דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יתרונות הג'ינגל העסקי בנייד עבור עסקים קטנים 

מאת    [ 09/01/2012 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 1650 פעמים ]

לכל עסק חשוב להקרין כלפי חוץ תדמית עסקית ייצוגית ומכובדת, על אחת כמה וכמה אצל עסקים קטנים.                מה הקשר בין תדמית עסקית להקלטות קריינות? מיד נבהיר.

תארו לכם שאתם מתקשרים לבעל מקצוע ואין מענה. לרוב, תשמעו צלילי חיוג עד שהשיחה תתנתק מעצמה. מיד תחשבו, חייגתי למספר הנכון? יכול להיות שבעל המקצוע כבר לא במקצוע? לעומת זאת תארו לכם שאתם מתקשרים לבעל מקצוע שגם הוא לא פנוי לשיחה, אבל לבעל המקצוע הזה יש ג'ינגל עסקי בנייד. מרגע שחייגתם אתם שומעים קריינות מקצועית שאומרת לאן הגעתם ועד שהשיחה תתנתק תספיקו לשמוע את  ההתמתחויות של בעל המקצוע ועל שירותים נוספים שלא ידעתם שבעל המקצוע עוסק בהם. בקיצור שמעתם פרסומת תדמיתית של בעל העסק וזאת מבלי שבכלל ענה לשיחתכם.

בשני המקרים בעלי המקצוע לא היו זמינים לשיחה, במקרה הראשון נותרנו עם תחושה של "לאן הגעתי?" ובמקרה השני כששמענו את הג'ינגל העסקי הספקנו לשמוע קריינות מקצועית ולקבל רושם ראשוני על העסק וזאת מבלי ששוחחנו עם בעל המקצוע.

מה המסקנה?

זמן ההמתנה בטלפון הנייד יכול לתמוך בתדמית העסקית וגם לקחת חלק חשוב באופן שהעסק נתפס בעיני המתקשר, משמע, הקלטות קריינות מקצועיות ומוסיקה מתאימה יכולים לשפר את מיתוג העסק.

 לעסקים קטנים לרוב אין צורך במרכזייה ורוב הפניות הטלפוניות מתנקזות לטלפון הנייד.

מה שומע הלקוח המתקשר לנייד? צלילי חיוג? שיר שבעל הנייד אוהב במיוחד?

 למה שלא נהפוך את זמן ההמתנה לזמן פרסום?

 הרעיון הבסיסי הוא להפוך את זמן ההמתנה בסלולארי לפלטפורמה שיווקית, ממוקדת, אפקטיבית, ולא פחות חשוב פלטפורמה זולה, לקידום העסק. המטרה היא שכל מי שמתקשר לנייד ישמע ג'ינגל עסקי - קריינות מקצועית תדמיתית קצרה אודות העסק על גבי מוסיקה המתאימה לאופי העסק. הלקוח המתקשר שומע את הג'ינגל העסקי, יודע שחייג למספר הנכון, מרגיש שהתקשר לחברה מבוססת ואמינה, נחשף לתחומי עיסוק שאולי ולא היה מודע אליהם וזאת עוד לפני ששוחח עם בעל העסק.

 חברות הסלולאר קוראות לפלטפורמה הזו פאנטון עסקי / המתנה נעימה / ביזנסטון / ג'ינגל עסקי, השם לא עקרוני, המטרה המרכזית היא: להשיג מקסימום חשיפה ושהחשיפה תהיה איכותית.

 היתרונות בהפקת ג'ינגל עסקי בנייד:

 1. חשיפה רחבה יותר - לא רק לקוחות מתקשרים לנייד, למעשה, כל מי שמתקשר לנייד נחשף לתחום העיסוק.

 2. חשיפה איכותית - קריינות מקצועית ומלל המנוסח היטב ממתגים את העסק כאיכותי ומעודכן.

 3. רושם ראשוני- תשדיר מקצועי מעצים את תדמית העסק בעיני המתקשר.

 4. מענה איכותי קבוע- גם אם בעל הנייד מתעכב לענות לשיחה, המתקשר יודע שהגיע למקום הנכון.

5. יצירת עניין מצמצמת את תחושת הזמן של הממתין.

 קריינות מקצועית בזמן ההמתנה בנייד היא לא מותרות היא כלי שיווקי נגיש, זול ואפקטיבי לכל חברה בכל סדר גודל, ובמיוחד בעסקים קטנים.

אז לא משנה אם זה פאנטון עסקי, ג'ינגל עסקי, המתנה נעימה או ביזנסטון,

באמצעות מוסיקה מתאימה וקריינות מקצועית - זמן ההמתנה בסלולארי הופך לזמן פרסום עבורך.

 

ויקי כהן צמח


 TeleVoice - מוסיקה והקלטות קריינות למרכזיה ולסלואלרי


 www.televoice.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב