דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שולחנות כתיבה עתיקים 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 3588 פעמים ]

אהבה לרהיטים עתיקים אולי אינה נחלת הכלל אך כאשר מדובר בשולחנות כתיבה עתיקים התמונה שונה, באשר רובנו היינו רוצים לראות שולחן כתיבה עתיק מפאר את חדרנו-אם זה משרד בחוץ או בבית , אם זה שולחן כתיבה מעץ שנמקם בחדר המגורים או בחדר השינה-שולחן כתיבה עתיק יהפוך כל סביבת עבודה למעניינת ומושכת.

גם בשולחנות כתיבה עתיקים יש מספר סגנונות ואנו נתמקד הפעם באותם שולחנות כתיבה עתיקים המגיעים מאסיה.

מדוע דווקא שולחן כתיבה עתיק מאסיה מושך את תשומת ליבנו? לשולחנות כתיבה אלו יתרונות רבים-שולחנות כתיבה עתיקים המגיעים מאסיה עשויים מהעצים הטובים ביותר-בהודו נעשו שולחנות כתיבה מעץ טיק ובסין-מעץ אגוז, אורן ובוקיצה. עצים אלו הבטיחו את אורך חייהם של שולחנות הכתיבה העתיקים. וכמובן, נעשו שולחנות הכתיבה מעץ בעבודת יד ובנגרות קפדנית על ידי אומנים מומחים אשר הכינו כל שולחן כתיבה מעץ בפני עצמו-מיוחד ויחיד. בכל זאת הקפידו אומנים אלו לעשות את שולחנות הכתיבה בעיצוב אשר תאם את תקופתם, ולכן כל שולחנות הכתיבה העתיקים מאסיה משלבים גם עיצוב, גם נוחות ופרקטים והם שימושיים ועמידים ביותר.

בהודו, בה מרבית הרהיטים בתקופות אלו היו רהיטים מעץ טיק, עשויים כל שולחנות הכתיבה מעץ טיק, הגוון הזהוב בהיר הופך שולחנות כתיבה עתיקים אלו למאוד עכשוויים-הם אינם כהים וקודרים כבני זמנם האירופיים. כמו כן עוצבו שולחנות כתיבה אלו, שנעשו עד אמצע המאה ה-20 בקווים נקיים וזורמים ברוח העיצוב הקולוניאלי. ועוד דבר חשוב – הושקעה מחשבה רבה על מנת שיהיה שפע של מקום אחסון בשולחן הכתיבה מעץ ללא שתיפגע נוחות הישיבה והחן של העיצוב.

שולחנות כתיבה מעוצבים בסין נעשו במספר סגנונות והם בדרך כלל יעידו על מקורם יותר מאשר שולחנות הכתיבה מעץ מהודו, כי גם כאשר הם מעוצבים בסגנון אירופאי עם מגרות בצדדים, לדוגמה-יתווספו תמיד קווים ואלמנטים סיניים וכמובן הפרזול הסיני הנפלא ההופך את שולחנות הכתיבה העתיקים המגיעים מסין לחינניים ומבוקשים מאוד-הם שילוב מושלם של נוחות ויופי ויש בהם מגוון די רחב של עיצובים, החל משולחן כתיבה מעץ בגוונים כהים-שחורים עם שילוב של שפע גילופים ופרזולים, ועד שולחנות כתיבה מעץ שטוף ובהיר ועיצוב מינימליסטי ומאופק.  וכך, כאשר נבוא לבחור את שולחן הכתיבה העתיק שלנו-נוכל ללכת לגלריה המייבאת רהיטים עתיקים ומיוחדים מאסיה, שם נמצא שולחנות כתיבה עתיקים רבים-גם בכמות וגם בסגנונות העיצוב ומסתבר שנוכל למצוא את שולחן הכתיבה מעץ אשר יתאים לנו הן בגודלו והן בסגנונו, ושבוודאי יהפוך כל משרד ופינת עבודה למקום מעוצב ומלא בהשראה...



מרקופולו | marcopolo
הצטרפו אלינו לפייסבוק - https://www.facebook.com/marcopolo.design




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב