דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דמות האישה במיתולוגיה אז - ועכשיו 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 430   [ נצפה 3305 פעמים ]

בסיפורי הבריאה במיתולוגיה המצרית לדוגמא - מובאת דמות האישה כערמומית, פיקחית מניפולטיבית, היודעת מה היא רוצה - ויש ביכולתה לתמרן כל גבר הנמצא לידה כדי להשיג את מטרתה - לרוב המטרה היא כוחות מאגיה ושליטה בכוחות היקום, בכוכבים, בראיית הנולד, ובשליטה על החיים בכדור הארץ. גם לא מעט נשים במיתולוגיה היוונית - ידעו לנצל את כוחן והשפעתם על הגבר שהיה לידן - כדי לקבל את נשוא תאוותן, וכוח השפעה רב.

חשבתי קצת על הנשים המובילות בדור העכשווי ובזמנים שלנו - קחו לדוגמא גולדה מאיר, שכיהנה כראש ממשלה בשנות ה 70, ובראשותה יצא עם ישראל למלחמת יום כיפור הזכורה לרעה מאוד, לאחר המלחמה -גולדה מאיר הרכינה את ראשה למעשה הזוועות והתפטרה מתפקידה, (לא מעט גברים -הובילו את ישראל שוב ושוב למלחמות - ולא מעט מהן - היום אנחנו יודעים מיותרות וחסרות תכלית לחלוטין.)

קחו לדוגמא את מלכת אנגליה- שכביכול -היא רק בתפקיד ייצוגי, אך למעשה היא זו השולטת מאחורי הקלעים על כלכלת בריטניה, אפשר גם לומר גרמניה, וחצי אירופה.... כן המלכה ..ולא רק עליה.. אפשר להזכיר בנשימה אחת גם את מדונה, ובריטני ספירס שעשו היסטוריה לא קטנה על המסכים -וקיבלו הרבה מאוד "ניקלים" לקופתן.. 

החל מכוכבות רוק, עד לראשי ממשלה, ועד למלכה עצמה, נשים מסתבר חכמות לא קטנות, וכשהן מחוברות לרשת הקשרים הנכונה........ (כמו גברים בדיוק...למעשה..) מסתבר מצליחות עד מאוד.

אז למה אנחנו - האנשים הפשוטים -שלא נולדו לזרע המלך או המלכה -למה אנחנו משרתים כאן כעבדים קטנים את ממלכת הבנקים - ואת שליטי הנפט? למה אנחנו כנשים מוצאות את עצמנו - כפחותות דרגה על אותן משרות ציבוריות כמו גברים - רק בשכר מופחת? למה? כי אנחנו מסכימות לכך. למה רק עכשיו אנחנו מתעוררים אל חלום בלהות שנקרא שוויון זכויות בישראל -ורואים שאין כלל שוויון, שהמושג שיווין הוא בדיחה!!!

אז כאן תפקידי בא היום לידי ביטוי - להגיד לכולנו - כי אנחנו הם אלו הנותנים את הכוח בידי שרי הממשלה לעשות בנו כרצונם, אנחנו מסכימים לכך, בשתיקתנו, בהליכה השקטה בתלם, בלי לומר מילה. אני מזמינה את הנשים כולן בכל המדינה - להתאגד, ליצור איגוד נשים, לעבור תהליכי העצמה בכל דרך אפשרית !! בכל הקשור לשכר, בכל הקשור לזכויות, ובכל הקשור למעמד האישה. בכל הקשור לגידול ילדים, חופשות מעבודה בשל לידה, וכל הקשור לגידול ילדים והקמת משפחה. 

אם אהבתם -אתם מוזמנים לשתף ולהפיץ. מעמד האישה - חייב לעלות, והצעקה חייבת להגיע מאיתנו הנשים. לא ייתכן, לא עוד !!נשים חייבות לעבור פאזה - תהליכי העצמה לנשים הינם חיוניים ביותר, על מנת שכל אישה תכיר בכוחה האמיתי, ותוכל להביא את היכולות שלה למימוש - כאן בימינו אנו - על כדור הארץ

בברכה אוריה דהישראלי

אוריה דהישראלי יוצרת סדנאות צחוק והומור חושני לנשים,  מוזיקאית, רקדנית, ואמנית רב תחומית , ומלווה תהליכים אישיים, העוסקת בהנחיית סדנאות לקהלים מגוונים,  החל בתיפוף גוף, הבעה בתנועה, עבודה עם קצב, והבעה תאטראלית.
אוריה יצרה את הסדנה  להומור חושני לנשים מתוך חזון אישי – להביא נשים אל מקום משוחרר, אמיתי ועמוק, היודע ומכיר את מקור השמחה הפנימית. 
אוריה מנחה את הסדנה ברוח צחוק, על גבול ההשטטות, שחרור שליטה, ונגיעה עדינה במקומות הפנימיים העמוקים בתוך סביבה נשית בטוחה  עוטפת ומוגנת.עוד פרטים – ןלקביעת סדנה לערב הנשים אצלכן בסלון  אנא התקשרו עכשיו  052-3350502  אל אוריה


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב