דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רפואה קוונטית - טיפולים ושיטות ריפוי שונות 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 377   [ נצפה 4921 פעמים ]

המדע והתפתחות הטכנולוגיה יצרו בעבורנו שלל תרופות, עם או בלי מרשם, שאמורות לסייע לנו להיפטר ממחלות, או לכל הפחות מהתסמינים שלהן. רפואה קוונטית אומנם נושאת את המילה "רפואה" אך היא אינה רפואה קונבנציונאלית. הרפואה הקוונטית נשענת על עקרונות של רוח ונפש (כדוגמת, רוח ונפש גוברות על הגוף) והיא מציעה טיפולים ושיטות ריפוי שונות.

רפואה קוונטית היא התחום עליו נשענת תטא הילינג. תטא הילינג היא שיטה המאפשרת לכל אחד מאיתנו לרפא עצמו מכל מחלה שהיא, ולא רק מהתסמינים שלה. הריפוי מתבצע על העיקרון לפיו האדם הוא הגורם למחלות בהשוואה למחלה שיוצרת תסמינים. כלומר, המחלות שאנו סובלים מהן הן רק תסמינים לבעיה אמתית שקיימת באדם, אותה האדם צריך לתקן.

שיטת תטא הילינג הומצאה בשנות התשעים בארצות הברית על ידי אישה חולת סרטן. האישה לא יכלה להרשות לעצמה לממן את הניתוח ואת הטיפולים והחלה לרפא את עצמה בלי כל עזרה של מומחים מהרפואה המודרנית. כשהיא הבחינה כי בשלב מסוים בטיפול גלי המוח שלה הם בתדר תטא היא החליטה לקרוא לשיטה בשמה הנוכחי.

תטא הילינג לא רק עוזרת לרפות אותנו פיזית. השיטה הייחודית הזו עוזרת לנו לצמוח רוחנית, וכתוצאה מכך אנו צומחים גם אישית ובכל תחום בחיים. בעזרת השיטה מבטלים מערכת אמונות שלא מועילה לנו אלא רק פוגעת ומפנים מקום למערכת אמונות חדשה שהופכת לחלק בלתי נפרד ממי שאנחנו ומאורח החיים שלנו.

כמו התטא הילינג, גם ריפוי ספונטני דורש שחרור הגוף והנפש, אך בניגוד לשיטת התטא, ריפוי ספונטני הוא יותר עניין של כאן ועכשיו, כלומר ריפוי הגוף ממה שמפריע לו עכשיו. עם זאת, הדרך היחידה לבצע את הריפוי כך שיביא לשינוי היא על ידי פתיחת הגוף והנפש לאנרגיות של העולם, דבר האפשרי רק על ידי לימוד התטא הילינג.

ריפוי ספונטני ותטא הילינג טובים לריפוי הגוף ממחלות וגם יכולים לעזוק לסילוק אנרגיות שליליות שהסובבים אותנו משרדים אלינו, במודע או שלא במודע, שבבוא העת יפגעו בנו אם לא נסלק אותן ונפנה מקום לאנרגיות חיוביות.

רפואה קוונטית וכל שיטות הטיפול שנשענות עליה יכולות להוות תחליף מצוין לרפואה קונבנציונלית, אך זאת רק אם ולאחר שהאדם מגיע לרמה רוחנית שמאפשרת לו לטפל בעצמו וכשיש לו את המיומנות לטפל בכל המחלות. כדי להגיע לרמה הזו צריך ללמוד תטא הילינג או ריפוי ספונטני ושיטות אחרות לעומק ולהתנסות בהן הרבה. יש לימודים שמיודעים בדיוק למטרה הזו, איתם אפשר לקבל את הידע והכלים לטיפול עצמי ולטיפול באחרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב