דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שואב אבק - כלי הנשק היעיל ביותר במלחמה על ניקיון הבית 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 322   [ נצפה 3121 פעמים ]

שואב אבק הינו ללא ספק כלי הנשק המקובל והאפקטיבי ביותר במלחמה על ניקיון הבית המודרני. אם אתם מנקים את ביתכם במו ידיכם או אם אתם נעזרים בידיהם של אחרים לצורך כך, אתם בוודאי מכירים את התחושה: הנה סיימנו סוף סוף לנקות את הבית - הכל מבהיק עד שפתאום רגע אחד לאחר מכן האבק שוב מופיע. מי שחי באזורים מרובי צמחיה פורחת או לחלופין באזור סמי-מדברי, יודעים בדיוק על מה אנחנו מדברים. ניקיון הבית הוא דבר נזיל שמופר לא רק על ידי התרחשויות פנים כמו ילדים ובעלי-חיים, אלא גם על ידי גורמי חוץ ובראשם האבק שנכנס אל תוך חיינו מכל סדק וחרך אפשריים. ולכן תוכלו למצוא כיום בכל משק בית לפחות שואב אבק אחד שתפקידו מלחמת חורמה בלכלוך הטבעי הזה.


בעבר הרחוק, אבק היה חלק בלתי נפרד מחוויית החיים הביתית. מגורים בסגנון מסורתי כמו אוהלים ובקתות, כללו מראש התייחסות שונה לחלוטין להפרדה בין חוץ ובין פנים. אך בימינו, כשאנו מקפידים על הפרדה גמורה בין הבית כחלל הפרטי בו מתנהלים חיינו ובין השטחים הציבוריים מסביבו, השתנתה גם תפיסת הניקיון שלנו. אנחנו אוהבים את הבית שלנו מבריק ונטול תזכורות לאקלים ולתנאי הסביבה שבחוץ. כדי להבטיח שביתנו ימשיך להיות מבצרנו הנעים והמבהיק מניקיון, אנחנו נעזרים כיום במכשירים שונים - החל ממטאטא, סמרטוט ומגב פשוטים ועד שואב אבק חדשני וחדיש.


במשק הבית המודרני, שואב אבק הוא שם כללי לקבוצת מכונות ניקיון שסוגיה העיקריים הם: שואב נגרר המשמש בעיקר לניקוי רצפה ושאיבת אבק מרהיטים שונים; שואב עומד שלרוב מסייע בניקוי רצפות ופרקטים; שואב ידני קטן שמסייע בשאיבת אבק ממשטחי עבודה ומדפים ולאחרונה הצטרף לאלה גם השואב הרובוטי - המסוגל לעבוד גם כשאתם אינכם בבית. לא משנה באיזה שואב אבק אתם משתמשים - חשוב להקפיד על ריקון הלכלוך המצטבר במכשיר ועל כללי בטיחות בסיסיים של עבודה עם מכשירי חשמל. מעבר לזה תפעולם של שואבי אבק הוא לרוב פשוט מאד, בוודאי ובוודאי בהשוואה ליתרון העצום של השימוש בהם - הסיוע האדיר במטלה הסיזיפית אך המתגמלת של ניקיון הבית והחיסכון שהם מאפשרים לנו במשאב החשוב לנו מכל: זמן עבודה.

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב