דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אומנות לשמה 

מאת    [ 08/01/2012 ]

מילים במאמר: 384   [ נצפה 3971 פעמים ]

לאומנות אין סוף בזה אנחנו יכולים להיות בטוחים, כיום והאמת גם פעם אפשר ליצור מכל חומר יצירת אומנות. אנשים היום מפסלים ויוצרים אפילו מזבל! לא תאמינו מה אפשר לעשות מכמה בקבוקי פלסטיק, לא מזמן שעברתי ברחוב ראיתי קבצן שיושב על הריצפה וסביבו יש מלא צורות ופסלים והכל מבקבוקי פלסטיק. אבל היצירה שהכי הלהיבה אותי הייתה בובה שיושבת על הריצפה ומושיטה יד כמקבצת נדבות גם היא. במקרה הזה כנראה שאותו אדם שהשקיע את זמנו על כל היצירות האלה לא ממש הצליח בחייו ובטח שלא מהאומנות הזאת או מהכישרון המוזר הזה. אך מוכרים לכולנו פסלים מצליחים שפסלהם הגיעו עד לכיכרות מוכרות, מוזיאונים מדוברים בכל העולם, מכירות פומביות וגם לכנסיות אליהם מגיעים מידיי שבוע ומתפללים מולם.


קיימת אומנות נוספת שהיא חדשה מעט ולדעתי עדיין לא הוכרה כאומנות אבל אין ספק שמי שעוסק בה ולוקח חייב היות בעל כישרון יצירתי וידיים מוכשרות לבצע זאת. התחום המדובר הוא עיצוב גינות, בטח רבים מכם יחשבו שזה מוזר יהיה לקרוא לתחום עיצוב גינות אומנות הריי זה סך הכל גינון לכל דבר. אך אין הדבר נכון עם השנים תחום עיצוב גינות יצא לפועל והתפתח ומימנו גם השתחרר הכינוי גינון. אין ספק שאיש מקצוע המתמחה בתחום עיצוב גינות חייב שיהיה לו ידע ב- גינון אך הדבר הוא שונה לגמריי במהותו.


עיצוב גינות מתבטא בכמה דברים שונים ובינהם עיצוב שיחים לפי צורות שונות שזה בעצם סוג של פיסול לכל דבר. עיצוב גינות מתבטא בהוספת שיכלולים שונים כמו ספסלים, מפלים, אגמים, בריכות דגים, שבילי אבנים, פרחים המותאמים לסיגנון ולאווירה אותה אנחנו רוצים להשרות ואפילו מוזיקת רקע שונה כגון מוזיקת עולם וציוצי ציפורים. לכל זה ניתן לקרוא ציור על פני הגינה שאותו איש מקצוע שעוסק בתחום עיצוב גינות יצר.


תחום עיצוב הגינות מאוד נפוץ וקיימים הרבה מקומות שמעוניינים בכך, תוכלו למצוא היום את כל ההתמחות הזו של עיצוב גינות בכל מקום ובינהם. בתי חולים, פארקים, גני חיות, הגנים הבאהיים ואפילו גינות פרטיות מפוארות. עיצוב גינות הפך להיות תחום נפוץ בשנים האחרונות ומקבל אט אט את המקום לו הוא ראוי, אך עדיין יש שיאמרו או שיקראו לכך גינון ויורידו את החשיבות הרבה מהתחום המלהיב הזה. על כן, פעם הבאה שתעברו על פני שיח מעוצב בדמות מסויימת נסו לחשוב כמה יצירתיות וכישרון היה צריך כדי להגיע לדבר היפיפה הזה, ותבינו שמי שעומד מאחורי זה יכול להיות אומן לכל דבר.


אין ספק שכל העוסק בעיצוב גינות ומוצלח בזה הינו אומן...

עיצוב גינות לא מסתיים רק בגינוון להיפך, הוא נגמר באומנות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב