il "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאותhttp:www.bari-p2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב