דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הזמנת מתקן מים לבית 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 2415 פעמים ]

המים הם חלק מרכזי בשגרת היום יום. אנחנו צורכים הרבה מים. מרוב שצריכת מים היא עניין שוטף ויומיומי, רבים מאיתנו איננו שמים לב כמה פעמים ביום אנחנו שותים מים ונזקקים למים. בנוסף, ישראל היא מדינה חמה יחסית, דבר אשר מעודד צריכת מים. כיוון שצריכת המים היא כל כך משמעותית, חשוב לצרוך רק את המים הטובים ביותר. שתייה של מים פחות איכותיים אמנם איננה מסכנת אתכם, אך אתם עלולים להפסיד כך את היתרונות הרבים של מים באיכות טובה יותר. אם חשובה לכם איכות המים שאתם שותים, הזמינו מתקן מים לבית, ותוכלו ליהנות אפילו ממים מינרלים באיכות הגבוהה ביותר בנוחות של הבית שלכם.

עדיפות המים המינרלים

אין זה סוד כי איכות המים ה"רגילים", אלה המצויים בברזים, בישראל, איננה הטובה ביותר. המים מכילים לא פעם הרבה אבנית. המצאות האבנית היא לרוב בשל אופן הובלת המים (המוביל הארצי הוא הרי פתוח ברוב אורכו), וכן בשל מצב השאיבה של הבארות השונים. ככל שמצב משק המים בישראל קשה יותר, כך הסבירות להמצאות אבנים וגורמים לא רצויים אחרים במים גדולה יותר.

ישנם מתקני מים מסוגים שונים. מתקני מים המשמשים לסינון המים הרגילים, אשר יעילים למדי בניקוי המים הנמצאים בברזים מגורמים כמו אבנית וכו', אולם עדיין מים שעוברים דרך מתקני מים כאלה תלויים באיכות המים, הנכנסת כדי להבטיח מלבד מים נקיים גם מים באיכות עדיפה. במובן זה מים מינרלים תמיד עדיפים על פני מים מסוננים: מים מינרלים מכילים חומרים מזינים רבים (כשמם, מים מינרלים) אשר דרושים לפעילות התקינה של הגוף ולהתחדשות תאים בו וכיוצא באלו.

מכל האמור לעיל, עולה כי מתקן מים המשתמש במים מינרלים הוא עדיף על פני מתקני מים אחרים. ישנם סוגים שונים של מתקני מים שניתן להציב בבתים, אשר לכל אחד מהם מאפיינים משלו ויתרונות אחרים, אולם החשיבות העיקרית היא כי מתקן מים שתציבו בביתכם ישתמש במים מינרלים – אם רצונכם הוא להבטיח לעצמכם את המים באיכות הגבוהה ביותר האפשרית.

פונקציות וסוגים של מתקן מים הנמצאים בשוק

כמו כל דבר אחר, גם מתקני מים עברו לא מעט שינויים מאז הופיעו לראשונה. בעבר מתקן מים היה בעיקר אמצעי המאפשר מזיגה נוחה של מים מינרלים. היום מתקן מים יכול לאפשר לכם הרבה יותר אפשרויות מלבד מזיגת המים. הפונקציות הבסיסיות אשר מתקן מים מציע הם ברז מים חמים וברז מים קרים. יש נוחות רבה הטמונה בתכונה זו של מתקני מים המאפשרת לכם מים בכל טמפרטורה, למעשה, על ידי שילוב המים מהברזים השונים, בקלות ובעצם על ידי לחיצת כפתור בלבד.

דגמי מתקן מים מתקדמים יותר מאפשרים פונקציות הרבה יותר מתקדמות, כך שתוכלו לשמור את ההעדפה שלכם למים בטמפרטורה מסוימת, ואפילו למזוג מים בכמויות מוגדרות מראש על פי גודל הכוסות שאתם משתמשים בהן. מתקן מים כזה יאפשר בדרך כלל גם שמירת ההעדפות לא רק עבור משתמש אחד אלא עבור מספר משתמשים שונים.

מלבד התכונות המתקדמות, בעקבות ההבנה של חברות המים המינרלים, כי על מתקן מים להשתלב בבית בצורה אופטימאלית, מתקני מים היום הם מעוצבים בשלל דרכים המתאימות לסגנונות רבים. כך, יכולים מתקני מים להיטמע בבית באופן טבעי מבלי למשוך תשומת לב מיותרת ומבלי לתפוס מקום מיותר. ישנם דגמים מגוונים של מתקני מים ביתיים, כולל דגמים מחומרים שונים בהתאם לרצונות הלקוחות. ממראה פלסטי נעים, דרך מראה מתכתי-תעשייתי ועד למתקני מים מחרסינה עם קונוטציות ביתיות יותר. 

 

יונתן נווה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב